אז אולי................./images/Emo73.gif
תסיקי את המסקנות
, כנראה שהביקור שלך עושה לאנשים להבריא
אז קחי את הרכבת ובואי..........
ואני לא חולה רצינית,
יש לי בחילות והקאות וחום... אבל בזכות כל האנשים המקסימים שפה..
ובזכות אמא שלי..
אני מרגישה בהרבה יותר טוב
נראה לי שאני בהריון מקסם