לכאורה זה מראה שיש אנשים במפד"ל

אריאל5

New member
לכאורה זה מראה שיש אנשים במפד"ל

שחשוב להם מדברים חשובים. אבל אורלב שרק לפני שבוע אמר שאין לו בעיה לחזור לממשלת שרון אאומר היום שהוא רוצה בהפלתה. אתם יודעים למה כי הוא נעלב ששרון לא בא אליו מיד אחרי זה והציע לו להיכנס. עדיף כבר יהלום שנלחם למען "ארץ נהדרת" מאשר המושחת הגדול אורלב.
 

ayb1

Well-known member
מהי השחיתןת בה אתה מאשים את אורלב

לא שמעתי על שחיתות כל שהיא שלו,לעומת זאת קראתי על שחיתות של חברי כנסת לשעבר שהיו ממפלגות האב של האיחוד הלאומי. אם אתה מאשים בשחיתות מן הראוי שתספר לנו על השחיתות או תאזכר אותה כדי שנדע למה אתה מתכוון. אני באופן אישי תוך מעקב בעיתונות אחרי מעשיו יודע שאורלב היה היחיד מבין כל חברי הכנסת של המפד"ל שניסה ופעל למען אינטרסים של שכבות המצוקה ולא עסק רק בשטחים ושטיחים למישרדו. אז כנראה זאת השחיתות שלו שאליה אתה מכוון !!!
 

אריאל5

New member
שחיתות היא אדם שאומר שיש לו

עקרונות אבל אם שרון יציע לו כסף או כסא לא תהיה לו בעיה להיכנס לממשלה למרות העקרונות. דרך אגב הוא לא דאג לחלשים כמו שהוא מציג את זה. למשל בועדה לקליטת עליה היה דיון שבמקרה יש לי אותו לגבי תקצוב גופים שעוזרים לעליה הנדל מהאיחוד הלאומי כל הזמן הציע הצעות ואורלב כל הזמן אמר שהוא צודק ולא הציע שום דבר משלו. אותו דבר לגבי הישיבות והאולפנות מי שדאגו לזה זה הנדל ואריאל אורלב לא דאג להם בכלל. וכך גם לגבי המגורשים כאשר כולם נלחמו הוא שם סרט כתום על האוטו וניסה להיכנס לממשלה תוך כדי זו צביעות ושחיתות ואני לא מדבר על זה שהוא קנה בעבר את חברי המרכז בג'ובים.
 

ayb1

Well-known member
תגובה מעט צינית-כסף או עקרונות זאת

שאלה של סדרי עדיפות. אם יש לך מספיק כסף תוכל לחיות לפי העקרונות שלך. ןאם אין לך מספיק כסף אז תמכור את העקרונות תמורת הכסף ואז תוכל להמשיך ולקיים אותם. לא ממש רואה כאן את השחיתות, כל שהיה כאן זה לא יותר מאשר בחירת סדרי עדיפות. ברור לחלוטין שאלו של אורלב שונים משלך,זה עדיין לא הופך אותו או אותך למושחתים. אין ספק שנסיונו של אורלב להיכנס לממשלה נובע רק מהידיעה הברורה ששם תהיה לו השפעה מעשית וגדולה יותר על דרכה של הממשלה וכך יוכל לעזור ביתר יעילות לבוחריו. להיות באופוזציה ולצעוק כולם מושחתים בלי הוכחה שעומדת במיבחן משפטי היא מעשה יאוש מטופש,ביחוד כאשר יש אלטרנטיבה מעשית נוסח אורלב.
 

אריאל5

New member
הם היו בממשלה והמצב הדתי חברתי

מדיני הורע תוך כדי שהם היו שם. זו הייתה הסיבה לפרישת איתם ויצחק לוי. וגם שהיה ברור שהם נכשלו בהיותם בממשלה אורלב התעקש להישאר ורק שהוא פחות או יותר הוכרח לעזוב הוא הסכים.
 
למעלה