לילה טוב לכלם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

G@T

New member
../images/Emo26.gif נ"ש חשוב לוויתיקי הפורום ../images/Emo2.gif

תגידו משהו, לפני כמה דקות עברתי על הרשימה של המסנג´ר ופתאום אני קולטת כמה זמן מרי לא התחברה!
מריייי??? את פההה
?? לאן נעלמת לי
?...... ועל ההודעות בפורום אני לא עוברת בקביעות יתר..פספסתי משהו
?
 
נ"ש ותשובה

מרי עזבה מזמן נראה לי... ונ"ש חזרתי מהטיול... מותר לכם לשאול איך היה ובלה
 

La NaNi

New member
נ"ש../images/Emo41.gif../images/Emo26.gifיש תאריך ../images/Emo36.gif../images/Emo41.gif

ב-14.4.2003 הלהקה מגיעה לארץ! עוד פרטים בקרוב...
 
../images/Emo117.gifניצן,כבר ידענו על התאריך../images/Emo70.gif

כאילו כבר הכריזו עליו
ז"א לפחות אני ידעתי
 

G@T

New member
אז מה אם היא עזבההההההה

זה אומר שהיא פרשה לגמרי מהאינטרנט? למה היא לא במסנג´ר
??? וגם נילי !! כולם נעלמים לי!!!!!! רק שתדעו ! 10 במרץ האיחוד מחדש!
 
גת? את מדברת אליי? ../images/Emo12.gif

קיצ היה לי נחמד... ומה הכוונה האיחוד המחודש?? הממ.. תודה על התגובות
ידעתם שעכשיו קראתי 3 עמודים חדשים שלא היו כאן קודם?! 3 עמ´ ביומיים!!! זה גם טוב וגם רע.. תלוי איך מסתכלים על זה.. אבל כל הכובד לנו
 

G@T

New member
^_^ האיחוד ../images/Emo104.gif >>

הרי יתחילו ב-10 במרץ לשדר את העונה החדשה נכון? ואז שישדרו את זה נראה כולנו יחד באזול שוב
ואז שוב נתאחד כל המעריצים האמיתיים והוויתיקים והיה כמו פעם נכון
? *מתגעגעת לכולם ולתקופה*
 
למעלה