ללא מילים

אנני

New member
חמוד, אני שואלת את עצמי

מה יותר מפחיד: לראות ניידת משטרה מול דלת ביתך, שואל שאלות אולי משנה משהו או לדעת, לקרוא, ללוות להיות עד לזעקות מצוקה ולהצהרות התאבדות של ``חמוד בדיכאון``, לא לעשות שום דבר אז לראות ניידת משטרה מול דלת ביתך ולקרוא עליך בעתון? אני שואלת את עצמי. אנני
 

~Supergirl~

New member
להתאבד?

עם שמה בתמונה מראים שעוצרים בעדך להתאבד אני ממש מבובל ואני חשבתי שאני צריך תמיכה ושאני בדיכי (דיכאון) ואני פתאום קולט שיש פו אנשים על סף התאבדות זה ממש עצוב וחוץ מזה מה קרה לך אחר אני בכלל תוהה עם ההורים שלך נספו בך או שהם נכנסו לשוק להתאבד? אני כבר בשוק
 
למעלה