לוזון ליג מחזור 28

רז 1978

New member
הפועל עכו - מכבי חיפה

בששת משחקיה האחרונים ניצחה מכבי חיפה בארבעה משחקים ולפתע הירוקים שרק לפני חודש וחצי היו בחלק התחתון של הטבלה נמצאים היום במאבק על כרטיס לליגה האירופאית לעונה הבאה הפועל עכו נחלשה במקצת לעומת הסיבוב הראשון וניצחה בשלושה משחקים בסיבוב השני לעומת 7 ניצחונות בסיבוב הראשון. מכבי חיפה תמשיך לעבר הצמרת ולעבר כרטיס לליגה האירופאית וגם את המשחק הזה היא תסיים עם שלוש נקודות ההימור שלי: 0-3 למכבי חיפה
 

afc2

New member
שכחת לומר 2 דברים

1. מכבי חיפה חלשה להחריד העונה - הפועל עכו כבר שנה שנייה ברציפות מפתיעה לטובה. יש משהו טוב בקבוצה הזאת, אולי זה השקט מהמדיה. 2. ניצחון של מכבי חיפה במשחק הזה יביא אותה בוודאות לפלייאוף העליון, במקרה של הפסד היא מסתבכת מעל לכל הראש. ועדיין אני לא משנה את הדעה שלי. במיוחד שת'ורגמן חלוץ חוד ישחק קיצוני.
 

רז 1978

New member
מכבי חיפה הבטיחה סופית את מיקומה בפליאוף

העליון הקבוצה שרק לא מכבר עוד הייתה בחלק התחתון של הטבלה ולא רחוקה כ"כ מהקוו האדום כבר פוזלת כלפי מעלה בקצב הזה הקבוצה יכולה להיות רגועה ובאירופה היא תהייה בעונה הבאה.
 

afc2

New member
ניצחון חוץ ראשון מאז נובמבר

יותר מסיבוב שלם עבר מאז
 

רז 1978

New member
יתר המשחקים

הפועל פתח תקווה - הפועל ראשון לציון המלאבסים עשויים לראשונה העונה לעלות מהמקום האחרון אם ינצחו את קבוצת עיר היין. הפועל פ"ת במומנטום חיובי והם צברו 8 נקודות באברת משחקיה האחרונים, ראשון לציון מנגד לא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים ההימור שלי: בתום המחזור הקרוב נושרת ראשון לציון אל המקום האחרון והפועל פ"ת לראשונה העונה תעלה מהמקום האחרון ההימור שלי: 0-2 להפועל פתח תקווה הפועל חיפה - רמת השרון האדומים מעיר הכרמל השיגו ניצחון חוץ יקר מפז במחזור האחרון שהרחיק במעט את הקבוצה מהקו האדום, רמת השרון סיימה מבחינתה בתיקו מאכזב מאד את משחקה האחרון מול הפועל ת"א אחרי שספגה שער שיוויון בתוספת הזמן ההימור שלי: הפועל חיפה תמשיך בקוו העלייה שלה ותשיג את ניצחונה השלישי ברציפות. ההימור שלי: 0-1 להפועל חיפה הפועל באר שבע - מ.ס אשדוד במחזור האחרון השיגה הפועל באר שבע ניצחון חוץ על מכבי פ"ת שהעלה את הקבוצה מעל הקו האדום ע"ח בית"ר ירושלים אשדוד שהתחילה נהדר את העונה נמצאת בירידה לאחרונה ועליה להתעורר אם היא לא רוצה להתדרדר אל מרכז הטבלה שתי הקבוצות יתחלקו בנקודת ליגה אחת כל אחת ההימור שלי: 0-0 מכבי נתניה - בני סכנין בשבוע שעבר סיימה מכבי נתניה את משחקה מול ראשון לציון ב 0-0. היה זה הפעם הראשונה מזה כשנה שמכבי נתניה מסיימת משחקה ליגה ב 0-0 סכנין פיספסה הזדמנות מצויינת במחזור האחרון לעלות למקום השלישי אשר מוליך לליגה האירופאית אחרי הפסד ביתי להפועל חיפה, מכבי נתניה הנאבקת על כניסה לפליאוף העליון זקוקה לנקודות כדי להשיג את מטרתה את הניצחון מכבי נתניה תשיג אם היא תיכנס לפליאוף העליון או לא את זה נדע בעוד שבועיים. ההימור שלי: 0-2 למכבי נתניה בני יהודה - מכבי פ"ת הכתומים מזכירים מאד את הקבוצה שהייתה להם בעונה שעברה ואת זה כבר כתבתי אשתקד פתחה בני יהודה את העונה בצורה לא טובה והקבוצה דורגה בתחתית הטבלה במהלך הסיבוב הראשון אך סיבוב שני מצויין והקבוצה השיגה כרטיס לפליאוף העליון השנה בני יהודה פתחה את העונה לא טובה אבל המשיכה טוב את העונה והיא נאבקת על כרטיס לפליאוף העליון מכבי פ"ת פתחה את קדנציית משה סיני עם שני ניצחונות רצופים אך בהמשך הגיעו 3 הפסדים רצופים מתוכם 2 בבית. לפי דעתי ביום שבת תשיג בני יהודה עוד ניצחון בדרך להשגת מטרתה כרטיס לפליאוף העליון ומנגד מכבי פ"ת תנחל הפסד רביעי ברציפות ההימור שלי: 0-1 לבני יהודה
 

afc2

New member
שלי

הפ' פ"ת - הפ' ראשל"צ: זה המשחק הראשון שפ"ת מגיעה פייבורטית העונה ולכן היא תעשה במכנסיים. 2. הפ' חיפה - רמה"ש: לא אופטימי, X ואפילו בלי שערים. הפ' ב"ש - אשדוד: 1. מכ' נתניה - סכנין. כל תוצאה אפשרית. נתניה חייבת יותר את הנקודות. 1. בני יהודה - מכבי פ"ת. משחק שרשום עליו X.
 

afc2

New member
אוף!!! ידעתי שהייתי צריך למלא טוטו

עם ההימור על רשון, ב"ש, נתניה ותיקו בת"א
 
השאר

הפועל פתח תקווה - הפועל ראשון לציון 1-2 הפועל חיפה - רמת השרון 0-1 הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1-2 מכבי נתניה - בני סכנין 0-2 בני יהודה - מכבי פ"ת 0-1
 

itzikon5352106

New member
ההימורים שלי

ה.פ''ת-ראשל''צ 0-3 ה.חיפה-רמה''ש 2-3 ב''ש-אשדוד 2-1 נתניה-סכנין 1-1 בני יהודה-מ.פ''ת 0-0
 

ifa1111

New member
ifa על המחזור

- הפועל רמה"ש, ההימור שלי להפתעת העונה צריכה לנצח את הפועל חיפה. הפועל חיפה עם שני הפסדים בלבד בשבעת המחזורים האחרונים שבהם שני ניצחונות רצופים בשבועיים החולפים צפויה לחזור לשורה לטעמי. - למרות עונה ממש לא בשמים ותקציב ברצפה לבני יהודה יש צ'אנס אמיתי לזכות בסוף העונה בכרטיס לאירופה. לשם כך היא חייבת לנצח את מכבי פ"ת, מהקבוצות הכי גרועות בליגה. - הניצחון האחרון של ב"ש בוסרמיל היה לפני יותר מחודש על הפועל חיפה. אשדוד שרצה השנה בצמרת לא תרשה לעצמה עוד מעידה. - 6,000 אוהדים במושבה לא יתנו לפ"ת להפסיד את המשחק הזה. צריך לומר את האמת ניצחון ויש מה לחשוב על קאמבק מהסרטים, תיקו ומטה וזו הופכת למשימה כמעט בלתי מעשית. - נתניה סוגרת את הפלייאוף העליון, סכנין עמוק בתוכו. המשחק הזה חשוב יותר לשחקניו של ראובן עטר. מזג האוויר אמור גם לסייע לקבוצה הפחות טכנית מעיר היהלומים. - בית"ר ירושלים צריכה להתפלל לירידת מתח של ק"ש. האמת היא שיכול לעשות רק טוב לרן בן שמעון איזו נפילה של הקבוצה שלו לקראת הפלייאוף העליון להחזיר את הדריכות לשחקנים. בקיצור בית"ר תקווה לאיזו ג'סטה של האחות מהצפון, בפועל כמעט ואין סיכוי. ההיגיון אומר 2 ומעלה לצפונים. - הפועל עכו מארחת את מכבי חיפה שמגיע פחות או יותר בלי חלוצים. אלה בדיוק מסוג המשחקים שחיפה מועדת בהם. - הדרבי התל אביבי נהיה חסר עניין ברמות מטורפות. אולי מכבי תנצח אחרי נדמה לי 10 משחקים ברצף בלי ניצחון בדרבי. אולי הפועל תראה שלמרות שבליגה המצב שלה די חרבנה בתל אביב היא עדיין שלטת. מה שבטוח שתי הקבוצות כבר מכוונות בעיקר לעבר העונה הבאה.
 

somone141

New member
זה היה הדבר הכי הגיוני לומר

מי האמין שהליגה השנה תהיה כ"כ הזויה? אתה יכול להאשים אותי?
 

רז 1978

New member
אם וכאשר קבוצתי חוזרת לליגת העל

אני חותם בעינים עצומות על עונה כמו שלכם להתחיל אותה טוב ולהיות בצמרת ולהמשיך אותה בצורה מאכזבת אל אצמע הטבלה אני קונה כבר עכשיו!!!
 
למעלה