לימודים ועבודה
שלום לכולם,
אני עומד להתחיל שנה א' בכלכלה ומדעי המדינה באוניברסיטת חיפה.
אני התחלתי לחפש עבודה שניתן יהיה לשלב עם הלימודים וכל סוגי העבודה שבדקתי (תמיכה טכנית/שירות לקוחות וכול') דורשים מינימום של 3/4 משמרות בשבוע.
ממערכת השעות שהרכבתי עכשיו יוצא שאני לומד 5 ימים בשבוע (ביומיים מהם אני צריך להגיע ל4 שעות).
מניסיונכם, האם ניתן לשלב עבודה במינון כזה ביחד עם לימודים?
שלום לכולם,
אני עומד להתחיל שנה א' בכלכלה ומדעי המדינה באוניברסיטת חיפה.
אני התחלתי לחפש עבודה שניתן יהיה לשלב עם הלימודים וכל סוגי העבודה שבדקתי (תמיכה טכנית/שירות לקוחות וכול') דורשים מינימום של 3/4 משמרות בשבוע.
ממערכת השעות שהרכבתי עכשיו יוצא שאני לומד 5 ימים בשבוע (ביומיים מהם אני צריך להגיע ל4 שעות).
מניסיונכם, האם ניתן לשלב עבודה במינון כזה ביחד עם לימודים?