לכל המחתרות :) הודעה של ארפיגי!!!

לא פלא שהמשחק נהיה כזה

הרסתם אותו עם המלחמות האישיות שלכם,עם התככים מבית הספר!תהיו בוגרים זה משחק מלחמה ולא משחק בברבי,אם מישהו עשה צעד אסטרטגי כזה או אחר,צריך לכבד את זה ולא לבוא ולהעלות לכלוכים כאלה גדולים,במיוחד שהם אינם במקום.עזבו אותכם משטויות,איך אומרים שאנחנו כישראלים יודעים לעשות בלאגן בכל דבר-זה בהחלט מוכיח את זה. תכבדו הפסדים והצלחות בצורה בוגרת,זה המשחק,זה משחק מלחמה ואם אנשים פה עשו מתקפות והצליחו להגיע גבוה או לכל שלב במשחק,פרגנו או תתעלמו מזה,אבל למה לרדת לכאלה פסים אישיים. המשחק הפך לבדיחה זה העניין,ממש בדיחה.
 
מה זה משנה על מי!

הדבר היחידי שעומד פה על הפרק,זה למה לקחת משחק מלחמה ולהרוס אותו,אם אתה החלטת לציין שמות ולהכנס לעומק הבעיה בצורה פרטנית זה עניין אחר. הרעיון הוא שכל אחד מחברי הפורום ושחקן ממדינתנו הקטנטונת,תרם את תרומתו הקטנטונת להרס המשחק,ומנהל המשחק במקום למנוע מדברים אלו לקרות,עשה שינויים שהשם ישמור ,לא ברור למה. בקיצור המשחק קיבל צורה כמו ביקור של ישראלים בבתי מלון בחו"ל-רק תשימו לב שלא יגנבו תברזים!
 

twigy

New member
עשיתם אותו סלבריטי - למה מה הוא עשה

!?!!! כולה זרק בליסטים איזה אסטרטג מעעעולה !! ממש אני מוריד לך את הכובע !! בוא תספר לנו איך איך עעשית את זה ?! איך מכרת את כל הצבא וקנית בליסטים ואז זרקת !? וואו זה פשוט, אין מילים אני לא יודע איך עשית את זה והטיפ הגדול עדיף לשלוח כמות מדויקת מאשר לבזבז, גדול !! זה פשוט המשפט הכי חכם ששמעתי !! אתה בנאדם מאוד מאוד מאוד קטן ומתלהב.
 

exlonex

New member
כבוד גדול!

עזבו שיעמום כבוד גדול זה זה שחיסלתם תמקום 1 בתעשייה..!
 

warg היחיד

New member
תקשיב...

בעיקרון זה נכון לברר שצריך לברר את הכמות טנט והכל אבל זה כמעט בלתי אפשרי למדינה כמו גדרה! עם לווין בטוח אי אפשר לרגל ותאר לך כמה נגד מרגלים יש לגדרה זה כמעט בלתי אפשרי!
 
למעלה