פרידמן איב
New member
לך אוריאל ...
טוב, אז יוצא לי לקרוא הרבה מדבריך ורק רציתי לומר שאני ממש נהנת מדברי חוכמתך. ממש עונג לי לקרוא הודעות שלך. יש בך חוכמה כזו ואתה מתבטא בצורה כל כך יפה ואני יודעת שאני נשמעת ממש מטומטמת אבל הרבה זמן אני חושבת אם לומר לך את זה או לא והחלטתי כפי שאתה קורא שכן. מגיע לך לקבל פידבקים כאלו. באמת מגיע לך.. יום טוב, חזק ואמץ, יישר כוח איב
טוב, אז יוצא לי לקרוא הרבה מדבריך ורק רציתי לומר שאני ממש נהנת מדברי חוכמתך. ממש עונג לי לקרוא הודעות שלך. יש בך חוכמה כזו ואתה מתבטא בצורה כל כך יפה ואני יודעת שאני נשמעת ממש מטומטמת אבל הרבה זמן אני חושבת אם לומר לך את זה או לא והחלטתי כפי שאתה קורא שכן. מגיע לך לקבל פידבקים כאלו. באמת מגיע לך.. יום טוב, חזק ואמץ, יישר כוח איב