ללא נושא

כרמל 1

New member
ללא נושא

איך עושים שעון של עכשיו, נגיד עכשיו 18:58 אז השעון יראה את זה עכשיו ויעבור כל דקה...
 

פלאשר

New member
אני יסביר לך בקצרה

אם לא תבין אני יעלה לך קובץ.. אבל אני מתעקש שתנסה להבין ותנסה להצליח לבד! תפעיל את הראש.. תעשה LAYER של 2 פריימים.. שיהיה בו תיבת טקסט דינאמית, שהערך שלה (Var) יהיה - time ועוד LAYER של גם שתי פריימים, בפריים הראשון יהיה הפקודה הזאת: today = new Date(); time = today.getHours() add ":" add today.getMinutes() add ":" add today.getSeconds(); שהוא יקבל את הזמן לתוך המשתנה time ובפריים השני תיהיה הפקודה הזאת: gotoAndPlay(1); בשביל שזה יעדכן...
 
למעלה