לוחות גבס כתחליף לטיח פנים ???

eliav56

New member
לוחות גבס כתחליף לטיח פנים ???

בפגישה עם קבלן חשמל הנ"ל סיפר לי כי בפרוייקטים שהוא מעורב הוא מוצא יותר לוחות גבס ופחות שימוש בטיח פנים לאחר ביצוע השלד השאלה האם באמת רואים באתרי הבניה שימוש בלוחות גבס כתחליף לטיח פנים מה היתרונות של שימוש בלוחות גבס מהם חסרונותיו והאם שיטה זו ידועה ומוכרת ואם כן מה נחשב יקר יותר טיח או לוחות גבס מדובר על 332 מ"ר של טיח פנים תודה מראש אליאב
 
../images/Emo124.gif כן! גבס במקום טיח!!!!

שנים עובדת כך, גם בשיפוץ, גם, כאשר השלד קונונציונלי, קירות הפנים מגבס, ולחיפוי קירות הבלוקים, תקרה משתמשת רק בסגס למה? 1. עבודה נקיה, מדוייקת 2. טכנולוגיה יבשה, כך שבזמן הבניה לא מכניסה יתר על המידה מים. 3. חומר גמיש גם לפתרונות עיצוב, גם לשינויים בעתיד. אפשר לעשות פנלים שקועים, בקלות. 4. אפשר להפריד את המערכות מים/ביוב מחשמל/תקשורת, כך, שמתחת לריצפה רק מים/ביוב, צמוד לתיקרה חשמל/תקשורת. 5. מפני שבמערכת החשמל/תקשורת יש חידושים רבים בזמן אחרון, קל לעשות אותם, אם אלה בתקרה(מאבדים כ:10 ס"מ בגובה, כלל לוחות הגבס, במקום 2-3 טיח) 6. איכות העבודה, לאין ארוך טוב יותר בגבס! 7.כלכלי,אם לוקחים בחשבון את כל מרכיבי המחיר של יצירת קיר צבוע, חלק. 8. ועוד: חוסכים הרבה זמן!!!!! למה הקבלנים לא אוהבים לעשות? 1. אנשי מקצוע מיומן דרוש, לא סתם פועל זר.... 2. לא יודים לעבוד מסודר.... למה כדאי לך? כי אפילו מסנן את הקבלנים! מי שלא רוצה לעבוד בגבס, חשיבתו, עבודתו באיחור של 50 שנה!
אווה
 

amic

New member
אבל.... ובכל דבר יש אבל..אם עושים

הרבה ציפויי גבס בדירה - על הקירות עם אומגות ותקרה מונמכת , גם היא מגבס ,ישבדירה הד חזק מאוד כאשר מדברים. מכיוון שיש מרווח אויר בין הגבס והאלמנט הבנוי משמשת פלטת הגבס כממברנה ( כמו העור של התף) ויש תהודה. יש להקפיד על צילוי בצמר סלעים , למרות שגם הוא לא פותר לחלוטין הבעיה.
 
נו במאת! טיח בולם רעש? אין אוויר

ביין הלוח, לבין התקרה! בגלל קוי החשמל, לא מספיק אומגה, אלא פרופיל 7 . כך שנכנס ועוד אך בידוד, מתחת לתקרה, שטיח לעולם לא יכול להתחרות בו!!! מפני שקירות הפנים עם בידוד, חיפוי קירות החיצוניות, ביחס לכל שטח הגבס מואטים. צמוד לקירות יש ארונות, ברוב המקרים...לא נדבר על זה, שתקרה לא צריך, ולפעמים גם לא יכול להיות בגובה יחיד. יש תעלות מזגן, אפשר לעשות משחקי גבהים עם תאורה...באף דירה לא היתה בעייה של הד, החפך! לאחרונה עשיתי חדר עבודה למוזיקאית, בתוך חלל שנוצאר מעל רמפה של החניה, שכולו הייה בטון מזויין! טיפול נכון בחלל, דרוש בכל מקרה, והגבס, כמו חומר לא גורם בעית הד!!!! !!!!!!בסגנון סיגל!!!!!!!
 

amic

New member
תקראי טוב - כתבתי שצריך לשים

בידוד וזה לא מה שאת הבנת מהכתוב.
 

ארזגר

New member
אין כמו איכויות הבידוד של גבס

ראית פעם איך בונים אולפן הקלטות? איך מפרידים אולמות קולנוע? תכונות הבידוד של קירות גבס מצויינים, וקיימים פתרונות של אורבונד לצרכים כגון קירות חוסמי קרינת רנטגן בפלטה עצמה. כמו כן לאחרונה יש פלטות שמגיעות בציפוי סופי מגוון, שחוסך שפכטל וצבע. חיבור הפלטות מתבצע בעזרת פרופילים מיוחדים. משתמשים לבידוד בצמר סלעים, מומלץ להשתמש ב"מיזרונים" ולא בגלילים, כי ה"מזרונים" עטופים בניילון ויישומם לא מגרד את עור כל באי האתר.
 

amic

New member
הכל נכון רק כאשר הגבס מודבק ישירות

לקיר-אשר נבנה ישר. אם מוסיפים אומגות או פרופילים כדי לישר את הקיר זה עושה את הפעולה ההפוכה והופך לממברנה.
 
הייתי רוצה לקבל מאמר בנושא, כי

לפי נסיוני, זה לא נכון. אבל תמיד מוכנה ללמוד, אם מקבלת הסבר מפורט, משכנעת.
 

danit98

New member
שאלה

אני במקצועי לא קשור לבניה אך גם בגלל אהבה וגם בגלל חסכון עושה הרבה דברים בבית. רעיון של גבס במקום שפכטל = נפלא. אבל מה זה אומגה (חוץ מזה שזאת אות לטינית) ומה זה פרופיל במקרה הזה. שאלה נוספת היא האם ניתן ליישם אותו עיקרון גם בקירות חיצוניים????? תודה אדי
 
רמזתי לך, שפרסום שלך, בתחתית

הדף של כל הודעתך, לא מקובל... אבקש ממך לשנות את חתימתך, כי בפעם הבאה, אמחוק את הודעתך, בגלל זה!!
 

רוקוקו

New member
נכון נכון נכון.

אני אישית ממליץ תמיד על השימוש בגבס גם בימקום טיח וגם כאשר מקלפים ציפוי עץ מקיר ישן ומגלים מאחורי הציפוי סדקים גדולים או קיר לא ישר. אפשר להדביק עם דבק ,דבר שאני אישית לא כל כך אוהב לעשות. אכי מומלץ זה להשתמש באומגות. היתרונות של הגבס שהוא הכי ישר וחלק דבר שאף טייח לא מצליח!!! אבללללללללל כאשר מסירם לקבלן גבס את העבודה חשוב לבדוק שהוא מחבר בין הלוחות בעזרת נייר ולא רשת. ונוסיף גם בלי קמצנות בשכבות השפכטל!!! עוד יתרון חשוב בגבס:בחדרים ובמיוחד בסלון אפשר בקלות לקבור את החוטים של הרמקולים והחשמל בקיר. בהצלחה בבחירת איש הגבס שלך רוקוקו(ערן)
 

shaiby

New member
שתי שאלות גבס באותו עניין :

1. מה זה אומגות ? 2. איך תולים (מדפים, גופי תאורה, תמונות) על הקיר / התיקרה ? בשיטה הרגילה של קידוח ודיבל ? תודה
 

פ123

New member
גבס

1.אומגות הם חלק מן הפרופילים המהווים את שלד אלמנטי הגבס צורתם...כשמם. 2.כיום בשוק קיימים מספר אלמנטי חיבור ועגינת אלמנטים לקירות ותקרות הגבס,רובם מבוססים על דיבל כזה או אחר שמוחדר לגבס, ובעת הכנסת הבורג שפתי הדיבל נפתחות ואביזרייה תלייה המבוססים על נעץ+מתלה הנכנס בדפיקה ללוח הגבס.
 

Rשף

New member
לתליית דברים כבדים

ניתן לקדוח אל הקיר מאחור. זאת אחת הבעיות של קירות ובמיוחד תיקרות גבס- תליית דברים כבדים היא מסובכת או בלתי אפשרית
 

zzz1

New member
השוואת עלויות

מישהו יכול להשוות עלויות בצורה מדויקת (עם מספרים)? תודה.
 
למעלה