לכל המחתרות :) הודעה של ארפיגי!!!

נתוש ז

New member
תקשיבו כולם../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

אני עכשיו אגיב: לדעתי היה חיסול מדהים. באמת יפה. 5 אנשים עם הרבה אומץ ,שהסכימו להתאבד לפני שהם פורשים מהמשחק. שילוב של כמה טעויות קטלניות של סטס (1 לא היה לו מספיק טנ"ט, 2 לא היה לו מסיכות) -גרמו למדינה שלו להימחק בדפים. אני באמת נותן כבוד, בניגוד לכל המזלזלים-תכנון יפה, ונתתם בהשקעה, מליוני בליסטים לא קל להשיג.. אאאאאאאאאאאאבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבללללללללללללללללללללללל אנשים אתה ניסחפים!!! יש פה דפים כמו במלחמה בין mgh לtun . תפסיקו כבר זה איזה נושא 7 שנפתח. 1. ארפיגי הזה "אני הולך לתת בליסטים" 2. ארפיגי "נתתי בליסטים" 3. ארפיגי "תקפתי גם את מדינה xxx נשאר לה מעטו טילים" 4. שירשור כבוד לארפיגי 5. השירשור שלך.. די כבר. עשיתם את זה כאילו חיסלו 4 מדינות מהעשיריה וmgh התפרקה! חוסלה מדינה,גם אם בדרדך מדהימה, אבל די. נגמר. חלף.
 

evil44

New member
אני יגיב

אני מאוד מעריך את סטס ואני בברית שלו ואני גם יעזור לו להישתתקם אבל אני ירחיב את דבריו של ודיםן יותר לעמוק כדי שתיראו באמת מה קרה ודים וחברינו מי הצוות האוסטרלי והמארקאי אלדד החליטו שמשעמם להם כי כבר באמת שלטנו בכל ה100 ואז ודים בשיחה היסטורית ...:( אם הצוות האוסטרלי החליטו שהם מעונינים ליפרוש תידעו לכם שלומי חבר מהצוות האוסטרלי מחק תממידנה שלו בדרוג אחד ועוד כמה מחקו תמדינות שלהם ב10 בשלב זה ודים כבר לא היה במשחק ויום אחרי זה מדינה הודיע שהוא יוצע לחופשה שלא בטוח שיחזור ממנה ואז התחיל הבלאגן מדי פעמים רחוקות ודים היה חוזר הינו שולחים לו סיועים והוא היה מוריד מישהו אבל ברגע שודים החליט ליפרוש כולל הצוות האוסטרלי כבר המנהגים שלנו פרשו תחשבו עכשיו של MGH כולם אבל באמת כל הסגל הבכיר של 20 מדינות בערך ב20 הראשונות פורשות אז הברית התחילה להיתפרק ובסופו של דבר היתפרקה כבור שבוע וחצי ניראה לי זהו
 

yoadagmon

New member
לא כולם פרשו ../images/Emo13.gif

נשארו כמה שלא פרשו.... באמת הרבה פרשו והיתר חוסלו ע"י MGH במלחמת העולם הרביעית במתקפתם האגדית כאשר ריכזו 42 מיליון צוללות. אבל הנושא הזה באמת נטחן ונחפר. לעולם לא נדע מה היה קורה אם לא היו פורשים לפני המתקפה הגדולה של MGH.
 

MGH לנצח

New member
קודם כל כל הכבוד לך !

דבר שני, תמחקו אצלכם ביומן את ההתקפה ביום חמישי. חבל, אתם בכל זאת לא תעשו אותה כי אנחנו תמיד יותר מהירים. (המבין יבין)
 

חומי1

New member
../images/Emo41.gif לבארי ../images/Emo41.gif

תוריד בבקשה לואדים את האדום, הוא לא עונה על אף הגדרה של להיות אדום. כל מה שהאדום הזה עושה ,זה רק להבליט את הודעות השיטנה שלו נגד MGH, ומה השגת בזה ? אולי תעשה גם אותי אדום כדי לאזן אותו , או שאתה מאדים רק מתנגדי MGH.
 

חומי1

New member
הלך הזרזיר אצל העורב

מספיק לראות מי מגן עליו כדי להבין למה כדאי להוריד לואדים את האדום.
 

590V ISRAEL

New member
הרגת אותי עכשיו :)

כל מה שאתה עושה זה מלכלך על כל מי שלא מ- MGH. :) חחחחחחחחחח
 
למעלה