למה אבל? למה?

ואני יותר מסתכלת מהכיוון של הילדים,

הילדים צריכים שאבא שלהם ישחק איתם כדורגל ולא יפסיק לנשום כל שניה
 
מותק,גם את תהיי בת 50 יום אחד


החיים לא נגמרים בגיל הזה
, לא שאני אומרת שכולם צריכים לעשות בחירה כמו שלי, אלא שההיסחפות שלך לא פרופורציונלית. אחד בן 50 או רחמנא לצלן בן 55 זה לא אומר שהוא חס ושלום עם רגל אחת בקבר ולא מסוגל לזוז
 
ברור שלא,

אבל אני רואה במשפחה שלי, יש בחור במשפחה שלי שהוא בן 45 והילד הכי גדול שלו חוגג עוד מעט בר מצווה, והוא בעצמו מודה, שזה מבאס, זה מבאס שאתה בן 45 והבת הכי קטנה שלך בת 5.. וברור שאני לא שוללת, אמרתי, אין לי בעיה עם גיל 30 או לצורך העניין בן 33, אבל לפחות שיבוא עם רזומה, משהו שהוא עשה בחיים שלו, אינטליגנציה מינימלית, דיברתי עם הבחור בטלפון והוא כאילו רק קם משינה בשעה 14.30 בצהריים. וגם, בחור בן 33 שמחכה בבית עד שיש לו איזו הצעה מסכנה של עבודה מבחינתי לא כשיר להקים בית נקודה. חם ואוהב עד כמה שיהיה.
 
בסדר

תקשיבי מותק, את היית צריכה לפרט שהבחור בקושי עובד, כי לזרוק שהוא חשמלאי לא יגרום לנו ישר להבין שהוא מסוג החשמלאים שעובד פעם בחודש,הבנת? כי זה אכן משנה את התמונה. דרך אגב, בתור בחורה חרדית, ובעזרת השם שיהיו לך הרבה ילדים, רוב הסיכויים שתלדי גם אחרי גיל 30+ ולכן יש מצב שבעלך יהיה בן 45 והילד הכי קטן שלכם יהיה בן 5. אלא אם כן תלדי שנה אחרי שנה, מה שלא תמיד מצליח או פרקטי.
 
למעלה