צ ל י ל מ י ת ר הי
New member
לימוד אקורדים
התחלתי ללמוד גיטרה לבד (בינתיים) ואני מצליחה לנגן את האקורדים אבל לא מצליחה לנגן את התרגילים מהספר. השאלה שלי היא:איך מנגנים יצירות? לדוגמא: __________ הלב - מרקו A7 Am כמו הים, כמו לב הים Dm A7 ליבו של מרקו סוער בו Am Dm הוא יורד לחוף יורד לחוף Am E מביט למרחק Am Dm כי אימו שלו, שם במרחקים Am E והלב, הוא רוצה לאמא C F גם בלב כמו בים Am Dm סערות יש וגם סופות C F מי יגיד לו, מי ידע Am E ת'סוד שבלב Am הלאה, אל המרחק Am אמא שם מחכה C G Am עוד מצפה לו דרך ארוכה C G Am אל המקום בו אמא מחכה Dm מעבר הר וים Am הלב רוצה אי שם Am E Dm רוצה לרוץ אל אמא למרחק :סיום Am Am G Am Am G Am Am G Am Am Am אשמח אם מישהו יסביר לי.. אייסיקיו:408064352 מסנג'ר:[email protected]
התחלתי ללמוד גיטרה לבד (בינתיים) ואני מצליחה לנגן את האקורדים אבל לא מצליחה לנגן את התרגילים מהספר. השאלה שלי היא:איך מנגנים יצירות? לדוגמא: __________ הלב - מרקו A7 Am כמו הים, כמו לב הים Dm A7 ליבו של מרקו סוער בו Am Dm הוא יורד לחוף יורד לחוף Am E מביט למרחק Am Dm כי אימו שלו, שם במרחקים Am E והלב, הוא רוצה לאמא C F גם בלב כמו בים Am Dm סערות יש וגם סופות C F מי יגיד לו, מי ידע Am E ת'סוד שבלב Am הלאה, אל המרחק Am אמא שם מחכה C G Am עוד מצפה לו דרך ארוכה C G Am אל המקום בו אמא מחכה Dm מעבר הר וים Am הלב רוצה אי שם Am E Dm רוצה לרוץ אל אמא למרחק :סיום Am Am G Am Am G Am Am G Am Am Am אשמח אם מישהו יסביר לי.. אייסיקיו:408064352 מסנג'ר:[email protected]