ליוחאי גורן.

שרוף

New member
ליוחאי גורן.

הנה התשובה הרציונלית שלי לגבי השאלה שלך. שאלתך אותי היא פרובוקטיבית יהירה מתנשאת וחושפת בדיוק את מה שאני מנסה להוכיח לגבי אישיותו של השמאלן הקיצוני המצוי. וכך אתה מתחיל את השאלה שלך ציטוט "בכל הרצינות אני כשמאלן קיצוני הרוצה מאוד מאוד שקט ושלוה ,לנו ,ולערבים שואל אותך בכל הרצינות" כבר בתחילת שאלתך תוחם אתה תחום בינך לביני כאילו אתה הוא הצד הרציני האחראי השפוי ואילו הנשאל קרי אני עצמי הוא הצד הלא רציני הלא אחרי והשפוי. ומוסיף אתה " הרוצה מאוד מאוד שקט כאילו והצד השני הוא מחרחר מלחמה מה אתה חושב שאני לא רוצה שקט ושלווה? חושב אתה שאני נולדתי לחרחר מלחמה? זאת אומרת שאתה בעצם בתחילת שאלתך ממקם את עצמך בצד של הטובים ואותי אתה שם בצד של הרעים. ולכן לא תקבל ממני תשובה מה צריך לעשות כי ממילא אתה כבר מקבע אותי במשבצת של אחד לא רציני ולא שפוי אז פשוט חבל על הזמן. בוא נתקדם קצת הלאה. כותב אתה "אני כשמאלן קיצוני הרוצה מאוד מאוד" ופה נעוצה עוד בעייה אתה כל כך רוצה בשקט ובשלווה מאוד מאוד עד כי אתה הולך בעיניים עיוורות אחרי החלום שלך לשקט ושלווה ומוכר את עצמך את הנכסים שלך למען הגחמה שלך הרצון שלך לשקט ולשלווה. המשותף ביני לבינך הוא הרצון לשקט ושלווה.ההבדל ביני לבינך מתמצת בעובדת הדרך איך להביא את השקט והשלווה אתה רוצה אותו עכשיו אתה רוצה שלום עכשיו אין לך כוח יותר להתמודד עם המציאות אפשר לומר שהטירור גמר עליך והוציא את כל הרוח מהמפרשים שלך עד כי אתה אומר קחו קחו קחו הכל רק תנו לי שקט. ואילו אני קורא את הצד השני מבין את הטקטיקה שלו את הלחץ שלו עלינו דרך הטירור ומבין שכנראה צריך עוד סיבוב אחד של דם ומוות לא מוכן לתת הכל. גם אני רוצה שלום אבל לא שלום עכשיו ובכל מחיר ומוכן לשלם את המחיר שלי אישית למען הדורות הבאים. ולסיום יש לי גם דרך פעולה צבאית מדינית שאולי תאפשר בעתיד להביא לסיום הסכסוך אבל אני לא מוכן לטרוח באופן אישי ולהסבירה לך רק לאחר שאתה תרד מההתנשאות שלך ותבין שהרצון לשקט ושלווה ושלום הוא רצון משותף של שנינו רק שאנו חלוקים בדרך. בקיצור דבר אלי בגובה העיניים.
 

jichay goren

New member
לשרוף

תודה על מכתבך,ניתחת כמו כל היתר ששאלתי את אותה שאלה,את שאלתי ואת האופי שלי ועוד כמה דברים עלי.אך על שאלתי לא ענית כמו שראש ממשלתינו לא ענה בינתיים על השאלה מה היא תוכניתו להביא שלום ובטחון.רצית שאדבר בגובה העיניים: "עם ישראל חי!!!" זאת עובדה שהוכיחה את עצמה מאז פרעה ועד אושוויץ דרך כל הסבל והאינקויזיציות.אך - בארצו הוא חי זמנים קצר קצרים.בית ראשון ובית שני וזהוא.בשתי הפעמים, ובמיוחד בתקופת בית שני היה זה המתון רבי יוחנן בן זכאי שהציל את עם ישראל,והיה זה ואלעזר בן יאיר הקנאי, אשר תרם לאיבוד העצמאות בארצינו.כל זה ידוע לך בודאי טוב כמוני אם לא יותר טוב ממני.לכן - לדעתי, פשרות על טראטוריה יכולה להציל את עצמאותינו כאן.זאת דעתי בגובה העיניים.ביקשתי בכל הצניעות שתכנע אותי באידיאלים שאתה מאמין בהם.קרא נא את שתשובתך אלי ותגיד בעצמך אם במכתבך שכנעת אותי.
 
למעלה