לכולם

סי15

New member
לכולם

קבלו קישורים לתמונות מההופעה של האקדמיה בקניון הזהב. התמונות לא שלי הם של ילדה שפרסמה אותם בפורום של ערוץ ביפ. דרך אגב, זו אותה ילדה שאמרה לאבי נוסבאום שיעצור כדי שתצלם אותו ו... שעלתה עם יוסי וטירן לבמה!! איזה כיף לה!!!! http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328203.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328220.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328222.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328296.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328295.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328294.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328302.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328301.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328310.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328309.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328328.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328326.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328339.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328339.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328338.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328343.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328341.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328342.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328353.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328355.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328366.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328368.jpg [פה זה הקטע שהוא אמר לעצור הכל כי אני מצלמת חחח] http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328391.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328422.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328420.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328487.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328486.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328485.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328489.jpg [בלשיק] http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328488.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328493.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328492.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328499.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328491.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328500.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328504.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328505.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328508.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328510.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328512.jpg [פה טירן חחח מריח לי תשיעררר חחח] http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328513.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328518.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328519.jpg [יורד על הברכיים ואומר לי תרדי לי חחח] http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328520.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328521.jpg [פה יצאתי מחרידדדד... חחח לא נורא פשוט צחקתי] http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328522.jpg
 

Ronush14

New member
אהההההההההההההההה ../images/Emo99.gif

כיף לך!!!!!!!! איזה מהממיםםםםםםםם!!! אבייייייייייי
יוסייייייייייייי
טירןןןןןןןןןןן
ומה עשית על הבמה???
 

סי15

New member
חחחחחחח

כתבתי למעלה שזאת לא אני! אני גם הייתי בהופעה אבל לצערי לא עליתי לבמה... נראה לי שאם הייתי עולה עם יוסי וטירן הייתי מתעלפת!!!
 

Ronush14

New member
אהההההההההה חחחחח ../images/Emo3.gif

לא ראיתי! ישר רצתי לראות את התמונות!
 

NimaZ

New member
באותה הזדמנות אני אנצלש...

מישהו יכול להסביר לי איך אני שמה תמונה שתבוא בתור קישור... כמו שהילדה הזאת עשתה?
 

סי15

New member
נכון יפה?

יותר נכון יפים! הפכתי את התמונה הזאת לרקע במחשב שלי
 

סי15

New member
עוד תמונות

עוד תמונות שפירסמה מישהי בפורום ערוץ ביפ, לא שלי!!! נוסבאום ופורמן: http://img2.photobucket.com/albums/v11/tashonit/9.jpg נוסבאוםםםם, יוווו איזה שווה!!! (חחח איזה ילדה בת 12 אני..) http://img2.photobucket.com/albums/v11/tashonit/3.jpg ציצים גדוליייםםםםם http://img2.photobucket.com/albums/v11/tashonit/17.jpg יוסי וטירן!!!! הם שולטים!!! הם היו פשוט גדוליייםםםםםם http://img2.photobucket.com/albums/v11/tashonit/16.jpg שבלול וטבלול!!!! מי זאת שהעלו על הבמה....טוב שהיא נראית כאילו שהיא נהנית מכל רגע! כאילו שהיא עושה טובה למישהו... http://img2.photobucket.com/albums/v11/tashonit/12.jpg והנה אני ונוסבאום אחרי ההופעה!!! אני לא יודעת למה יצא כזה מטושטש אבל לא מזיז לי במיוחד חח http://img2.photobucket.com/albums/v11/tashonit/1.jpg
 

סי15

New member
אני חייבת

אני פשוט חייבת להראות את התמונה הזו מההופעה של יוסי וטירן זה היה קטע מצחיייייייייייק ומי שראה את ההופעה מבין.
 

Lucy88

New member
חחחח קראתי את החתימה שלך

הרגת אותייייייייייייי "היום שבו חיבקתי את יוסי גבני" איזה כיף לךךךךךך :))))
 

NimaZ

New member
אלה תמונות מההופעה!!!!!

אני זוכרת את הקרציה הזאת שעלתה לבמה.... היא ממש לא שיתפה פעולה!!! חחחחחח וראיתי את הילדה הזאת! (בזמן שסקרתי את כל השורה הראשונה... בגלל נעמה שחיפשתי אותה.....)
 

ט2לולה

New member
חחחח חמודה!!!

גם אני כל הזמן חיפשתי אותך לפני ההופעה!!! וגם עוד בנות מהפורומים! ראיתי אותך גם לפני ולא ידעתי שזאת את! ואז ספרתי שורה 3 כיסא 9 ואז גיליתי שזאת את!!! חבל שלא ראית אותי... הייתי בשורה 1 בכיסא 4 והייתי עם חולצה תכלת וג'ינס... ואני בלונדינית... והייתי עם חברה שלי... אולי ראית אותי בכל זאת..?
 

NimaZ

New member
אוףףףף

כול השורה הראשונה היו בלונדיות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה הורג אותי!!! אני מתערבת איתך שראיתי אותךךך!!!!! ואני פשוט לא זוכרת!
 

ט2לולה

New member
אני הייתי בשורה 1 כיסא 4

חברה שלי הייתה בכיסא 5 והייתי עם חולצה תכלת ואני בלונדה את נימה ראיתי!! ובשורה הראשונה ישבו עוד בנות שנראה לי גם מהפורום...
 

SydBristow

New member
איפה ישבת??

אני זאת שראית...שצילמה את התמונות :) ובאמת מה הם העלו את המפגרת הזאת! להעיף עליה נעל!!!
 

NimaZ

New member
שורה שלישית כיסא 10.

סוודר כתום מגניב אשני אוהבת.
 

Ronush14

New member
את מנסה להרוג אותי???? ../images/Emo3.gif../images/Emo99.gif

אני רוצה גם להיות שםםםםם!!!! חחחחח
טוב כמעט מאה אחוז שאני אהיה שם ב-23 ליולי!
וכל פעם ששמים עוד תמונות אז שימי כאן בבקשה!
תודהההההההההה
 

Lucy88

New member
כן גם אני כמעט התעלפתי :)

יש עוד מקומות טובים ב-23?אני רוצה ללכת שובבב אני חייבת את יוסייייי
 

סי15

New member
חחחחח אל תמותי

אני מבטיחה להביא את כל העידכונים מפורום ערוץ ביפ!
הנה עידכון לכל המעריצות של נוסבאום- אומרים שלנוסבאום יש חברה שהיתה בהופעה של האקדמיה בבית ציוני אמריקה והם התנשקו והכל... האמת לי לא ממש אכפת אבל מקווה שלא הכנסתי פה מישהו לדכאון...
וכן- חיבקתי את יוסי גבני!!!!!!!!!! אהההההההה
ול-SydBristow התכוונת שאת מכירה אותי?? לא נראה לי... מאיפה?
 
למעלה