לידיעתכם...

לידיעתכם...

הכחולה הגיעה בשלום למחוז חפצה....ומוסרת לכולכם יום טוב ואת געגועיה הכנים...
 
../images/Emo3.gif

חשבת על זה למה בחרו דווקא את הצבע הכחול? כאילו למה לא אדום? למה לא סגול? למה דווקא "סרט כחול"?
 
את חולה ?

וואי ואיך אני פה ואת שם? ומי יכין לך מרק ירקות חם? ומי יטפל בך? ומי יכין לך תה חם? ומי יעסיק ויקבל את הילדים מביה"ס? אוף אוף אוף
 

anati31

New member
את נשמההההההההההה../images/Emo70.gif

אמא שלי היתה אצלי.. עד לפני חמש דקות
עשתה לי רפלקסולוגייה
הכינה לי תה
סידרה קצת את הבית
אין כמו אמא בעולם
 

יפעת*

New member
את חולה????

ואני נסעתי לעשות ביקור חולים בצד השני של המדינה ועד שהגעתי ציפי כבר הבריאה
 
כבר הוכחת שיש לך השפעה טובה

אנשים לא??? יאללה סיימי משמרת וסעי לרחובות...... חחחחחחחחחחחחחחחח
 

יפעת*

New member
צריכה להתכונן למחר...

היום אין לי זמן לביקור חולים חוץ מזה אני צריכה שבוע חופש אחרי נפאל
 
הא נכון...מחר !!!

שיגעה אותך המלעונה הקטנה שלי? אחלה.... למה רק אני צריכה להשתגע ממנה? בשביל מה יש חברות?
 

anati31

New member
ילדה משגעתתתתתת../images/Emo70.gif

אני מוכנה שהיא תשגע אותי כל היוםםםםםםםםםםםםםםםם
ובכלל על המסאג´ שלה , אין מה לדבר
אלופההההההההההההההה
 
תגידי היא וקורל לא תאומות?

כמה שהן דומות.......
כמו שתי
מים..... וגם בנות אותו מזל...
 

anati31

New member
אז אולי................./images/Emo73.gif

תסיקי את המסקנות
, כנראה שהביקור שלך עושה לאנשים להבריא
אז קחי את הרכבת ובואי..........
ואני לא חולה רצינית,
יש לי בחילות והקאות וחום... אבל בזכות כל האנשים המקסימים שפה..
ובזכות אמא שלי..
אני מרגישה בהרבה יותר טוב
נראה לי שאני בהריון מקסם
 

HAGAR75

New member
../images/Emo124.gifענתיייייייייייייייייייייי

נשמתייייייייייייייייייייייי, מה שלומך ?????? מה
אני שומעת נכון...אתה חולה
או סתם חולה בראש...כרגיל ...
התגעגתי
 

anati31

New member
מיייפגרת../images/Emo70.gif

איפה היית.............
כבר נבהלתי, חשבתי שאחרי שפגשת אותנו.. פנים מול פנים .. החלטת לעזוב אותנו
התגעגעתי לך מליונייייייייים
ובשבת... קסם ואני חכינו לך.. ומי לא בא
אני קצת חולה
, בהריון מקסם
 
למעלה