לכל מי שאוהב האוס ניו יורקי איכותי

  • פותח הנושא RM43
  • פורסם בתאריך

RM43

New member
לכל מי שאוהב האוס ניו יורקי איכותי

קבלו המלצות: - Superchumbo - Revolution (Acapella) Deborah Cox - Starting With You (Danny Sullivan & Kemist Mix) Alan T - House Muzik (Main Mix) Christina Aguilera - Dirrty (Tracy Young Mix) friburn & urik - Oh My kylie - CGYOOMH (Peter Rauhofer MiX Madonna - Runaway Lover (Victor Calderone Provocateur Mix) Madonna_-_Hollywood_(Deepsky_Mix)[ Melanie C - I Turn To You Domination (Hex Hector Dub Vs. Dominator) Monica - So gone (Scumfrog dub) Vivian Green - Music (Junior Earth Edit) Whitney Houston - Try It on My Own (Thunderpuss Radio Mix) Yoko Ono - Walking On Thin Ice (Peter Rauhofer Mix)
 

itaigal1

New member
תגיד

מאיפה אתה מביא את המיקסים האלו חיפשתי את כולם בקאזזה ומצאתי אולי 3 מהם...
 
בלאאאאט איזה גועל נפש

מוזיקה מגעילה טילים שפעם הייתי מאוהב בה אין לי מושג למה בכל מקרה אחי שנה סגנון אחי ... לך על משהו קצת יותר מעניין כמו ... Robbie Rivera הכ"כ מסחרי Danny Tenaglia Cassius Lemon 8 Steve Lawler בכל מקרה אולי חלקם לא בדיוק ניו יורקיים אלא אולי קצת טריבליים ... אבל עדיין זה אותו חרא, והחרא הזה נשמע קצת יותר טוב. Dirty Funkers - Future (Vocal Test Mix 2002 קטע קצת ישן אבל מטורףףףף ...
 

Ploral Reaction

New member
לגבי הרשימה

יש שם מה ששומעים בארצות הברית באלקטרוני, זה פשוט זוועה. הכל זה רמיקסים של פופ, טכנו,טרייבל, קצת ניו יורק האוס. בעקרון ההמלצות האלה זה בדיוק הדברים שאני הכי פחות אוהב, אבל סחתיין על ההשקעה בכל מקרה.
 
טוב אז ככה...

נתחיל בזה שעשית סלט אחד גדול.... רובי ריורה זה אכן סוג של נ"י האוס אבל הוא גרוע דני טנגליה הוא בכלל מתעסק בדיפ האוס, גרוב האוס וכד'...אז אולי פעם במליון שנה הוא מכניס לסט שלו איזה קטע נ"י האוס אבל הוא עדיין שומר על רמה גבוהה ואכותיות אבל ביצירה הוא בכלל לא נוגע בחרא הזה. Cassius זה בכלל פראנץ' האוס (האוס פאנקי כזה כמו שהצרפתים אוהבים לעשות למי שלו יודע מזה פראנץ' האוס) ככה שאין קשר. ולא יודע איך הגעת לסטיב לאולר וללמון 8 כי הם בכלל לא מזכירים נ"י האוס כאילו זה ממש הכי הפוך שיכול להיות!!!! הם עושים פרוגרסיב האוס מינימליסטי כאילו פה ממש אין קשר לחיים.
 
מכל מה שהמלצת אהבתי רק את הראשון...

והוא ממש לא נ"י האוס הוא לגמרי גרוב האוס והוא עתיק אבל ממש ממש ממש טוב!!!!! בכלל הקטעים של סופרצ'ומבו (טום סטפן) מעולים
 
למעלה