לחץ על שר התחבורה ישראל כץ

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
בנושאים כלכליים חברתיים כל המפלגות אותו הדבר
בדיוק, אז למה בכלל לשלם כסף עבור הזכות לבחור ? ויש כאלה שלא דיווחו למשרד הפנים על מקום מגוריהם החדש ולכן מקום הקלפי שלהם אינו נמצא סמוך למקום מגוריהם ואין גם קו תח"צ ישיר ממקום מגוריהם לקלפי, דבר הדורש תשלום עבור הזכות לבחור !! הנסיעה בחינם שמקבלים אלה שמקום הקלפי שלהם רחוק ממקום מגוריהם אינה מוענקת על כל מסלול הנסיעה אלא על חלקו בלבד, על חלק ממסלול הנסיעה יש צורך לשלם, אז למה בכלל לשלם עבור הזכות לבחור אם בנושאים כלכליים חברתיים כל המפלגות אותו דבר בדיוק ? ועוד לא כתבתי מילה אחת על הזמן המבוזבז על הצורך להגיע אל מקום הקלפי למי שהקלפי רחוק ממקום מגוריו...
בתוך המפלגות יש פנינים - צדיקים בסדום
למשל משה כחלון, שהוא לדעתי שר תקשורת טוב וגרם לשינויים טובים עם חברות הסלולאר והכבלים. מנגד ח"כ שלי יחימוביץ' היא לדעתי טובה. יזמה שינויים מבורכים. חלק לצערינו נפלו. למשל עליית שכר המינימום וצמצום פער בין קצוות האוכלוסייה. עם זאת בתקופה האחרונה יש העלאה מדורגת בשכר המינימום. זה כמובן לא מספיק. נקווה להמשך עלייה. חלק אחר עברו. למשל חוק תלוש המשכורת. שאמנם מעגלים בו פינות ויש מה לשפר. ועדיין זה יותר טוב, ממה שהיה לפני כן. גם חוק הפנסיה שלה הוא חוק מבורך.
 

nitsansh

New member
בנושאים כלכליים חברתיים כל המפלגות אותו הדבר
בדיוק, אז למה בכלל לשלם כסף עבור הזכות לבחור ? ויש כאלה שלא דיווחו למשרד הפנים על מקום מגוריהם החדש ולכן מקום הקלפי שלהם אינו נמצא סמוך למקום מגוריהם ואין גם קו תח"צ ישיר ממקום מגוריהם לקלפי, דבר הדורש תשלום עבור הזכות לבחור !! הנסיעה בחינם שמקבלים אלה שמקום הקלפי שלהם רחוק ממקום מגוריהם אינה מוענקת על כל מסלול הנסיעה אלא על חלקו בלבד, על חלק ממסלול הנסיעה יש צורך לשלם, אז למה בכלל לשלם עבור הזכות לבחור אם בנושאים כלכליים חברתיים כל המפלגות אותו דבר בדיוק ? ועוד לא כתבתי מילה אחת על הזמן המבוזבז על הצורך להגיע אל מקום הקלפי למי שהקלפי רחוק ממקום מגוריו...
יוסף, מי שחשוב לו שהקלפי יהיה במקום מגוריו
יכול לדאוג לעדכן את הכתובת בזמן...
 
אני דווקא הולך לבחור,
אבל רק בגלל שהקלפי ממוקם 5 דקות הליכה ברגל ממקום מגוריי. יש פראיירים שמשלמים כסף (וגם מבזבזים את זמנם) עבור ההליכה לקלפי...
 
עדות של נהג "אגד" לעיונכם !!!
כפי שאתם יודעים, אני מכיר אנשים רבים מאוד בקואופרטיב אגד בכל הרמות מההנהלה הראשית ועד לאחרון התפקידים. עדות אחת קיבלתי היום ולמרות שאני חסיד אגד ידוע, אני חייב לשמור על אובייקטיביות ולהיות הוגן גם כאשר מדובר בדברים לא טובים ולכן אני מביא כאן את הסיפור תוך טישטוש פרטים העלולים לזהות את הנהג שהוא אדם משכיל מאוד ואחד מחבריי הכי טובים ! הנה לקריאתכם: "היי אביתר ראיתי פה ושם ביקורת ברשת על רמת תחזוקה נמוכה בחברות האוטובוסים החדשות. אז הנה דוגמית אופיינית לרמת התחזוקה המשובחת באגד, חם וטרי מהתנור. אתמול התחלתי את המשמרת בשעה מסויימת עם מרצדס 404 אילתית (מה עושה אצלנו אוטובוס אילתי, לא יודע). הספקתי להגיע עד צומת XXXX, בדרך K-XXXXX, וכשעצרתי בתחנה לאיסוף נוסעים והורדתם, הדלת האחורית עפה לפתע לכביש - ממש כמו חופה של מטוס קרב. הדלת הקדמית גם היא נאחזה נואשות בשני ברגיה החלודים במסגרת, כך שכל נסיעה במהירות של מעל לשבעים קמ"ש גרמה לשאיבת הדלת החוצה ולאוורור האוטובוס, סידור מעניין כי גם המזגן הלך זה מכבר לעולמו (מת לגמרי). ההגה פיתח דעת עצמאית ואיפשר לגלגלי האוטובוס לבחור להם נתיב נסיעה עצמאי כאוות נפשם, וללא מים ברדיאטור גם המנוע התחמם. אבל איך יהיו מים ברדיאטור, אם הרדיאטור דולף בעוצמה? העברתי הנוסעים לאוטובוס אחר וזכיתי להפסקה בתשלום עד XXXXXXX. המשמרת שלי קצת נהרסה, אבל העיקר שיש לנו יורו 5 וכל הבולשיט הזה. סתם עוד יום שגרתי - אה, החולצה שלי גם נתפסה באיזה ברזל חלוד באוטובוס ונקרעה כולה. אומרים שאגד הוא המוביל הלאומי. אז אומרים XXXXXX XXXXXXXXXXXXXX
 

Royal Tiger

New member
עדות של נהג "אגד" לעיונכם !!!
כפי שאתם יודעים, אני מכיר אנשים רבים מאוד בקואופרטיב אגד בכל הרמות מההנהלה הראשית ועד לאחרון התפקידים. עדות אחת קיבלתי היום ולמרות שאני חסיד אגד ידוע, אני חייב לשמור על אובייקטיביות ולהיות הוגן גם כאשר מדובר בדברים לא טובים ולכן אני מביא כאן את הסיפור תוך טישטוש פרטים העלולים לזהות את הנהג שהוא אדם משכיל מאוד ואחד מחבריי הכי טובים ! הנה לקריאתכם: "היי אביתר ראיתי פה ושם ביקורת ברשת על רמת תחזוקה נמוכה בחברות האוטובוסים החדשות. אז הנה דוגמית אופיינית לרמת התחזוקה המשובחת באגד, חם וטרי מהתנור. אתמול התחלתי את המשמרת בשעה מסויימת עם מרצדס 404 אילתית (מה עושה אצלנו אוטובוס אילתי, לא יודע). הספקתי להגיע עד צומת XXXX, בדרך K-XXXXX, וכשעצרתי בתחנה לאיסוף נוסעים והורדתם, הדלת האחורית עפה לפתע לכביש - ממש כמו חופה של מטוס קרב. הדלת הקדמית גם היא נאחזה נואשות בשני ברגיה החלודים במסגרת, כך שכל נסיעה במהירות של מעל לשבעים קמ"ש גרמה לשאיבת הדלת החוצה ולאוורור האוטובוס, סידור מעניין כי גם המזגן הלך זה מכבר לעולמו (מת לגמרי). ההגה פיתח דעת עצמאית ואיפשר לגלגלי האוטובוס לבחור להם נתיב נסיעה עצמאי כאוות נפשם, וללא מים ברדיאטור גם המנוע התחמם. אבל איך יהיו מים ברדיאטור, אם הרדיאטור דולף בעוצמה? העברתי הנוסעים לאוטובוס אחר וזכיתי להפסקה בתשלום עד XXXXXXX. המשמרת שלי קצת נהרסה, אבל העיקר שיש לנו יורו 5 וכל הבולשיט הזה. סתם עוד יום שגרתי - אה, החולצה שלי גם נתפסה באיזה ברזל חלוד באוטובוס ונקרעה כולה. אומרים שאגד הוא המוביל הלאומי. אז אומרים XXXXXX XXXXXXXXXXXXXX
"תוך טישטוש פרטים העלולים לזהות את הנהג"

בד"כ אני לא מגיב לפוסטים שלך,הפעם אני לא יכול שלא. מבלי להתייחס לתוכן המסר האישי,הפריעה לי הפיסקה שבכותרת. למה? אגב אין בעיה לדעת מי הנהג. (אני יודע) יום טוב
 
"תוך טישטוש פרטים העלולים לזהות את הנהג"

בד"כ אני לא מגיב לפוסטים שלך,הפעם אני לא יכול שלא. מבלי להתייחס לתוכן המסר האישי,הפריעה לי הפיסקה שבכותרת. למה? אגב אין בעיה לדעת מי הנהג. (אני יודע) יום טוב
גם אם יעלו אותי לגרדום - לא אמסור לעולם ועד
שום שם של שום מקור מידע שלי. אין בישראל שום גוף משפטי או אחר שיוכל להוציא ממני פירור של מידע אודות האנשים המוסרים לי מידע. בענין הזה אני כמו דב גרונר. הנהג אינו מעוניין בחשיפת שמו מסיבות השמורות עימו ויש לכבדו על כך. גם אם הנהג יבקש שאפרסם את שמו - לא אסכים. אין אצלי פרסום שמות, גם אם הדבר לא משמעותי. ככה אני ולעולם לא אשתנה אלא אשמור על חיסיון מלא של כל מי שמוסר לי מידע. תמות נפשי בענין הזה. גם לחברים הכי קרובים אינני מגלה את מקורות המידע מסיבות שלי.
 

0bama1

New member
גם אם יעלו אותי לגרדום - לא אמסור לעולם ועד
שום שם של שום מקור מידע שלי. אין בישראל שום גוף משפטי או אחר שיוכל להוציא ממני פירור של מידע אודות האנשים המוסרים לי מידע. בענין הזה אני כמו דב גרונר. הנהג אינו מעוניין בחשיפת שמו מסיבות השמורות עימו ויש לכבדו על כך. גם אם הנהג יבקש שאפרסם את שמו - לא אסכים. אין אצלי פרסום שמות, גם אם הדבר לא משמעותי. ככה אני ולעולם לא אשתנה אלא אשמור על חיסיון מלא של כל מי שמוסר לי מידע. תמות נפשי בענין הזה. גם לחברים הכי קרובים אינני מגלה את מקורות המידע מסיבות שלי.
אתה מוכר שקרים
 
אתה מוכר שקרים
שים 1000 דולר התערבות ושב בשקט
תבוא הלילה לכאן ואחבר אותך טלפונית עם הנהג שכתב את הדברים. מצידי אתה יכול גם להיפגש איתו אם הוא יסכים. רק אל נא תשכח להביא איתך 1000 דולר במזומן. ולצערך: אני מאוד אוהב את אגד. מכיר את האגודה הרבה יותר לעומק ממך. מה אני בכלל קשור לענין? אני רק מביא מכתב שנכתב ע"י נהג. אל תתבלבל: לא אני כתבתי דבר. אני הסנגור הכי גדול כאן בפורום על אגד ודן. לכן כאב לי לשמוע על דברי הנהג. ובכל מקרה בוא ניגש לעיקר: גש ובדוק אם יש לך בארנק אלפייה ירוקה במזומן ובוא עכשיו אליי לירושלים ! עכשיו ! האלפייה שלי כבר מוכנה...אם תרצה תקבל במסר את הכתובת בתנאי שאתה בא עכשיו ! בלי תירוצים - בוא מיד ודבר עם הנהג מהבית שלי. אל תשתמש בתירוצים של יום שישי בערב ובוא עכשיו. גם הנהג וגם אני לא שומרים שבת. אתה יכול לבוא. אני ער עד 01:00.
 

0bama1

New member
שים 1000 דולר התערבות ושב בשקט
תבוא הלילה לכאן ואחבר אותך טלפונית עם הנהג שכתב את הדברים. מצידי אתה יכול גם להיפגש איתו אם הוא יסכים. רק אל נא תשכח להביא איתך 1000 דולר במזומן. ולצערך: אני מאוד אוהב את אגד. מכיר את האגודה הרבה יותר לעומק ממך. מה אני בכלל קשור לענין? אני רק מביא מכתב שנכתב ע"י נהג. אל תתבלבל: לא אני כתבתי דבר. אני הסנגור הכי גדול כאן בפורום על אגד ודן. לכן כאב לי לשמוע על דברי הנהג. ובכל מקרה בוא ניגש לעיקר: גש ובדוק אם יש לך בארנק אלפייה ירוקה במזומן ובוא עכשיו אליי לירושלים ! עכשיו ! האלפייה שלי כבר מוכנה...אם תרצה תקבל במסר את הכתובת בתנאי שאתה בא עכשיו ! בלי תירוצים - בוא מיד ודבר עם הנהג מהבית שלי. אל תשתמש בתירוצים של יום שישי בערב ובוא עכשיו. גם הנהג וגם אני לא שומרים שבת. אתה יכול לבוא. אני ער עד 01:00.
תרגע איש ואל תקיש ממקרה זה או אחר על הכלל .
כאשר מפעילים כ3000 אוטובוסים ,יש פה ושם תקלות היכן לא ?מה תגיד על דלק המטוסים ?אז אי אפשר שכל מתוסכל יפרוק את זעמו ,עמ להכפיש .ובאשר ל1000 דולר ?בתור חבר אגד אני לא יעמוד בזה .
 
תרגע איש ואל תקיש ממקרה זה או אחר על הכלל .
כאשר מפעילים כ3000 אוטובוסים ,יש פה ושם תקלות היכן לא ?מה תגיד על דלק המטוסים ?אז אי אפשר שכל מתוסכל יפרוק את זעמו ,עמ להכפיש .ובאשר ל1000 דולר ?בתור חבר אגד אני לא יעמוד בזה .
מאחל לך הצלחה ועבודה נעימה באגד !
הלוואי שהאוטובוס שלך ייקח אותך בשלום ויחזיר אותך בשלום מכל מקום ! אני בהחלט מבין אותך. אגד הוא או היה מקום העבודה מאחד הטובים. מרגיז אותי שכל התחלואים מקורם בממשלה ולא באגד !
 

0bama1

New member
מאחל לך הצלחה ועבודה נעימה באגד !
הלוואי שהאוטובוס שלך ייקח אותך בשלום ויחזיר אותך בשלום מכל מקום ! אני בהחלט מבין אותך. אגד הוא או היה מקום העבודה מאחד הטובים. מרגיז אותי שכל התחלואים מקורם בממשלה ולא באגד !
בתור חבר אגד אומר לך שלצערי הרב המון תחלואים
היו באגד,ועכשיו קצת פחות ,לומדים לעבוד לאט לאט ,בדחיפת הממשלה ,היו החלטות באגד שלא נדע ,כמו למשל לפני כ20 שנה ,החליטו גאוני אגד לתת עדיפות לוויזות ,עח שחיטת הקו .לא אשכח זאת ,מסכנים היו הנוסעים .ולבסוף הכול חזר כבומרנג לאגד ,והתפוצץ לנו בפנים .כך שזה לא רק הממשלה .
 

Royal Tiger

New member
תרגע איש ואל תקיש ממקרה זה או אחר על הכלל .
כאשר מפעילים כ3000 אוטובוסים ,יש פה ושם תקלות היכן לא ?מה תגיד על דלק המטוסים ?אז אי אפשר שכל מתוסכל יפרוק את זעמו ,עמ להכפיש .ובאשר ל1000 דולר ?בתור חבר אגד אני לא יעמוד בזה .
אובמה,כותב ההודעות אכן מאגד.
אני סבור שאם תתעמק בהודעותיו תמצא שאתה מכיר אותו אישית,זה יסגור לך את התהיות לגבי מניעיו. (בהנחה שאתה אכן עובד באגד)
 

Royal Tiger

New member
אתה מוכר שקרים
אובמה שלום,צדקת בקשר לשקרים.
"ראיתי פה ושם ביקורת ברשת על רמת תחזוקה נמוכה בחברות האוטובוסים החדשות. אז הנה דוגמית אופיינית לרמת התחזוקה המשובחת באגד, חם וטרי מהתנור. אתמול התחלתי את המשמרת בשעה מסויימת עם מרצדס 404 אילתית (מה עושה אצלנו אוטובוס אילתי, לא יודע). הספקתי להגיע עד צומת XXXX, בדרך K-XXXXX, וכשעצרתי בתחנה לאיסוף נוסעים והורדתם, הדלת האחורית עפה לפתע לכביש - ממש כמו חופה של מטוס קרב. הדלת הקדמית גם היא נאחזה נואשות בשני ברגיה החלודים במסגרת, כך שכל נסיעה במהירות של מעל לשבעים קמ"ש גרמה לשאיבת הדלת החוצה ולאוורור האוטובוס, סידור מעניין כי גם המזגן הלך זה מכבר לעולמו (מת לגמרי). ההגה פיתח דעת עצמאית ואיפשר לגלגלי האוטובוס לבחור להם נתיב נסיעה עצמאי כאוות נפשם, וללא מים ברדיאטור גם המנוע התחמם. אבל איך יהיו מים ברדיאטור, אם הרדיאטור דולף בעוצמה?" כל כך רחוק מהמציאות שזה מרגיז,לקח לי כמה ימים להגיע לדו"ח הגרירה והתיקון שבוצע והתמונה כל כך שונה. הדלת נפלה לכביש עקב טריקה תוך כדי נסיעה שוב ושוב עד שציר אחד קרע את פח הדלת ומשקלה הכריע את הציר הנותר (אבחנת בוחן). הגרר הגיע לאוטובוס שעמד בצומת דרור,העבירו למוסך ושם הותקנה דלת חדשה. (יש לציין כי נהג יעיל היה מכניס את הדלת לתא המטען ומגיע למוסך בנסיעה ללא עזרת גרר) בבחינת יציאה לאוטובוס מהמוסך לא נמצאו ליקויים בדלת הקדמית,במיזוג האויר,בהגה האוטובוס ובמערכת קירור המנוע. כמו כן לא נמצא!! חוסר משמעותי בנוזל קירור ברדיאטור,או נזילה. אני לא מבין למה צריך לשקר כדי לשכנע שאוטובוס לא תקין,מדוע צריך להוסיף פרטים שלא היו ולא נבראו? מדוע הנהג שעבד אחריו במשך מספר ימים על האוטובוס,מספר שהאוטובוס מתפקד כהלכה בהתחשב בגילו של האוטובוס (13 שנה 1,416,000 ק"מ) למעט התחממות קלה (ביום חם מאוד ובעלייה לירושלים) שלא מנעה המשך נסיעה ואין שום בעיות בהגה או במיזוג. זה מזכיר לי מקרה של תלונה חמורה שהוגשה לאגד על אדם שכלל לא עובד באגד ועל סמך תמונה מפוברקת ולמלין אצה הדרך,הגיש תלונה מבלי לוודא אם הנתונים אותם הוא שלח,נכונים. יום טוב לך ועבודה נעימה
 

Royal Tiger

New member
אובמה שלום,צדקת בקשר לשקרים.
"ראיתי פה ושם ביקורת ברשת על רמת תחזוקה נמוכה בחברות האוטובוסים החדשות. אז הנה דוגמית אופיינית לרמת התחזוקה המשובחת באגד, חם וטרי מהתנור. אתמול התחלתי את המשמרת בשעה מסויימת עם מרצדס 404 אילתית (מה עושה אצלנו אוטובוס אילתי, לא יודע). הספקתי להגיע עד צומת XXXX, בדרך K-XXXXX, וכשעצרתי בתחנה לאיסוף נוסעים והורדתם, הדלת האחורית עפה לפתע לכביש - ממש כמו חופה של מטוס קרב. הדלת הקדמית גם היא נאחזה נואשות בשני ברגיה החלודים במסגרת, כך שכל נסיעה במהירות של מעל לשבעים קמ"ש גרמה לשאיבת הדלת החוצה ולאוורור האוטובוס, סידור מעניין כי גם המזגן הלך זה מכבר לעולמו (מת לגמרי). ההגה פיתח דעת עצמאית ואיפשר לגלגלי האוטובוס לבחור להם נתיב נסיעה עצמאי כאוות נפשם, וללא מים ברדיאטור גם המנוע התחמם. אבל איך יהיו מים ברדיאטור, אם הרדיאטור דולף בעוצמה?" כל כך רחוק מהמציאות שזה מרגיז,לקח לי כמה ימים להגיע לדו"ח הגרירה והתיקון שבוצע והתמונה כל כך שונה. הדלת נפלה לכביש עקב טריקה תוך כדי נסיעה שוב ושוב עד שציר אחד קרע את פח הדלת ומשקלה הכריע את הציר הנותר (אבחנת בוחן). הגרר הגיע לאוטובוס שעמד בצומת דרור,העבירו למוסך ושם הותקנה דלת חדשה. (יש לציין כי נהג יעיל היה מכניס את הדלת לתא המטען ומגיע למוסך בנסיעה ללא עזרת גרר) בבחינת יציאה לאוטובוס מהמוסך לא נמצאו ליקויים בדלת הקדמית,במיזוג האויר,בהגה האוטובוס ובמערכת קירור המנוע. כמו כן לא נמצא!! חוסר משמעותי בנוזל קירור ברדיאטור,או נזילה. אני לא מבין למה צריך לשקר כדי לשכנע שאוטובוס לא תקין,מדוע צריך להוסיף פרטים שלא היו ולא נבראו? מדוע הנהג שעבד אחריו במשך מספר ימים על האוטובוס,מספר שהאוטובוס מתפקד כהלכה בהתחשב בגילו של האוטובוס (13 שנה 1,416,000 ק"מ) למעט התחממות קלה (ביום חם מאוד ובעלייה לירושלים) שלא מנעה המשך נסיעה ואין שום בעיות בהגה או במיזוג. זה מזכיר לי מקרה של תלונה חמורה שהוגשה לאגד על אדם שכלל לא עובד באגד ועל סמך תמונה מפוברקת ולמלין אצה הדרך,הגיש תלונה מבלי לוודא אם הנתונים אותם הוא שלח,נכונים. יום טוב לך ועבודה נעימה
תמונה של חבר טוב
 
מכיר אותו חרא של נהג
הלוואי ומבחינה בטיחותית כל
דבר תחבורתי בארץ היה מתנהל כמו באגד-ממה שאני רואה ויצא לי להסתובב במוסכים די הרבה ,אגד לא חוסכת מאמצים כאשר ישנם ליקויי בטיחות,אני מניח שאותו הדבר לגבי דן למרות ששם הייתי פחות. אגד ממש אבל ממש לא מושלמת -אבל לכל מקום יש את הפאקים שלו.
 
אובמה שלום,צדקת בקשר לשקרים.
"ראיתי פה ושם ביקורת ברשת על רמת תחזוקה נמוכה בחברות האוטובוסים החדשות. אז הנה דוגמית אופיינית לרמת התחזוקה המשובחת באגד, חם וטרי מהתנור. אתמול התחלתי את המשמרת בשעה מסויימת עם מרצדס 404 אילתית (מה עושה אצלנו אוטובוס אילתי, לא יודע). הספקתי להגיע עד צומת XXXX, בדרך K-XXXXX, וכשעצרתי בתחנה לאיסוף נוסעים והורדתם, הדלת האחורית עפה לפתע לכביש - ממש כמו חופה של מטוס קרב. הדלת הקדמית גם היא נאחזה נואשות בשני ברגיה החלודים במסגרת, כך שכל נסיעה במהירות של מעל לשבעים קמ"ש גרמה לשאיבת הדלת החוצה ולאוורור האוטובוס, סידור מעניין כי גם המזגן הלך זה מכבר לעולמו (מת לגמרי). ההגה פיתח דעת עצמאית ואיפשר לגלגלי האוטובוס לבחור להם נתיב נסיעה עצמאי כאוות נפשם, וללא מים ברדיאטור גם המנוע התחמם. אבל איך יהיו מים ברדיאטור, אם הרדיאטור דולף בעוצמה?" כל כך רחוק מהמציאות שזה מרגיז,לקח לי כמה ימים להגיע לדו"ח הגרירה והתיקון שבוצע והתמונה כל כך שונה. הדלת נפלה לכביש עקב טריקה תוך כדי נסיעה שוב ושוב עד שציר אחד קרע את פח הדלת ומשקלה הכריע את הציר הנותר (אבחנת בוחן). הגרר הגיע לאוטובוס שעמד בצומת דרור,העבירו למוסך ושם הותקנה דלת חדשה. (יש לציין כי נהג יעיל היה מכניס את הדלת לתא המטען ומגיע למוסך בנסיעה ללא עזרת גרר) בבחינת יציאה לאוטובוס מהמוסך לא נמצאו ליקויים בדלת הקדמית,במיזוג האויר,בהגה האוטובוס ובמערכת קירור המנוע. כמו כן לא נמצא!! חוסר משמעותי בנוזל קירור ברדיאטור,או נזילה. אני לא מבין למה צריך לשקר כדי לשכנע שאוטובוס לא תקין,מדוע צריך להוסיף פרטים שלא היו ולא נבראו? מדוע הנהג שעבד אחריו במשך מספר ימים על האוטובוס,מספר שהאוטובוס מתפקד כהלכה בהתחשב בגילו של האוטובוס (13 שנה 1,416,000 ק"מ) למעט התחממות קלה (ביום חם מאוד ובעלייה לירושלים) שלא מנעה המשך נסיעה ואין שום בעיות בהגה או במיזוג. זה מזכיר לי מקרה של תלונה חמורה שהוגשה לאגד על אדם שכלל לא עובד באגד ועל סמך תמונה מפוברקת ולמלין אצה הדרך,הגיש תלונה מבלי לוודא אם הנתונים אותם הוא שלח,נכונים. יום טוב לך ועבודה נעימה
טוב שהאמת יצאה לאור
 

846

Active member
אובמה שלום,צדקת בקשר לשקרים.
"ראיתי פה ושם ביקורת ברשת על רמת תחזוקה נמוכה בחברות האוטובוסים החדשות. אז הנה דוגמית אופיינית לרמת התחזוקה המשובחת באגד, חם וטרי מהתנור. אתמול התחלתי את המשמרת בשעה מסויימת עם מרצדס 404 אילתית (מה עושה אצלנו אוטובוס אילתי, לא יודע). הספקתי להגיע עד צומת XXXX, בדרך K-XXXXX, וכשעצרתי בתחנה לאיסוף נוסעים והורדתם, הדלת האחורית עפה לפתע לכביש - ממש כמו חופה של מטוס קרב. הדלת הקדמית גם היא נאחזה נואשות בשני ברגיה החלודים במסגרת, כך שכל נסיעה במהירות של מעל לשבעים קמ"ש גרמה לשאיבת הדלת החוצה ולאוורור האוטובוס, סידור מעניין כי גם המזגן הלך זה מכבר לעולמו (מת לגמרי). ההגה פיתח דעת עצמאית ואיפשר לגלגלי האוטובוס לבחור להם נתיב נסיעה עצמאי כאוות נפשם, וללא מים ברדיאטור גם המנוע התחמם. אבל איך יהיו מים ברדיאטור, אם הרדיאטור דולף בעוצמה?" כל כך רחוק מהמציאות שזה מרגיז,לקח לי כמה ימים להגיע לדו"ח הגרירה והתיקון שבוצע והתמונה כל כך שונה. הדלת נפלה לכביש עקב טריקה תוך כדי נסיעה שוב ושוב עד שציר אחד קרע את פח הדלת ומשקלה הכריע את הציר הנותר (אבחנת בוחן). הגרר הגיע לאוטובוס שעמד בצומת דרור,העבירו למוסך ושם הותקנה דלת חדשה. (יש לציין כי נהג יעיל היה מכניס את הדלת לתא המטען ומגיע למוסך בנסיעה ללא עזרת גרר) בבחינת יציאה לאוטובוס מהמוסך לא נמצאו ליקויים בדלת הקדמית,במיזוג האויר,בהגה האוטובוס ובמערכת קירור המנוע. כמו כן לא נמצא!! חוסר משמעותי בנוזל קירור ברדיאטור,או נזילה. אני לא מבין למה צריך לשקר כדי לשכנע שאוטובוס לא תקין,מדוע צריך להוסיף פרטים שלא היו ולא נבראו? מדוע הנהג שעבד אחריו במשך מספר ימים על האוטובוס,מספר שהאוטובוס מתפקד כהלכה בהתחשב בגילו של האוטובוס (13 שנה 1,416,000 ק"מ) למעט התחממות קלה (ביום חם מאוד ובעלייה לירושלים) שלא מנעה המשך נסיעה ואין שום בעיות בהגה או במיזוג. זה מזכיר לי מקרה של תלונה חמורה שהוגשה לאגד על אדם שכלל לא עובד באגד ועל סמך תמונה מפוברקת ולמלין אצה הדרך,הגיש תלונה מבלי לוודא אם הנתונים אותם הוא שלח,נכונים. יום טוב לך ועבודה נעימה
מאמין לכל מילה של Royal Tiger!
ואם זה קרה בצומת דרור, באמת אפשר להמשיך בנסיעה איטית (ללא נוסעים כמובן) עד למוסך נתניה שנימצא במרחק סביר ולחסוך בזמן והוצאות (אם באמת אכפת לו מאגד כמו שהוא טוען) ולא להקפיץ את הגרר.
 

אורי404

New member
עדות של נהג "אגד" לעיונכם !!!
כפי שאתם יודעים, אני מכיר אנשים רבים מאוד בקואופרטיב אגד בכל הרמות מההנהלה הראשית ועד לאחרון התפקידים. עדות אחת קיבלתי היום ולמרות שאני חסיד אגד ידוע, אני חייב לשמור על אובייקטיביות ולהיות הוגן גם כאשר מדובר בדברים לא טובים ולכן אני מביא כאן את הסיפור תוך טישטוש פרטים העלולים לזהות את הנהג שהוא אדם משכיל מאוד ואחד מחבריי הכי טובים ! הנה לקריאתכם: "היי אביתר ראיתי פה ושם ביקורת ברשת על רמת תחזוקה נמוכה בחברות האוטובוסים החדשות. אז הנה דוגמית אופיינית לרמת התחזוקה המשובחת באגד, חם וטרי מהתנור. אתמול התחלתי את המשמרת בשעה מסויימת עם מרצדס 404 אילתית (מה עושה אצלנו אוטובוס אילתי, לא יודע). הספקתי להגיע עד צומת XXXX, בדרך K-XXXXX, וכשעצרתי בתחנה לאיסוף נוסעים והורדתם, הדלת האחורית עפה לפתע לכביש - ממש כמו חופה של מטוס קרב. הדלת הקדמית גם היא נאחזה נואשות בשני ברגיה החלודים במסגרת, כך שכל נסיעה במהירות של מעל לשבעים קמ"ש גרמה לשאיבת הדלת החוצה ולאוורור האוטובוס, סידור מעניין כי גם המזגן הלך זה מכבר לעולמו (מת לגמרי). ההגה פיתח דעת עצמאית ואיפשר לגלגלי האוטובוס לבחור להם נתיב נסיעה עצמאי כאוות נפשם, וללא מים ברדיאטור גם המנוע התחמם. אבל איך יהיו מים ברדיאטור, אם הרדיאטור דולף בעוצמה? העברתי הנוסעים לאוטובוס אחר וזכיתי להפסקה בתשלום עד XXXXXXX. המשמרת שלי קצת נהרסה, אבל העיקר שיש לנו יורו 5 וכל הבולשיט הזה. סתם עוד יום שגרתי - אה, החולצה שלי גם נתפסה באיזה ברזל חלוד באוטובוס ונקרעה כולה. אומרים שאגד הוא המוביל הלאומי. אז אומרים XXXXXX XXXXXXXXXXXXXX
אוטבוס אילתי במקום אחר
אולי הוא בכלל אוטובוס מושאל כאוטובוס רזרבי לסניף אחר. זה מה, שנראה לי, שקורה עם 404, שבטח נמצא בערוב ימיו בשירות "אגד". זה יותר סביר, מהאפשרות של אוטובוס בקו אילת-ירושלים, שנמצא למספר שעות (או יום) עד שהוא יורד שוב אילתה. זה נראה יותר אפשרי לאוטובוס חדש יותר. בנוגע לבעיה בדלת - זוהי מן תקלה שכיחה גם באוטובוסים חדשים בהרבה. בקשר ליתר התקלות - הכל (בדומה לדלת) הוא עניין של תחזוקה. עוד בקשר לפסקה האחרונה - כנראה "אגד" נמצאים 'על פרשת הדרכים'. אבל אני חושב ומקווה, שבשנים הקרובות ישתפרו הליקויים השונים, שהחמירו בשנה האחרונה. יהיה יותר ברור היכן "אגד" צפויים להמשיך לפעול והיכן יפסיקו לפעול. יותר נכון; מתי יפסיקו לפעול באזורים מסויימים. התקווה היא, כמובן שאחרי זה תהיה יעילות ושבאזורים היותר רווחיים יהיה ניתן להפעיל באמצעות חברת בת של "אגד". עוד לא דברנו על הפעלת הרכבת הקלה, שנקווה ש"אגד" יפעילו כזו.
 

0bama1

New member
עדות של נהג "אגד" לעיונכם !!!
כפי שאתם יודעים, אני מכיר אנשים רבים מאוד בקואופרטיב אגד בכל הרמות מההנהלה הראשית ועד לאחרון התפקידים. עדות אחת קיבלתי היום ולמרות שאני חסיד אגד ידוע, אני חייב לשמור על אובייקטיביות ולהיות הוגן גם כאשר מדובר בדברים לא טובים ולכן אני מביא כאן את הסיפור תוך טישטוש פרטים העלולים לזהות את הנהג שהוא אדם משכיל מאוד ואחד מחבריי הכי טובים ! הנה לקריאתכם: "היי אביתר ראיתי פה ושם ביקורת ברשת על רמת תחזוקה נמוכה בחברות האוטובוסים החדשות. אז הנה דוגמית אופיינית לרמת התחזוקה המשובחת באגד, חם וטרי מהתנור. אתמול התחלתי את המשמרת בשעה מסויימת עם מרצדס 404 אילתית (מה עושה אצלנו אוטובוס אילתי, לא יודע). הספקתי להגיע עד צומת XXXX, בדרך K-XXXXX, וכשעצרתי בתחנה לאיסוף נוסעים והורדתם, הדלת האחורית עפה לפתע לכביש - ממש כמו חופה של מטוס קרב. הדלת הקדמית גם היא נאחזה נואשות בשני ברגיה החלודים במסגרת, כך שכל נסיעה במהירות של מעל לשבעים קמ"ש גרמה לשאיבת הדלת החוצה ולאוורור האוטובוס, סידור מעניין כי גם המזגן הלך זה מכבר לעולמו (מת לגמרי). ההגה פיתח דעת עצמאית ואיפשר לגלגלי האוטובוס לבחור להם נתיב נסיעה עצמאי כאוות נפשם, וללא מים ברדיאטור גם המנוע התחמם. אבל איך יהיו מים ברדיאטור, אם הרדיאטור דולף בעוצמה? העברתי הנוסעים לאוטובוס אחר וזכיתי להפסקה בתשלום עד XXXXXXX. המשמרת שלי קצת נהרסה, אבל העיקר שיש לנו יורו 5 וכל הבולשיט הזה. סתם עוד יום שגרתי - אה, החולצה שלי גם נתפסה באיזה ברזל חלוד באוטובוס ונקרעה כולה. אומרים שאגד הוא המוביל הלאומי. אז אומרים XXXXXX XXXXXXXXXXXXXX
שקרן אין דברים כאלו באגד
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה