לחץ על שר התחבורה ישראל כץ

מצב
הנושא נעול.
אני דווקא מעדיף להוריד קבצי WAV ללא אובדן
(או FLAC). רוב הפורמטים כמו WMA, MP3, OGG, הם פורמטים דחוסים בדחיסה מאבדת נתונים ולכן לעולם לא יהיו באותה איכות כמו המאסטר.
קבצי FLAC הם האיכותיים ביותר ! אני ממיר
את כל האאודיו ל- FLAC. קבצי mp3 עוברים מן העולם עכשיו. אני מניח שתוך שנה לא יהיו עוד בשימוש. FLAC כבש את העולם ובצדק. בחלק גדול של אתרי הבוטלגים כבר אין אפשרות למצוא יותר MP3. אני מניח שמייקרוסופט יוציאו עידכוני FLAC לנגן המדיה שלהם באחד מהעידכונים החודשיים הקרובים. גם כיום ניתן להוסיף קודאק כזה לנגן מדיה פלאייר 12. אבל ל-FLAC עדיף נגן יעודי משלו ויש אלפים כאלה ברשת להורדה חינמית.
 
אני דווקא מעדיף להוריד קבצי WAV ללא אובדן
(או FLAC). רוב הפורמטים כמו WMA, MP3, OGG, הם פורמטים דחוסים בדחיסה מאבדת נתונים ולכן לעולם לא יהיו באותה איכות כמו המאסטר.
 

megashock

New member
הנה האתר הטוב בעולם לבוטלגים - 46890 בוטלגים!
בשום אתר אינטרנט בעולם לא מקובצים ביחד 46890 בוטלגים כלומר 46890 דיסקים שכולם ניתנים להורדה בקלות !!!!! אתה קולט??? 46890 דיסקים !!! כולם בקובץ המוכר והפשוט WMA הידידותי. 46890 הופעות חיות באתר אחד !!! מטורף מי שלא מוריד את כל מה שהוא אוהב !!! האתר הזה הוא המגוון ביותר שנתקלתי בו מעולם ! http://tela.sugarmegs.org/
תודה. אבל איך אפשר להוריד אותם
כאשר לוחצים על download נפתח חלון עם המדיה פלייר שמשמיע את ההופעה בסטרימינג.
 

אורי822

New member
בכנות? אין בשביל מי להצביע. אינני מתכוון
להצביע בבחירות הקרובות. רק מפלגה שתתחייב לפתח את הרכבות ואת שאר התחבורה הציבורית למצב "אירופאי" מתקדם ושתכריז על הקמת תעשיות רכבתיות בארץ ושתתחייב ליזום חקיקה שתחמיר באופן קיצוני מאוד עם כל מי שפוגע בבעלי חיים במתכוון ושתתחייב לא לתת לשכנינו הערבים אף לא גרגר אדמה אחד משטחנו, יכולה לקבל את קולי, אבל אין מפלגה כזו לצערי... לכן לא אטריח את עצמי לקלפי. עדיף לי לשבת בבית ביום הבחירות ולהוריד עוד בוטלג מהרשת בזמן הזה... לילה טוב ידידי !
יש למי להצביע
מפלגת הירוקים-כוללת במצע שלה בין הכלל פיתוח תחבורה ציבורית. אם אתה רוצה להתביע מפלגה ימנית אז יש רק אחת-האיחוד הלאומי (כוללת בתוכה את מפלגת התקווה בראשות ח"כ פרופ' אריה אלדד שהוא חילוני) מפלגה כמו שאמרת אף לא גרגר אדמה אחד משטחנו. דרך אגב ישראל ביתנו לא כל כך ימנית (בעד חילופי שטחים).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה