לובי להפעלת רכבות בשבת!

מצב
הנושא נעול.
גם הרכבת התחתית המהוללת של לונדון

24 שעות ביממה
בנוגע לשבת אבקש לא להתייחס. אני שומר שבת, אך מצד שני אני דוגל ב"אדם באמונתו יחיה". אבקש להעלות את עניין התח"צ בלילות. היו מספר קווים שעבדו בלילות. מספר הנוסעים בהם היה קרוב ל-0 . לפני כמה שנים נסעתי סתם ככה בשביל הכיף בקו 166 מהכרמלית לפתח תקוה דרך קיראון , ולמרות שזה נשמע נורא ארוך זה לקח 45 דקות למיטב זכרוני. כי הכבישים היו ריקים בשעות האלה. אחר כך חזרתי איתו לכרמלית וזה לקח כ-50 דקות. בכיוון הלוך עלו בסך הכל לאוטובוס 5 אנשים (כולל אותי) ובכיוון חזור נסעתי לבד עם הנהג... אז בשביל מי ובשביל מה להפעיל תח"צ בלילות ?
גם הרכבת התחתית המהוללת של לונדון
סגורה במשך מספר שעות כל לילה לצורך תחזוקה. יתכן שבמערכות במקומות אחרים מצליחים לשלב תחזוקה בלי להשבית את השירות - חברים אחרים, שהם מומחים גדולים ממני, בוודאי יודעים. בלונדון קיים מערך מיוחד של אוטובוסי לילה, וזכור לי מלפני שנים רבות שיש להם ביקוש רב (מהמרכז לכיוון הפריפריה). אני מסכים שאין סיבה להפעיל שירות בלי לקוחות, אבל האם מישהו בדק אם יש "ביקוש סמוי" באי-אלה צירים באזורים שונים?
 

oren*

New member
אין תחבורה ציבורית 24 שעות ביממה

גם הרכבת התחתית המהוללת של לונדון
סגורה במשך מספר שעות כל לילה לצורך תחזוקה. יתכן שבמערכות במקומות אחרים מצליחים לשלב תחזוקה בלי להשבית את השירות - חברים אחרים, שהם מומחים גדולים ממני, בוודאי יודעים. בלונדון קיים מערך מיוחד של אוטובוסי לילה, וזכור לי מלפני שנים רבות שיש להם ביקוש רב (מהמרכז לכיוון הפריפריה). אני מסכים שאין סיבה להפעיל שירות בלי לקוחות, אבל האם מישהו בדק אם יש "ביקוש סמוי" באי-אלה צירים באזורים שונים?
אין תחבורה ציבורית 24 שעות ביממה
בשום עיר בעולם בה ביקרתי. התחבורה פועלת עד שעה-שעתיים לאחר חצות ואילו ביום ראשון חלק מהתחנות סגורות כך שצריך ללכת שניים-שלושה בלוקים לתחנה פתוחה (בניו יורק לדוגמא). אני זוכר את הפעם הראשונה בחו"ל, כשכמעט איחרנו את הרכבת האחרונה בתחתית של פריז כי הסתובבנו עד 1:00 בלילה.
 

alantan

New member
בוודאי שיש תח"צ 24 שעות ביממה

אין תחבורה ציבורית 24 שעות ביממה
בשום עיר בעולם בה ביקרתי. התחבורה פועלת עד שעה-שעתיים לאחר חצות ואילו ביום ראשון חלק מהתחנות סגורות כך שצריך ללכת שניים-שלושה בלוקים לתחנה פתוחה (בניו יורק לדוגמא). אני זוכר את הפעם הראשונה בחו"ל, כשכמעט איחרנו את הרכבת האחרונה בתחתית של פריז כי הסתובבנו עד 1:00 בלילה.
בוודאי שיש תח"צ 24 שעות ביממה
ברוב הערים בעולם יש מערך קווי אוטובוסים לילי מיוחד. לא צריך להתייחס לנושא לפי ראייה צרה של היצע וביקוש, אלא צריך לתת לאנשים תחושה שהם יכולים לוותר על קניית מכונית כי תמיד תהיה להם דרגה מסויימת של שירות. יש אנשים שלא נוסעים בתח"צ כי הם יודעים שיש מקרים בהם יוותרו ללא דרך להגיע הביתה. אי אפשר גם לבחון את הביקוש לפי הפעלה קצרה של כמה חודשים. יש לבצע את השירות במשך למעלה משנה, כשהדבר מלווה ביחסי ציבור מתאימים. רק כך אנשים ידעו שיש להם אופציות נוספות, ויתחילו להשתמש בהן. נכון הוא שכמעט כל מערכות הרכבת התחתית מושבתים בין 1 ל-5 בבוקר לצורך תחזוקה. הסיבה שהתחתית הניו-יורקית פתוחה 24X7 היא שכמעט לכל הקווים יש שתי מסילות לכל כיוון - אחת מאספת ואחת אקספרס, כך שתמיד אפשר לבצע תחזוקה (למרות שהדבר מחייב שינויים מקומיים זמניים בשעות מסויימות).
 

oren*

New member
התייחסתי לרכבות, לא לאוטובוסים

בוודאי שיש תח"צ 24 שעות ביממה
ברוב הערים בעולם יש מערך קווי אוטובוסים לילי מיוחד. לא צריך להתייחס לנושא לפי ראייה צרה של היצע וביקוש, אלא צריך לתת לאנשים תחושה שהם יכולים לוותר על קניית מכונית כי תמיד תהיה להם דרגה מסויימת של שירות. יש אנשים שלא נוסעים בתח"צ כי הם יודעים שיש מקרים בהם יוותרו ללא דרך להגיע הביתה. אי אפשר גם לבחון את הביקוש לפי הפעלה קצרה של כמה חודשים. יש לבצע את השירות במשך למעלה משנה, כשהדבר מלווה ביחסי ציבור מתאימים. רק כך אנשים ידעו שיש להם אופציות נוספות, ויתחילו להשתמש בהן. נכון הוא שכמעט כל מערכות הרכבת התחתית מושבתים בין 1 ל-5 בבוקר לצורך תחזוקה. הסיבה שהתחתית הניו-יורקית פתוחה 24X7 היא שכמעט לכל הקווים יש שתי מסילות לכל כיוון - אחת מאספת ואחת אקספרס, כך שתמיד אפשר לבצע תחזוקה (למרות שהדבר מחייב שינויים מקומיים זמניים בשעות מסויימות).
התייחסתי לרכבות, לא לאוטובוסים
וגם, לא זכורה לי פעילות ערה של אוטובוסים באמצע הלילה (אולי רק בקווים מרכזיים).
 

alexUK

New member
בלונדון לפחות אם מפספסים את המטרו

אין תחבורה ציבורית 24 שעות ביממה
בשום עיר בעולם בה ביקרתי. התחבורה פועלת עד שעה-שעתיים לאחר חצות ואילו ביום ראשון חלק מהתחנות סגורות כך שצריך ללכת שניים-שלושה בלוקים לתחנה פתוחה (בניו יורק לדוגמא). אני זוכר את הפעם הראשונה בחו"ל, כשכמעט איחרנו את הרכבת האחרונה בתחתית של פריז כי הסתובבנו עד 1:00 בלילה.
בלונדון לפחות אם מפספסים את המטרו
או שיוצאים ממועדון , יש מיליון אוטובוסים בלילה ואינסוף קוים. איזה כיף. לא זוכר אם זה גם בפריז ככה.
 

ליילנד

New member
../images/Emo70.gif../images/Emo66.gifאיזה כיף להם בלונדון

בלונדון לפחות אם מפספסים את המטרו
או שיוצאים ממועדון , יש מיליון אוטובוסים בלילה ואינסוף קוים. איזה כיף. לא זוכר אם זה גם בפריז ככה.
איזה כיף להם בלונדון
כך צריך להיות, על כמה מופעי תרבות
ואירועים
אנחנו מוותרים בגלל שאין לנו
והתחבורה הציבורית נגמרת מוקדם יחסית.
 
קו 192 ממנצ'סטר לסטוקפורט פועל 24

אין תחבורה ציבורית 24 שעות ביממה
בשום עיר בעולם בה ביקרתי. התחבורה פועלת עד שעה-שעתיים לאחר חצות ואילו ביום ראשון חלק מהתחנות סגורות כך שצריך ללכת שניים-שלושה בלוקים לתחנה פתוחה (בניו יורק לדוגמא). אני זוכר את הפעם הראשונה בחו"ל, כשכמעט איחרנו את הרכבת האחרונה בתחתית של פריז כי הסתובבנו עד 1:00 בלילה.
קו 192 ממנצ'סטר לסטוקפורט פועל 24
שעות רצוף. בשעה 00:00 מתחלפות החברות אך הקו נשאר לפעול בתדירות של אחת למחצית השעה. בשעה 06:00 חוזרת לפעול החברה שפעלה עד 23:59. ערב נפלא, שלך, הד"ר.
 

david80

Member
ומה עושים כשרוצים לתחזק את המסילה?

קו 192 ממנצ'סטר לסטוקפורט פועל 24
שעות רצוף. בשעה 00:00 מתחלפות החברות אך הקו נשאר לפעול בתדירות של אחת למחצית השעה. בשעה 06:00 חוזרת לפעול החברה שפעלה עד 23:59. ערב נפלא, שלך, הד"ר.
ומה עושים כשרוצים לתחזק את המסילה?
 
קודם כל מדובר בקו אוטובוס=192 ושנית

ומה עושים כשרוצים לתחזק את המסילה?
קודם כל מדובר בקו אוטובוס=192 ושנית
כאשר מדובר ברכבות הנוסעות 24 שעות, מעבירים אותן דרך מסילה חילופית ובאנגליה יש מסילות חילופיות לכל עיר גדולה כך שאין בכלל בעיה כזו.
 

omer landau

New member
בעד../images/Emo45.gif-גם בשישי גם בשבת גם בלילה

לובי להפעלת רכבות בשבת!
חברים, האם לא הגיע כבר הזמן לכך שאזרחים חסרי רכב פרטי יוכלו להתניע גם בשבתות וחגים? כולנו התרגלנו כל כך לקונצנזוס הזה של מאסר בית בשבתות, שאיש אינו מוחה על המאסר שנכפה עלינו. הקניוני פתוחים בשבתות, מסחר חופשי, כך גם בתי הקולנוע, ומוניות. אז למה אי אפשר להעביר חוק שיתיר הפעלת תחבורה ציבורית בשבת?! ואם לא את אגד, אפשר להסתפק ברכבת. הפעלת רכבת דורשת עבודה של מעט אנשים. נהג קטר אחד ומעט סדרנים. את הכרטיסים אפשר לרכוש במכונות האוטומטיות. עכשיו הזמן המתאים ליזום שינוי בחוק, כאשר ש"ס אינה בממשלה, ו"שינוי", מפלגה חזקה. אולי מפורום זה תצא הקריאה?
בעד
-גם בשישי גם בשבת גם בלילה
אני ממש בעד מישהו יכול להסביר לי -האם התחנה בבני ברק קרובה כל כך לבתי שומרי השבת או שההתנגדות היא רק מתוך עיקרון אני מכבד אותם אבל בגדר שמירת שבת כל אחד לעצמו וזה לא הגיוני להשבית קו שלם רק בגלל קטע קטן בו אפשר להפעיל בשבת ללא עצירות בתחנת בני ברק ובלילה.... למה רכבת אחרונה לכפר סבא צריכה להיות בשעה 21:26?? זה מוקדם אפשר כמובן לשנות את התדירות אבל עדיין להפעיל רכבת פעם בנגיד..שעה
 

צחקן

New member
------->

בעד
-גם בשישי גם בשבת גם בלילה
אני ממש בעד מישהו יכול להסביר לי -האם התחנה בבני ברק קרובה כל כך לבתי שומרי השבת או שההתנגדות היא רק מתוך עיקרון אני מכבד אותם אבל בגדר שמירת שבת כל אחד לעצמו וזה לא הגיוני להשבית קו שלם רק בגלל קטע קטן בו אפשר להפעיל בשבת ללא עצירות בתחנת בני ברק ובלילה.... למה רכבת אחרונה לכפר סבא צריכה להיות בשעה 21:26?? זה מוקדם אפשר כמובן לשנות את התדירות אבל עדיין להפעיל רכבת פעם בנגיד..שעה
------->
ב"ה אני באמת חושב שגיע לכל ישוב רכבת פעם בשעה וחצי בלילה וביום זה תלוי.
 

omer landau

New member
אני מוכן לשלם תעריף שבת\לילה ברכבת

לובי להפעלת רכבות בשבת!
חברים, האם לא הגיע כבר הזמן לכך שאזרחים חסרי רכב פרטי יוכלו להתניע גם בשבתות וחגים? כולנו התרגלנו כל כך לקונצנזוס הזה של מאסר בית בשבתות, שאיש אינו מוחה על המאסר שנכפה עלינו. הקניוני פתוחים בשבתות, מסחר חופשי, כך גם בתי הקולנוע, ומוניות. אז למה אי אפשר להעביר חוק שיתיר הפעלת תחבורה ציבורית בשבת?! ואם לא את אגד, אפשר להסתפק ברכבת. הפעלת רכבת דורשת עבודה של מעט אנשים. נהג קטר אחד ומעט סדרנים. את הכרטיסים אפשר לרכוש במכונות האוטומטיות. עכשיו הזמן המתאים ליזום שינוי בחוק, כאשר ש"ס אינה בממשלה, ו"שינוי", מפלגה חזקה. אולי מפורום זה תצא הקריאה?
אני מוכן לשלם תעריף שבת\לילה ברכבת
בשביל לנסוע באמצע הלילה או ביום שבת ואני בטוח שגם אחרים יהיו מוכנים לשלם עוד שקל או שניים
 
זה הגיוני אם משלמים לעובדים 200%

אני מוכן לשלם תעריף שבת\לילה ברכבת
בשביל לנסוע באמצע הלילה או ביום שבת ואני בטוח שגם אחרים יהיו מוכנים לשלם עוד שקל או שניים
זה הגיוני אם משלמים לעובדים 200%
בשעות הלילה ובסופי שבוע.
 

טוט

New member
../images/Emo124.gif הצעת טיוטה - לשיפוטכם!

לובי להפעלת רכבות בשבת!
חברים, האם לא הגיע כבר הזמן לכך שאזרחים חסרי רכב פרטי יוכלו להתניע גם בשבתות וחגים? כולנו התרגלנו כל כך לקונצנזוס הזה של מאסר בית בשבתות, שאיש אינו מוחה על המאסר שנכפה עלינו. הקניוני פתוחים בשבתות, מסחר חופשי, כך גם בתי הקולנוע, ומוניות. אז למה אי אפשר להעביר חוק שיתיר הפעלת תחבורה ציבורית בשבת?! ואם לא את אגד, אפשר להסתפק ברכבת. הפעלת רכבת דורשת עבודה של מעט אנשים. נהג קטר אחד ומעט סדרנים. את הכרטיסים אפשר לרכוש במכונות האוטומטיות. עכשיו הזמן המתאים ליזום שינוי בחוק, כאשר ש"ס אינה בממשלה, ו"שינוי", מפלגה חזקה. אולי מפורום זה תצא הקריאה?
הצעת טיוטה - לשיפוטכם!
לכבוד ?? אנו החתומים מטה פונים בבקשה ליזום שינוי בחוק התחבורה הציבורית, ומתן היתר להפעלת תחבורה ציבורית בימי שבתון, ובייחוד להפעלת רכבת ישראל. לנושא זה חשיבות רבה המשפיעה על איכות החיים וחופש התנועה של אזרחים רבים, ובעיקר של האזרחים חסרי רכב פרטי. אזרחים אלה מנועים מלנצל כרצונם את יום השבתון שלהם, בגלל מגבלות התחבורה. בעיקר מדובר באזרחים שנמנים על השכבות הפחות מבוססות בחברה הישראלית, שמופלים בכך, בעקיפין ביחס לבני השכבות המבוססות, . הפעלת תחבורה ציבורית בשבת תהיה רווח נקי לכל הציבור, משום שהיא תביא לצמצום ההזדקקות של רבים לרכב פרטי, וכך תקטין את עומס התנועה בכבישים, תפחית מזיהום האוויר, תביא לצמצום התקציבים המושקעים בסלילת כבישים, תקטין את מספר נפגעי תאונות דרכים, ותצמצם הקצאת קרקעות לסלילת כבישים. תפעול קווי רכבת בימי השבתון אינה מחייבת עבודתם של עובדים רבים, ולעומת זאת תשפר את איכות חייהם של אזרחים רבים. אנו מאמינים שרובו של הציבור הדתי בארץ לא יתנגד להפעלת קווי רכבת בשבת, בתנאי שיובטח בחוק שעובדים שומרי שבת לא יפגעו בשום צורה מהשינוי, ושהקוים לא יעברו בשכונות של אוכלוסיה שומרת שבת. אם תצליחו לשנות את הקונצנזוס בתחום, הודות לחלון ההזדמנויות הפוליטי שקיים היום, יהיה בכך הישג היסטורי שיזכה להכרתו ולהוכרתו של הציבור. מה דעתכם, חברי הפורום? איך מריצים את העניין והופכים אותו מפנטזיה לממשות?
 

omer landau

New member
זה ממש טוב ואין לי רעיון איך להזיזו

הצעת טיוטה - לשיפוטכם!
לכבוד ?? אנו החתומים מטה פונים בבקשה ליזום שינוי בחוק התחבורה הציבורית, ומתן היתר להפעלת תחבורה ציבורית בימי שבתון, ובייחוד להפעלת רכבת ישראל. לנושא זה חשיבות רבה המשפיעה על איכות החיים וחופש התנועה של אזרחים רבים, ובעיקר של האזרחים חסרי רכב פרטי. אזרחים אלה מנועים מלנצל כרצונם את יום השבתון שלהם, בגלל מגבלות התחבורה. בעיקר מדובר באזרחים שנמנים על השכבות הפחות מבוססות בחברה הישראלית, שמופלים בכך, בעקיפין ביחס לבני השכבות המבוססות, . הפעלת תחבורה ציבורית בשבת תהיה רווח נקי לכל הציבור, משום שהיא תביא לצמצום ההזדקקות של רבים לרכב פרטי, וכך תקטין את עומס התנועה בכבישים, תפחית מזיהום האוויר, תביא לצמצום התקציבים המושקעים בסלילת כבישים, תקטין את מספר נפגעי תאונות דרכים, ותצמצם הקצאת קרקעות לסלילת כבישים. תפעול קווי רכבת בימי השבתון אינה מחייבת עבודתם של עובדים רבים, ולעומת זאת תשפר את איכות חייהם של אזרחים רבים. אנו מאמינים שרובו של הציבור הדתי בארץ לא יתנגד להפעלת קווי רכבת בשבת, בתנאי שיובטח בחוק שעובדים שומרי שבת לא יפגעו בשום צורה מהשינוי, ושהקוים לא יעברו בשכונות של אוכלוסיה שומרת שבת. אם תצליחו לשנות את הקונצנזוס בתחום, הודות לחלון ההזדמנויות הפוליטי שקיים היום, יהיה בכך הישג היסטורי שיזכה להכרתו ולהוכרתו של הציבור. מה דעתכם, חברי הפורום? איך מריצים את העניין והופכים אותו מפנטזיה לממשות?
זה ממש טוב ואין לי רעיון איך להזיזו
 

טוט

New member
יש צורך, כמובן, בהגהה נוספת ../images/Emo8.gif

הצעת טיוטה - לשיפוטכם!
לכבוד ?? אנו החתומים מטה פונים בבקשה ליזום שינוי בחוק התחבורה הציבורית, ומתן היתר להפעלת תחבורה ציבורית בימי שבתון, ובייחוד להפעלת רכבת ישראל. לנושא זה חשיבות רבה המשפיעה על איכות החיים וחופש התנועה של אזרחים רבים, ובעיקר של האזרחים חסרי רכב פרטי. אזרחים אלה מנועים מלנצל כרצונם את יום השבתון שלהם, בגלל מגבלות התחבורה. בעיקר מדובר באזרחים שנמנים על השכבות הפחות מבוססות בחברה הישראלית, שמופלים בכך, בעקיפין ביחס לבני השכבות המבוססות, . הפעלת תחבורה ציבורית בשבת תהיה רווח נקי לכל הציבור, משום שהיא תביא לצמצום ההזדקקות של רבים לרכב פרטי, וכך תקטין את עומס התנועה בכבישים, תפחית מזיהום האוויר, תביא לצמצום התקציבים המושקעים בסלילת כבישים, תקטין את מספר נפגעי תאונות דרכים, ותצמצם הקצאת קרקעות לסלילת כבישים. תפעול קווי רכבת בימי השבתון אינה מחייבת עבודתם של עובדים רבים, ולעומת זאת תשפר את איכות חייהם של אזרחים רבים. אנו מאמינים שרובו של הציבור הדתי בארץ לא יתנגד להפעלת קווי רכבת בשבת, בתנאי שיובטח בחוק שעובדים שומרי שבת לא יפגעו בשום צורה מהשינוי, ושהקוים לא יעברו בשכונות של אוכלוסיה שומרת שבת. אם תצליחו לשנות את הקונצנזוס בתחום, הודות לחלון ההזדמנויות הפוליטי שקיים היום, יהיה בכך הישג היסטורי שיזכה להכרתו ולהוכרתו של הציבור. מה דעתכם, חברי הפורום? איך מריצים את העניין והופכים אותו מפנטזיה לממשות?
יש צורך, כמובן, בהגהה נוספת

והאם יש כאן משפטן או מישהו שמתמצא בהליכים פוליטיים מסוג זה? אנא, נדבו רעיונותיכם!
 

oh-da

New member
זה רעיון מצויין!

הצעת טיוטה - לשיפוטכם!
לכבוד ?? אנו החתומים מטה פונים בבקשה ליזום שינוי בחוק התחבורה הציבורית, ומתן היתר להפעלת תחבורה ציבורית בימי שבתון, ובייחוד להפעלת רכבת ישראל. לנושא זה חשיבות רבה המשפיעה על איכות החיים וחופש התנועה של אזרחים רבים, ובעיקר של האזרחים חסרי רכב פרטי. אזרחים אלה מנועים מלנצל כרצונם את יום השבתון שלהם, בגלל מגבלות התחבורה. בעיקר מדובר באזרחים שנמנים על השכבות הפחות מבוססות בחברה הישראלית, שמופלים בכך, בעקיפין ביחס לבני השכבות המבוססות, . הפעלת תחבורה ציבורית בשבת תהיה רווח נקי לכל הציבור, משום שהיא תביא לצמצום ההזדקקות של רבים לרכב פרטי, וכך תקטין את עומס התנועה בכבישים, תפחית מזיהום האוויר, תביא לצמצום התקציבים המושקעים בסלילת כבישים, תקטין את מספר נפגעי תאונות דרכים, ותצמצם הקצאת קרקעות לסלילת כבישים. תפעול קווי רכבת בימי השבתון אינה מחייבת עבודתם של עובדים רבים, ולעומת זאת תשפר את איכות חייהם של אזרחים רבים. אנו מאמינים שרובו של הציבור הדתי בארץ לא יתנגד להפעלת קווי רכבת בשבת, בתנאי שיובטח בחוק שעובדים שומרי שבת לא יפגעו בשום צורה מהשינוי, ושהקוים לא יעברו בשכונות של אוכלוסיה שומרת שבת. אם תצליחו לשנות את הקונצנזוס בתחום, הודות לחלון ההזדמנויות הפוליטי שקיים היום, יהיה בכך הישג היסטורי שיזכה להכרתו ולהוכרתו של הציבור. מה דעתכם, חברי הפורום? איך מריצים את העניין והופכים אותו מפנטזיה לממשות?
זה רעיון מצויין!
לדעתי צריכים להתחיל לשלוח מכתבים לח"כים של שינוי ואף לח"כים של העבודה, מרצ, ליכוד... כל אחד באופן פרטי ואף כולם כ"לובי" ציבורי. צריכים קודם כל גרעין של ח"כים שיעזרו להפעיל לחץ על סיעות וכו' בכדי להשיג רוב ולשנות את חוק תחבורה ציבורית. הרכבת לדעתי צריכה לפעול וקוי האוטובוסים מהתחנות ואליהן, הם הראשונים שצריכים לפעול.
 

orib44

New member
למה אין תח"צ בשבת?

לובי להפעלת רכבות בשבת!
חברים, האם לא הגיע כבר הזמן לכך שאזרחים חסרי רכב פרטי יוכלו להתניע גם בשבתות וחגים? כולנו התרגלנו כל כך לקונצנזוס הזה של מאסר בית בשבתות, שאיש אינו מוחה על המאסר שנכפה עלינו. הקניוני פתוחים בשבתות, מסחר חופשי, כך גם בתי הקולנוע, ומוניות. אז למה אי אפשר להעביר חוק שיתיר הפעלת תחבורה ציבורית בשבת?! ואם לא את אגד, אפשר להסתפק ברכבת. הפעלת רכבת דורשת עבודה של מעט אנשים. נהג קטר אחד ומעט סדרנים. את הכרטיסים אפשר לרכוש במכונות האוטומטיות. עכשיו הזמן המתאים ליזום שינוי בחוק, כאשר ש"ס אינה בממשלה, ו"שינוי", מפלגה חזקה. אולי מפורום זה תצא הקריאה?
למה אין תח"צ בשבת?
בפורום אקטואליה של Y-NET שר הפנים, אברהם פורז, כי יש הסכם קואליציוני בין שינוי למפד"ל לפיו לא תופעל תח"צ בשבתות.
 

טוט

New member
אז הם מכרו אותנו כל כך בזול...

למה אין תח"צ בשבת?
בפורום אקטואליה של Y-NET שר הפנים, אברהם פורז, כי יש הסכם קואליציוני בין שינוי למפד"ל לפיו לא תופעל תח"צ בשבתות.
אז הם מכרו אותנו כל כך בזול...
איזה ייאוש! ואת זה עשתה "שינוי", שמתיימרת להיות המפלגה החילונית הליברלית, נושאת דגל חופש הפרט וההתנגדות לכפייה דתית
אם זה לא היה כל כך מעציב, זה היה מצחיק... והרי בקדנציה הקודמת דווקא ח"כ מהמפד"ל (לוונטל?) הציע לאפשר תחבורה ציבורית בשבת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה