לינור

עליסה

New member
לינור

אני דואגת לך... את יודעת שאני אוהבת אותך ושולחת לך נשיקות חמות של אהבה גדולה שולחת לך את המלאכי התקווה שולחת לך כוח... את יודעם שברגע שאפשר יהיה לבקר אותך-אני לא אעזוב אותך.. כשאמרו לי מה שעשית בכיתי. את מכירה אותי בוכה.. "את לא יפה כשאת בוכה"... לינור אני אוהבת אותך ויש עוד רבים רבים שאוהבים אותך! הלוואי והיה לי הכוח לשנות את מחשבתך בקשר לבולימיה... הלוואי שתפסיקי, שתתחזקי שתלמדי לשים זין על העולם, ולהכיר בעצמך כנערה יפהפיה.. כי זה מה שאת, ואם תהיי יותר רזה, תאמיני לי שזה ישתנה...זוכרת את קרן? מסכנה.. אני אוהבת אותך! מאוד...יותר מידי, כי ברגע שיקרה לך משהו אני לא אהיה מסוגלת להמשיך..
 

צי

New member
הכרתי את קרן.

לא ראיתי אותה שנים אחדות. ולפני חודשים ספורים... השם צרח לי מן העיתון!!!! זעזוע כזה
אזכור אותה תמיד, עדינה כל כך, שקטה ושברירית. לא ידענו שהיא חולה. כלל לא ידענו.
 

עליסה

New member
מהעיתון?????????

הייתה כתבה על קרן? ואף אחד לא יודע על חולים
 

צי

New member
לצערי, רק את המודעה ראיתי.

שום כתבה, רק מודעה. לא ראיתי אותה כשנתיים לפני כן, ובאמת בתקופה בה הייתה בקרבתנו, לא ידענו. לא ידענו אז כלום על הפרעות אכילה. לא היה לנו מושג כמה היא סובלת, כמה עצובה היא וחסרת אונים. זה חלק מהעניין: הכפל הדו-משמעי הזה, בו מושקעת כל כך הרבה אנרגיה, לחינם. ההסתרה!!!!
 
למעלה