לינור
אני דואגת לך... את יודעת שאני אוהבת אותך ושולחת לך נשיקות חמות של אהבה גדולה שולחת לך את המלאכי התקווה שולחת לך כוח... את יודעם שברגע שאפשר יהיה לבקר אותך-אני לא אעזוב אותך.. כשאמרו לי מה שעשית בכיתי. את מכירה אותי בוכה.. "את לא יפה כשאת בוכה"... לינור אני אוהבת אותך ויש עוד רבים רבים שאוהבים אותך! הלוואי והיה לי הכוח לשנות את מחשבתך בקשר לבולימיה... הלוואי שתפסיקי, שתתחזקי שתלמדי לשים זין על העולם, ולהכיר בעצמך כנערה יפהפיה.. כי זה מה שאת, ואם תהיי יותר רזה, תאמיני לי שזה ישתנה...זוכרת את קרן? מסכנה.. אני אוהבת אותך! מאוד...יותר מידי, כי ברגע שיקרה לך משהו אני לא אהיה מסוגלת להמשיך..
אני דואגת לך... את יודעת שאני אוהבת אותך ושולחת לך נשיקות חמות של אהבה גדולה שולחת לך את המלאכי התקווה שולחת לך כוח... את יודעם שברגע שאפשר יהיה לבקר אותך-אני לא אעזוב אותך.. כשאמרו לי מה שעשית בכיתי. את מכירה אותי בוכה.. "את לא יפה כשאת בוכה"... לינור אני אוהבת אותך ויש עוד רבים רבים שאוהבים אותך! הלוואי והיה לי הכוח לשנות את מחשבתך בקשר לבולימיה... הלוואי שתפסיקי, שתתחזקי שתלמדי לשים זין על העולם, ולהכיר בעצמך כנערה יפהפיה.. כי זה מה שאת, ואם תהיי יותר רזה, תאמיני לי שזה ישתנה...זוכרת את קרן? מסכנה.. אני אוהבת אותך! מאוד...יותר מידי, כי ברגע שיקרה לך משהו אני לא אהיה מסוגלת להמשיך..