לימודים ועבודה

  • פותח הנושא KYD7
  • פורסם בתאריך

KYD7

New member
לימודים ועבודה

שלום לכולם,
אני עומד להתחיל שנה א' בכלכלה ומדעי המדינה באוניברסיטת חיפה.
אני התחלתי לחפש עבודה שניתן יהיה לשלב עם הלימודים וכל סוגי העבודה שבדקתי (תמיכה טכנית/שירות לקוחות וכול') דורשים מינימום של 3/4 משמרות בשבוע.
ממערכת השעות שהרכבתי עכשיו יוצא שאני לומד 5 ימים בשבוע (ביומיים מהם אני צריך להגיע ל4 שעות).
מניסיונכם, האם ניתן לשלב עבודה במינון כזה ביחד עם לימודים?
 

Gallos

New member
אבטחה...

אבטחה זה הפתרון הכי טוב, לפחות בתור התחלה... ניתן לעבוד בלילות וסופי שבוע..
 

iritki

New member
משהו עם משמרות בסופ"ש

ובימים שאתה לומד 4 שעות אז יש לך זמן לעבוד ואז בקלות יותא 4 משמרות - 2 בימים הקצרים שלך ועוד ש2 בסופ"ש
 

iritki

New member
וגם קד"מ - קידום מכירות

זה בדרך כלל משמרות שהם מראש ביום רביעי בערב, חמישי בערב, שיש בבוקר ושבת בערב. לעמוד בסופרים ולשכנע אנשים לטעום ולקנות כל מיני מוצרים
 
למעלה