דוד שטיפלמן
New member
גם הרכבת התחתית המהוללת של לונדון
סגורה במשך מספר שעות כל לילה לצורך תחזוקה. יתכן שבמערכות במקומות אחרים מצליחים לשלב תחזוקה בלי להשבית את השירות - חברים אחרים, שהם מומחים גדולים ממני, בוודאי יודעים. בלונדון קיים מערך מיוחד של אוטובוסי לילה, וזכור לי מלפני שנים רבות שיש להם ביקוש רב (מהמרכז לכיוון הפריפריה). אני מסכים שאין סיבה להפעיל שירות בלי לקוחות, אבל האם מישהו בדק אם יש "ביקוש סמוי" באי-אלה צירים באזורים שונים?
גם הרכבת התחתית המהוללת של לונדון24 שעות ביממה
בנוגע לשבת אבקש לא להתייחס. אני שומר שבת, אך מצד שני אני דוגל ב"אדם באמונתו יחיה". אבקש להעלות את עניין התח"צ בלילות. היו מספר קווים שעבדו בלילות. מספר הנוסעים בהם היה קרוב ל-0 . לפני כמה שנים נסעתי סתם ככה בשביל הכיף בקו 166 מהכרמלית לפתח תקוה דרך קיראון , ולמרות שזה נשמע נורא ארוך זה לקח 45 דקות למיטב זכרוני. כי הכבישים היו ריקים בשעות האלה. אחר כך חזרתי איתו לכרמלית וזה לקח כ-50 דקות. בכיוון הלוך עלו בסך הכל לאוטובוס 5 אנשים (כולל אותי) ובכיוון חזור נסעתי לבד עם הנהג... אז בשביל מי ובשביל מה להפעיל תח"צ בלילות ?
סגורה במשך מספר שעות כל לילה לצורך תחזוקה. יתכן שבמערכות במקומות אחרים מצליחים לשלב תחזוקה בלי להשבית את השירות - חברים אחרים, שהם מומחים גדולים ממני, בוודאי יודעים. בלונדון קיים מערך מיוחד של אוטובוסי לילה, וזכור לי מלפני שנים רבות שיש להם ביקוש רב (מהמרכז לכיוון הפריפריה). אני מסכים שאין סיבה להפעיל שירות בלי לקוחות, אבל האם מישהו בדק אם יש "ביקוש סמוי" באי-אלה צירים באזורים שונים?