ליטון חצוף שכמותך עברת אותי ....

והנה עוד אחד....

שלומלום אנשים... מה קורה?... היום אמור להיות נורא שמח אה? אורנה המזמרת..אז אני בעצם יכולה להתקשר אליך? מותר לי לדבר עם בנות... אז תזכירי לי את הטלפון שלך! ו.... יש לי גם מזהו להתוודות... אפשר?
 
ברור שאני יכולה....

אז הווידוי שלי הוא כזה: אני.... ב-ה-ר-י-ו-ן!!!!!! תישאלו מי האבא?... אני לא יודעת.... מעניין אותי אם זה בן או בת... מה אתם אומרים? טוב נו אני בחודשים הראשונים אז עוד אי אפשר לדעת אם הבטן שפיצית שאז זה אומר שזה בן... אז עכשיו הבנתם למה אני באה רק לארוחת ערב בטיול? אני מפחדת ללכת הרבה ולעשות סנפלינג...מה יהיה על עוברי הקטן? <מלטפת את כרסי הטופחת...>
 
למה???

את לא יודעת איזו הרגשה נהדרת זו לחוש אותו מסתובב לי בתוך הבטן.. זה תענוג.. בנות- מומלץ בחום! כנסנה להריון ומייד!!!
 
היי....

אחרי שלוקחים גלולות לפעמים יש בעיה להכנס מייד להריון.. אני מקווה שזרעו של תומר מספיק חזק כדי להגבר על זה... אז תנסי לשכנע אותו לעשות משהו בנידון... כל רגע חולף את מפסידה.. (בפעם הבאה(ז``א אחרי הלידה) אל תשתמשי בגלולות...שהגבר ישקיע טיפה יותר וידאג לנושא הזה בעצמו...מה יש?)
 
אחותייייייי

ממש ממש לא.. זה בדיוק כמו סכין!!!! את תשמעי את השערות צומחות עוד לפני שתכבי את המכשיר... הרגל הענוגה שלך תהיה כמו פנים של גבר לפני גילוח!!!! אז תשמעי לי- רק שעווה! ו.. אם יש לך כסף מיותץר...לכי לעשות לייזר...או אפילציה... הבנתוש??
 
למעלה