לכל המחתרות :) הודעה של ארפיגי!!!

וואקה

New member
לא לא..

וי ישראל אומר חצאי דברים ושקרים, אני עד לזה. אני הייתי מתחילת המשחק ואני אחת מהדמויות המרכזיות בפורום(וואקה בעירבון מוגבל). ואדים משקר.
 

חומי1

New member
יפה, תראה ואדים

זכותך לספר את ההסטוריה באופן מגמתי ודמיוני לחלוטין כמו שאתה תמיד עושה, זו זכותך ! יש לך את הזכות לכתוב כל מה שאתה רוצה בפורום הזה כל עוד זה קשור למשחק אם אתה משתמש רגיל. אבל אתה "אדום". אם אתה אדום, תהיה אובייקטיבי, ותרכז את האנרגיות שלך בלעזור למשתמשים חדשים, ולאתגר את הפורום בדיונים מעניינים. מה שאתה עושה זה לספר את תולדות הברית המנוונת שלך שוב, ושוב, ושוב...... ועוד באופן מגמתי. ואתה גם תומך במתנגדי MGH בלבד, ומעלה על נס את כל הפעילות המגמתית שלהם נגדנו.
 

590V ISRAEL

New member
חומי היקר:)

תעבור על ההודעות :) אף אחד לא דיבר על 1TS עד שאתה וחבריך העלו את זה. ראה במה נפתח הקישור. ולאן הבאתם את הקישור. ------------------------------------------------------ אתה ממשיך להגיד שטויות שאין לך שמץ של מושג מה קרה וממשיך וממשיך וממשיך אי אפשר לעצור אותך.
 

חומי1

New member
אתה ממשיך להתחמק ממתן

תשובה עניינית לטענות החותכות שלי, עצם ההתחמקות ואופן ההתבטאות שלך המלווה במאות ":)" מצדיקה את הדחתך מתפקיד אדום. ושאלתך, הדיון נפתח בכך שהעלת על נס את הפעילות נגד MGH, וממש החזרת מהמתים את דיון התקיפה מאתמול, אז זו התרומה שלך בתור אדום לפורום ? בבקשה אל תגיב על ההודעה הזו, תגיב על ההודעה הקודמת שלי "יפה, תראה ואדים", ותודה בכבוד שלא נהגת כראוי ותוותר על האדום.
 
...

ודים יכול להגיד מה שהוא רוצה! איפה כתוב שאדומים צריכים להיות אובייקטיבים? אז אם אין לכם דברים יותר חכמים מלהמציא חוקים לפורום עדיף שתשבו בשקט...
 

חומי1

New member
...................

רגע אבל גם אני לא אבוייקטיבי ! וגם מלך ה עולם לא אובייקטיבי! ועוד הרבה משתמשים עם אינטרסים הם לא אובייקטיבים ! אז למה אני ומלך העולם לא אדומים, או שאר המשתמשים ? אדום צריך לקדם את הפורום, לתמוך בחדשים, להיות אדיב ונחמד, לאתגר את רמת הפורום בדיונים עניינים, כל הדברים האלה סותרים את הפעילות של ואדים. ושים לב שהוא בכלל לא מתנגד לדבריי, הוא רק עסוק בלהתחמק ולבלבל שוב, ושוב, ושוב, ושוב את המח לגבי TS1 שלאף אחד לא ממש איכפת מהם.
 

590V ISRAEL

New member
לעניינו

לאיזה מההגדות שציינת אתה תואם ? :) . חחחחחחחחח 95% מהפורום מורכב ממלחמת קללות על MGH שאתה אחד השותפים הבכירים שם. --------------------------------------------------------------- תגיד נעלבת שלא קיבלת אדום ??? אתה נותן הגדרות למה זה אדום ??? אדום לא מבקשים אדום מקבלים :) ועם כל הכבוד אליך יש לי קצת יותר ניסיון ממך :)
 

חומי1

New member
שלושה דברים

1) מעולם לא בקשתי להיות אדום. (אני בכלל לא יכול להיות אדום) 2) רמת הדיון שלך נמוכה מאוד, וכך גם רמת הבנת הנקרא שלך. כנראה בכוונה על מנת להתחמק מסוגיית התפקוד שלך כאדום. 3) כבר אין ויכוח ביננו לאחר התגובה הבאה שלך: "אתם מדברים על אדום כאילו זה נותן משהו ??? מה אתם מתלהבים מזה כל כך :) הוצע לי האדום , השאלה הראשונה שלי היתה מה זה אומר להיות אדום:). " הדיון ביננו סגור, אתה לא ראוי מכל הסיבות האפשריות, עצם העובדה שאתה אדום היא בגלל השכונה של בארי.
 

חומי1

New member
אה כן ושכחתי

אתה אלוף בחמקנות, תמיד מגיב על עקיצות שמאפשרות לך חלון מילוט ממתן תשובות ענייניות.
 

590V ISRAEL

New member
ידידי המלומד

הקישור הזה בנוי ממך מוואקה ומ- MGH ראה הודעת סיכום בסוף :) אתה מנסה בכל דרך להעליב , ללכלך , לשקר וכדומה :) לא משנה מה אני יגיד עדיין תגיד את אותו הדבר. ראה על מה היה הקישור ועל מה אתה מדבר :) כמו תמיד אין קשר בין דבריך למציאות. שיהיה לך בהצלחה במשחק :)
 

חומי1

New member
אתה הגירסה הנחמדה של

מלך ה עולם. תודה שעזרת לי להבין, ואולי לאחרים, עד כמה רמתך נמוכה.
 

Herko

New member
../images/Emo69.gif אני יסביר:

כמו שמלך העולם הבין,אני לא יודע את הרקע לאותה המתקפה, אבל בהסתמך על הציטוט של ארפיגי שהבאת,לא הייתה להם סיבה טקתית להשמיד את גדרה,והם עשו זאת רק כדי לפרוש בסטייל. אם הם רוצים לפרוש אז שלא יקחו איתם מדינות חפות מפשע! מילא אם הם היו משמידים אויב מושבע או משהו כזה,אבל סתם להרוס מדינה? מה הקטע בזה?
 
מה אתם מדברים שטויות!

כל מי שיש לו בעיה עם מה שארפיגי עשה סתם מדבר שטויות! המשחק הוא משחק מלחמה (!!!) מותר לתקוף את מי שאתה רוצה (ויכול) בגלל מה שאתה רוצה, כמה שאתה רוצה ואיך שאתה רוצה !! אם מישהו רוצה להשמיד את גדרה, זאת זכותו! מי אתם שתגידו לו לא לתקוף... קחו לדוגמא את נתי הוא לא אומר שום דבר רע על התקיפה הוא סבבה... אבל כל אלה מMGH שאומרים שזה לא בסדר ועוד בולשיט אחרים לא מבינים כלום! זאתי מטרת המשחק! מלחמה...
 
למעלה