¥ Angel From Hell ¥
New member
גתה ושיר(ה) ../images/Emo24.gif
גתוש, אני מקווה שבאמת נתאחד בעונה השנייה
אתם יודעים אטם השעות ישארו כמו שהן היו בעונה הראשונה? ושיר.. קרעת אותי עם הנשיקות
כל פעם שכחת | בצד כלשהו... התכוונת ל (בתקווה להצלחה)
אופתותכן
גתוש, אני מקווה שבאמת נתאחד בעונה השנייה