לימונצ'לו..
אני רוצה להכין לימונצ'לו, ולמרות שקראתי פה בפורום עדיין יש לי כמה שאלות: לפי מה שהבנתי פה מהפורום רצוי להשרות את הלימונים בשרף 95%, הבחור בקיוסק בחיים שלו לא שמע על דבר כזה, הוא אמר לי שהוא מכיר רק וודקה 95% ומשקה בשם ספירט אז קודם כל מה זה הספירט הזה, ומה יותר עדיף, ספירט או וודקה? אם וודקה, אז איזה סוג? חוץ מזה כמה זמן ימים אתם ממליצים להשאיר את הקליפות בוודקה\ספירט. ושאלה אחרונה, אחרי שעברו כמה ימים, והמסתי סוכר, איך אני מודד את רמות האלכוהול בבקבוק הסופי? או איך אני יכול לקבוע את כמות האלכוהול? תודה מראש
אני רוצה להכין לימונצ'לו, ולמרות שקראתי פה בפורום עדיין יש לי כמה שאלות: לפי מה שהבנתי פה מהפורום רצוי להשרות את הלימונים בשרף 95%, הבחור בקיוסק בחיים שלו לא שמע על דבר כזה, הוא אמר לי שהוא מכיר רק וודקה 95% ומשקה בשם ספירט אז קודם כל מה זה הספירט הזה, ומה יותר עדיף, ספירט או וודקה? אם וודקה, אז איזה סוג? חוץ מזה כמה זמן ימים אתם ממליצים להשאיר את הקליפות בוודקה\ספירט. ושאלה אחרונה, אחרי שעברו כמה ימים, והמסתי סוכר, איך אני מודד את רמות האלכוהול בבקבוק הסופי? או איך אני יכול לקבוע את כמות האלכוהול? תודה מראש