לילה לבן

YuviDeus

New member
גם אתה בהפסקה?

עד איזה שעה אתה מתכנן ללמוד? אני מתלבט בין לילה לבן לבוקר מוקדם
 

YuviDeus

New member
וואי העיניים שלי אדומות. הגב כואב

ואפילו התחת נרדם
 

shaharg3

New member
העיקר שהתחת של גרנט ער

כל הכבוד לצ'לסי וגרנט התותח
 
למעלה