לכולם
קבלו קישורים לתמונות מההופעה של האקדמיה בקניון הזהב. התמונות לא שלי הם של ילדה שפרסמה אותם בפורום של ערוץ ביפ. דרך אגב, זו אותה ילדה שאמרה לאבי נוסבאום שיעצור כדי שתצלם אותו ו... שעלתה עם יוסי וטירן לבמה!! איזה כיף לה!!!! http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328203.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328220.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328222.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328296.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328295.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328294.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328302.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328301.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328310.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328309.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328328.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328326.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328339.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328339.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328338.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328343.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328341.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328342.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328353.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328355.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328366.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328368.jpg [פה זה הקטע שהוא אמר לעצור הכל כי אני מצלמת חחח] http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328391.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328422.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328420.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328487.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328486.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328485.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328489.jpg [בלשיק] http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328488.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328493.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328492.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328499.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328491.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328500.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328504.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328505.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328508.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328510.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328512.jpg [פה טירן חחח מריח לי תשיעררר חחח] http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328513.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328518.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328519.jpg [יורד על הברכיים ואומר לי תרדי לי חחח] http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328520.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328521.jpg [פה יצאתי מחרידדדד... חחח לא נורא פשוט צחקתי] http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328522.jpg
קבלו קישורים לתמונות מההופעה של האקדמיה בקניון הזהב. התמונות לא שלי הם של ילדה שפרסמה אותם בפורום של ערוץ ביפ. דרך אגב, זו אותה ילדה שאמרה לאבי נוסבאום שיעצור כדי שתצלם אותו ו... שעלתה עם יוסי וטירן לבמה!! איזה כיף לה!!!! http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328203.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328220.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328222.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328296.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328295.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328294.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328302.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328301.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328310.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328309.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328328.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328326.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328339.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328339.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328338.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328343.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328341.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328342.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328353.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328355.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328366.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328368.jpg [פה זה הקטע שהוא אמר לעצור הכל כי אני מצלמת חחח] http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328391.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328422.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328420.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328487.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328486.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328485.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328489.jpg [בלשיק] http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328488.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328493.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328492.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328499.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328491.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328500.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328504.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328505.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328508.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328510.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328512.jpg [פה טירן חחח מריח לי תשיעררר חחח] http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328513.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328518.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328519.jpg [יורד על הברכיים ואומר לי תרדי לי חחח] http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328520.jpg http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328521.jpg [פה יצאתי מחרידדדד... חחח לא נורא פשוט צחקתי] http://www.pictor.co.il/sty/117719/2328522.jpg