אני יסביר לך בקצרה
אם לא תבין אני יעלה לך קובץ.. אבל אני מתעקש שתנסה להבין ותנסה להצליח לבד! תפעיל את הראש.. תעשה LAYER של 2 פריימים.. שיהיה בו תיבת טקסט דינאמית, שהערך שלה (Var) יהיה - time ועוד LAYER של גם שתי פריימים, בפריים הראשון יהיה הפקודה הזאת: today = new Date(); time = today.getHours() add ":" add today.getMinutes() add ":" add today.getSeconds(); שהוא יקבל את הזמן לתוך המשתנה time ובפריים השני תיהיה הפקודה הזאת: gotoAndPlay(1); בשביל שזה יעדכן...