לילה טוב לכלם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

גתה ושיר(ה) ../images/Emo24.gif

גתוש, אני מקווה שבאמת נתאחד בעונה השנייה
אתם יודעים אטם השעות ישארו כמו שהן היו בעונה הראשונה? ושיר.. קרעת אותי עם הנשיקות
כל פעם שכחת | בצד כלשהו... התכוונת ל (בתקווה להצלחה)
אופתותכן
 
../images/Emo24.gif../images/Emo23.gifדסיייייייייי../images/Emo24.gif../images/Emo23.gif

מה המצב ,מתוקה??. נהנת בטיול?????
. איך היה????
אני רוצה לשמוע הככככככככל!!
נשיקה|
שיר
 
עמר,אני מחוברת ואת לא אבל אני יודעת

על מה את רוצה לדבר ויש לי תשובה! אני עדיין לא יודעת את התאריך שהם יהיו שם! רק שאני ידע את התאריך אני יוכל להתקשר!
 
מרי.............

זאת ההיא שנולדה לה אחות
,נכון
ואז עשינו לה שירשור מיוחד כזה ובשירשור הזה היא אמרה שהיא עוזבת!!! ושמתם לב שגם עידן כבר ממזמן לא כתב ולא נכנס למסינג´ר! כולם נטשו
 
למעלה