לטאיציסטים

Lagrangian

New member
מה הכוונה בפוקוס?

מה הכוונה בפוקוס? אם אני מרכז את 'כל' הכוונה ביד שלי - זה נחשב פוקוס? כי הרי אפשר לרכז כוונה גם בלי פה ג'ינג.
 

Zeev Foux

New member
מה הכוונה ב"זאב"

פה - להוציא לפועל, ליזום, לגרום ג'ינג - כוח מתועל בשביל צר ולגבי מה שאמרתי (ההקשר, ההקשר...) למי שבא מאסכולה מסטויימת בקארטה, שם רגילים להשתמש במונח "פוקוס במכה" לע מנת לתאר את תיעולה באופן מדוייק, ואת העוצמה שלה, המונח עוזר, למי שלא.... עוד משהו שעוזר זה היכולת המופלאה של העוסקים בעבודות כפיים (טפסנים, עובדי אדמה (עם טוריות), חוצבים) להגיע למכסימום תוצאה המינימום מכה - לדפוק מסמר עשר במכה אחת. מין צירוף של טכניקה מעולה וכוח מתועל. זאב
 
למעלה