Lagrangian
New member
מה הכוונה בפוקוס?
מה הכוונה בפוקוס? אם אני מרכז את 'כל' הכוונה ביד שלי - זה נחשב פוקוס? כי הרי אפשר לרכז כוונה גם בלי פה ג'ינג.
מה הכוונה בפוקוס? אם אני מרכז את 'כל' הכוונה ביד שלי - זה נחשב פוקוס? כי הרי אפשר לרכז כוונה גם בלי פה ג'ינג.