לכולם....

  • פותח הנושא CDO
  • פורסם בתאריך

CDO

New member
לכולם....

הי, מזמן לא כתבתי- המון דברים קורים, לא ממש יודעת מה... לא יודעת באיזו דרך אני צועדת ולאן היא מובילה אין לי מחשב כבר שבוע וחצי אבל עוד שבוע-שבועיים יהיה לי שוב בינתיים רק רוצה לאחל לכולכם שבוע קסום! אוהבת דלית
 

הרקדנית

New member
בפעם האחרונה

כמדומני בחרת לצעוד בדרך הישר, גם אם סטית ממנה תמיד אפשר לחזור.
שבוע נפלא שיהיה לך ילדה
 

מיכל..~

New member
הו ../images/Emo9.gif

שלומות לך :) מקווה שהכל טוף איתך.. אני מקווה שהדרך תתבהר לך, ותראי את דרך הישר סלולה..
 
למעלה