לוח מודעות

לירון2000

New member
לוח מודעות

שלום לידענים! שלומי אלישע ועוד! ברצוני לשים תמונה ובתוך התמונה להכניס את הסקריפט של לוח מודעות. כלומר משהו כמו אדם מחזיק שלט ובתוך השלט אני רוצה שיהיו כתוביות זזות כמו לוח מודעות. האם יש פתרון?
 

michaliran

New member
נראה לי שיש בעיה זמנית עם השרת של

תקשוב דרום, כי לא הצלחתי להעלות משהו נוסף שמאוחסן שם. מיכל
 
היי מוטי , אני הצלחתי לראות את הדף

איך ומה עושים כדי שהכיתובית תנוע הלוך ושוב? זה מעניין . אגב , תמיד הזכירו אותך בשנשיה אחת עם ההשתלמויות בשלומי . האם אתה מלמד גם שם באופן קבוע? אהיה שם בהשתלמות בת חמישה ימים בעוד שבועיים ( 11 / 28-24 ) ריקי
 

motyka

New member
תשובות

הפקודה לכתובית נעה היא MARQUEE ואפשר להגדיר לה התנהגות: מלמעלה למטה מלמטה למעלה מימין לשמאל וכו´ בקשר לשלומי- הייתי רכז הדרכה במרכז בשלומי, ועקב היותי איש מחשבים ריכזתי את רוב ההשתלמויות הנוגעות למחשבים ואנשי מחשב.
 

לירון2000

New member
מוטי את הפקודות אני יודעת, אבל

איך מלבישים אותן בדיוק במקום מסוים על התמונה?
 

motyka

New member
די פשוט

הפקודה הראשונה היא יצירת טבלא שבה יש כרקע את התמונה שרוצים
<TABLE width=500 height=500 BACKGROUND="david42.gif">​
בתוך הטבלא יש רק TR אחד ובתוכו רק תא אחד ובו מוגדרת הפקודה
<TD> <MARQUEE behavior=alternate width=500 height=400> <font color=#cc6600 size=+2> נד נד </font> </MARQUEE> </TD>​
זהו
 

לירון2000

New member
מוטי! הצלחתי לעשות!

וזה מאוד נחמד!, אבל היכן קובעים בדיוק את הנקודה של תחילת המסלול של הכתובית, כלומר לא רוחב מסלולה , אלא נקודת ההתחלה! תודה! ואני מקווה שאינני מטרידה יותר מדי
 
למעלה