לכל חברי הפורום...

מרי-לו

New member
לכל חברי הפורום...

אין צורך שאציג את עצמי, הרי כולכם כבר מכירים אותי מי יותר ומי פחות. אני לא אפצח כאן בנאומים סוחפים על מחיקת הודעות ושרשורים, הרי דשו בזה כאן לא מעט וכולכם מכירים את הכללים. רק אציין שהדבר החשוב לי ביותר הוא שתנהגו בכבוד איש לרעהו. שיהיה לכולנו שבוע טוב ושקט מרי-לו
 

עינת.. :-)

New member
תמיד.......... ;-)

תמיד שיערתי שיש לך ראש כחול....... עכשיו אני בטוחה....... מזל טוב מתוקתי.... ע י נ ת . .
 

sahr12

New member
קודם כל.........

תחזירי לי תכדור....:) כמה איומים.....ממש מפחיד פהההההה.... מה שלומך רקדנית??(למדתי תתנועה הסיבובית של האצבע)..:) טופ...אני אגש לקרוא תכללים...לפני שתקבלי קריזה...
 

hagit 22

New member
הופהההההה

הופהההה הופההההה איזה אורח יש לנו כאן!!!!
 

סו

New member
מריולה ..........

מריולהההה מה את חושבת שסתם פתאום פנו אלייך לנהל ת`פורום? לא ולא פשוט כל הפורום מחכה לסיפור הפאדיחה ההיא שלך... וחוץ מזה טוב שבאת אז קאט תשאר יותר בצ`ט בלי תירוצים להעדר.. בהצלחה מרילולו ואני מקווה שהחבר`ה לא יעשו פאדיחות ואכן ישמרו קצת על הכבוד סו .......
 
מרי-לו לו לו יקירתי .< קרבי הנה >

ערב טוב ושקט ... לך מרי לו לו מקסימונת . הרשי לי נא לברכך ולאחל לך מכל הלב , על תפקידך החדש כמנהלת פורום. עלי והצליחי... בכל מעשייך כאן. חמודה . שיהיה לך בהצלחה מרי-לו לו לו לו לו לו. שיהיה לכולנו שבוע שקט ..ככל שאפשר. שלך אשת המסתור ורעם**
 

זיוי ..

New member
מרי-לו מזל טוב למינוי

מזל - טוב נקווה שלא תיהייה לך עבודה קשה ושכולם אכן ישמרו על הכללים מרי - לו כל טוב אחלה שבוע טוב נעים ומוצלח לך ולכולנו ושאף אחד לא יחסר זיוי
 

phantom

New member
פסס פסס מרי-לו...

יכולה להוסיף לי את הספרה אחת לפני מספר ההודעות שלי... 8-p שיהיה לך בהצלחה ... עליה מהירה בסולם הדרגות ... שפשוף קל ונעים והעיקר שרשור קל ונעים... שלך בידידות (ובהתחנפות), פנטום הצ`ט
 

hagit 22

New member
הלוווו פנטההההה

תירגע אה? הפרוטקציה הזו שלהוסיף 1 במס` ההודעות שמורה לי אך ורק לי ולא לאף אחד אחר ברור?!?!? :)
 
מרילולי...

תגידי... אצלך... מותר לקלל...? מבטיח לעשות את זה בכבוד... :) בהצלחה!!!! סקסופון
 
מרי-לווווווווווווווווווווו,סחטיין !

וואללה,נכנסתי עכשיו הביתה ומה רואות עיניי?? שיהיה לך במזל טוב ונקווה שלא יעשו לך חיים קשים... הרי יש לך גם בוס לרצות במשרד,גם בעל וגם כמות לא מבוטלת של ילדים.... אני מרוב שאהבתי אלייך איננה נסתרת מתחייב מראש להיות `ילד טוב`. :cool: בהצלחה !!!-מקרב לב...
 

סו

New member
ילד טוב טוב טוב טוב .............

בהצלחה ארבלון סו בקריצה.....
 

hagit 22

New member
אחותיייייייייייייייייייייייייי

יששששששששששששששששששששששששששששש יששששששששששששששששששששששששששששש יששששששששש לי פרוטקציות בפורום עכשיו!!! נה נה בננה ננה בננה חיחיחיחיחיחיחיחיח מרו`ש אוהבת אותך והמון שיהיה לך הרבה בהצלחה סחתייק אחותי שיחקת אותה
 

מרי-לו

New member
וואהו וואהו וואוהווווווווו

תודה לכולכם על המילים ועל הברכות. היום שהייתי במשרדים של ``תפוז``, נטע אמרה לי שאני מקבלת לידי את ניהול ה-פורום מס` 1 בארץ בכל הפורומים הקיימים. כל זאת בזכותכם, בזכות כל אחת ואחד מכם, בזכות הסופרים והמשוררים, בזכות המשרשרים והשטותניקים, בזכות התולעים, המחריבים, האחרים, בקיצור בזכות כולנו. טוב, טוב הבטחתי בלי נאומים אבללללללללל אני שוב מבקשת מכם תשמרו על הפורום שלנו שימשיך להיות מס` 1. שוב תודה מרי-לו
 

עופריקו

New member
מרי- לווווווו

מזל טוב לרגל קבלת הדרגה עלי והצליחי בסולם הדרגות שלך עופר :cool:
 

איצקו

New member
מצטרף......... H-)

לכל הברכות יחד, ולכל אחת לחוד. ב ה צ ל ח ה :cool: איצקו.
 

דיןדון*

New member
השעה מאוחרת....

ועוד מעט עבודה אך מבטיח לך את הברכה הכי הכי חמה אוהב אותך ושמח לראות שהפכת לכחולה כי עכשיו זה יותר מגרה בכחול סתם סתם פשוט השעה קצת משפיעה לכן אשמור את הברכה למחר לילה טוב לך נשמה והמון המון הצלחה בתפקיד החדש ועד מחר ביי לך חמודה דיןדון
 
למעלה