לילה טוב לכלם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
G G@T New member 20/1/03 #4 ../images/Emo26.gif נ"ש חשוב לוויתיקי הפורום ../images/Emo2.gif תגידו משהו, לפני כמה דקות עברתי על הרשימה של המסנג´ר ופתאום אני קולטת כמה זמן מרי לא התחברה! מריייי??? את פההה ?? לאן נעלמת לי ?...... ועל ההודעות בפורום אני לא עוברת בקביעות יתר..פספסתי משהו ?
../images/Emo26.gif נ"ש חשוב לוויתיקי הפורום ../images/Emo2.gif תגידו משהו, לפני כמה דקות עברתי על הרשימה של המסנג´ר ופתאום אני קולטת כמה זמן מרי לא התחברה! מריייי??? את פההה ?? לאן נעלמת לי ?...... ועל ההודעות בפורום אני לא עוברת בקביעות יתר..פספסתי משהו ?
¥ ¥ Angel From Hell ¥ New member 20/1/03 #6 נ"ש ותשובה מרי עזבה מזמן נראה לי... ונ"ש חזרתי מהטיול... מותר לכם לשאול איך היה ובלה
O omer מכה שנית New member 20/1/03 #7 ../images/Emo117.gifדסייייייל´ה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif איך היה../images/Emo35.gif../images/Emo9.gif
../images/Emo117.gifדסייייייל´ה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif איך היה../images/Emo35.gif../images/Emo9.gif
L La NaNi New member 20/1/03 #9 נ"ש../images/Emo41.gif../images/Emo26.gifיש תאריך ../images/Emo36.gif../images/Emo41.gif ב-14.4.2003 הלהקה מגיעה לארץ! עוד פרטים בקרוב...
נ"ש../images/Emo41.gif../images/Emo26.gifיש תאריך ../images/Emo36.gif../images/Emo41.gif ב-14.4.2003 הלהקה מגיעה לארץ! עוד פרטים בקרוב...
O omer מכה שנית New member 21/1/03 #10 ../images/Emo117.gifניצן,כבר ידענו על התאריך../images/Emo70.gif כאילו כבר הכריזו עליו ז"א לפחות אני ידעתי
../images/Emo117.gifניצן,כבר ידענו על התאריך../images/Emo70.gif כאילו כבר הכריזו עליו ז"א לפחות אני ידעתי
C CHOLITOboy New member 21/1/03 #11 ../images/Emo42.gifאיך היה ובלה../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo11.gif
G G@T New member 21/1/03 #14 אז מה אם היא עזבההההההה זה אומר שהיא פרשה לגמרי מהאינטרנט? למה היא לא במסנג´ר ??? וגם נילי !! כולם נעלמים לי!!!!!! רק שתדעו ! 10 במרץ האיחוד מחדש!
אז מה אם היא עזבההההההה זה אומר שהיא פרשה לגמרי מהאינטרנט? למה היא לא במסנג´ר ??? וגם נילי !! כולם נעלמים לי!!!!!! רק שתדעו ! 10 במרץ האיחוד מחדש!
O omer מכה שנית New member 21/1/03 #15 ../images/Emo117.gifאיזה איחוד../images/Emo35.gif של "הותיקים"../images/Emo35.gif
¥ ¥ Angel From Hell ¥ New member 21/1/03 #16 גת? את מדברת אליי? ../images/Emo12.gif קיצ היה לי נחמד... ומה הכוונה האיחוד המחודש?? הממ.. תודה על התגובות ידעתם שעכשיו קראתי 3 עמודים חדשים שלא היו כאן קודם?! 3 עמ´ ביומיים!!! זה גם טוב וגם רע.. תלוי איך מסתכלים על זה.. אבל כל הכובד לנו
גת? את מדברת אליי? ../images/Emo12.gif קיצ היה לי נחמד... ומה הכוונה האיחוד המחודש?? הממ.. תודה על התגובות ידעתם שעכשיו קראתי 3 עמודים חדשים שלא היו כאן קודם?! 3 עמ´ ביומיים!!! זה גם טוב וגם רע.. תלוי איך מסתכלים על זה.. אבל כל הכובד לנו
G G@T New member 21/1/03 #19 ^_^ האיחוד ../images/Emo104.gif >> הרי יתחילו ב-10 במרץ לשדר את העונה החדשה נכון? ואז שישדרו את זה נראה כולנו יחד באזול שוב ואז שוב נתאחד כל המעריצים האמיתיים והוויתיקים והיה כמו פעם נכון ? *מתגעגעת לכולם ולתקופה*
^_^ האיחוד ../images/Emo104.gif >> הרי יתחילו ב-10 במרץ לשדר את העונה החדשה נכון? ואז שישדרו את זה נראה כולנו יחד באזול שוב ואז שוב נתאחד כל המעריצים האמיתיים והוויתיקים והיה כמו פעם נכון ? *מתגעגעת לכולם ולתקופה*