לכל חברי הפורום...
אין צורך שאציג את עצמי, הרי כולכם כבר מכירים אותי מי יותר ומי פחות. אני לא אפצח כאן בנאומים סוחפים על מחיקת הודעות ושרשורים, הרי דשו בזה כאן לא מעט וכולכם מכירים את הכללים. רק אציין שהדבר החשוב לי ביותר הוא שתנהגו בכבוד איש לרעהו. שיהיה לכולנו שבוע טוב ושקט מרי-לו
אין צורך שאציג את עצמי, הרי כולכם כבר מכירים אותי מי יותר ומי פחות. אני לא אפצח כאן בנאומים סוחפים על מחיקת הודעות ושרשורים, הרי דשו בזה כאן לא מעט וכולכם מכירים את הכללים. רק אציין שהדבר החשוב לי ביותר הוא שתנהגו בכבוד איש לרעהו. שיהיה לכולנו שבוע טוב ושקט מרי-לו