לטאיציסטים

cincin

New member
לטאיציסטים

נתקלתי במונח פה גין ,מה זה, איך עושים את זה ולמה זה משמש? בתודה
 
שאל את fa jing

הזרקת צ'י, שמעתי מישהו קורא לזה פעם. מרגיש כמו פיצוץ גרעיני מבוקר, בתוך הגוף, כשעושים לך. משמש דרך יעילה ובדוקה להשתיק תלמידים ששואלים שאלות רבות ומיותרות לא לעניין. מנסיון.
 

cincin

New member
תודה

שמעתי שגם למתאגרפים יש כוח מתפרץ , משהו מימני כזה או אולי נויטרוני ,שכזה בא בלי כפפה זה יכול להוריד את הראש מינימום עם זעזוע מוח במיקרה הקל ,ולשלוח אותי למנתח פלסטי במקרה הקשה יותר, ויש עוד מצב של בר מינן ,ראיתי גם אחד בן 70 עם כזו התפרצות עד שהורידים בראש התפוצצו לו, כל אחד והניסיון שלו
 

WhiteBear

New member
אני לא חושב ש- DELETE צחק עליך

אבל אולי ניצנו הצליח להסביר את הנושא יותר טוב...
 
אני תיארתי חוויה אישית.

שאלתי את ניר באחד הגשקואים לפני מספר שנים יותר מדי שאלות. בסוף הוא ניאות להדגים עלי פה ג'ינג. כאן תיראתי את ההרגשה. לא היו תופעות לוואי. מחק את הגרעיני, אם נראה לך מוגזם. התיאור של "פיצוץ בתוך הגוף" הוא הקרוב ביותר במילים שאני יכול להביא לתחושה. אולי במונח האנגלי אכן מדויק יותר. הרגשת explosion (להבדיל מ implosion). אני יודע שבמילון explosion ופיצוץ הם הינו הך. לכן אני מתעב מילונים.
 

avima

New member
הייתי בטוח שאתה מתבדח

כדורי צי ? מישהו חווה דבר דומה ?
 

avshalomat

New member
בהחלט

פעם ביקשתי הדגמה מהמורה שלי לוושו של מכה מ"פאק מי". הוא נתן לי בעיטה, שבה הרגשתי כאילו הרגל מתפוצצת מבפנים
 

WhiteBear

New member
כנ"ל...

יצא לי כבר לחוות דברים כאלה מכמה מדריכים, עם כי בעוצמות יחסית נמוכות.
 

cincin

New member
סליחה

כנראה טעיתי בכוונה הראשונית שלך, הבנתי את הרעיון תודה
 
אמרת הרבה ובעצם שום דבר.

אני ניסיתי (בדרך עקומה ומעוותת) להכריח את האדם לחפש בעצמו, אבל נתתי לו רמז - את השם המפורש (ובכתיב נכון) באנגלית. בבחינת למד אדם לדוג וגו'. לא ברור לי כיצד תשובתך תורמת משהו. אם כבר כתבת כוח פנימי, אולי תוכל להרחיב?
 
אתה לומד אוריינות עכשיו?

פעם כמעט לקחתי כמקצוע חובה. באותו סמסטר עזבתי.
 
טל אל תיהיה שקרן

ליכוח הזה אתה תעשה מרגע זה לעצמך גוטמן יסביר מה קרה כי הוא ודלית עדים לקובץ
 

nitzano

New member
שחרור כח

על קצה המזלג ג'ין או ג'ינג אמור לייצג כח הנוצר מעצמה פנימית בשונה מ"לי" אשר הינו כח שרירים גס.אך בכל זאת ישנם מורים המתיחסים להבדל בין ג'ין ו'לי' בביטול ומשתמשים בביטוי fa-li . חשוב לשים לב כי המילה ג'ינג בביטוי זה אינה "תמצית" (אחד מ 3 האוצרות ברפואה הסינית) כי אם "כח" . למיטב דעתי ונסיוני - אין ליחס למושג זה מיסטיות מיותרת או יכולות נסתרות ליחידי סגולה. ישנם כוחות (ג'ינג) שונים ולכל אחד שימוש משלו .
 
למעלה