להתראות לכולם

../images/Emo79.gifולפעמים, החגיגה נגמרת../images/Emo79.gif

כיבוי אורות
אכן, גם זמן הפורום הזה הגיע, והוא יסיים את תפקידו וייסגר החל מ1/12/09. אני לא יודע כמה זוכרים את היום הראשון שלהם כאן בבר אילן, אבל אני זוכר את אותו יום באוקטובר 2006, כשלא הכרתי (כמעט) אף אחד, וברכה מט התחילה להכתיב לנו הררי דפים. ויום לאחר מכן את שיעור מיקרו הראשון עם אפשטיין, מתמטיקה עם גדעון, וכו'. עברנו הרבה במהלך 3 השנים האלה, תקופות קשות וקלות. אני מניח שלכל אחד יש את הזכרונות שלו מ-3 השנים שלו במחלקה, לטובה ולרעה. אני מקווה שכולנו נזכור את הטוב בעיקר. אחד הזכרונות הטובים הוא הפורום, ובגלגולו הקודם כקומונה.הפורום עזר לנו רבות לגיבוש, לפחות לדעתי.עם כל הקשיים במחלקה ובלימודים, טוב שהיה מקום נוסף לשתף ולדבר. אני מזמין אתכם במהלך השבועיים הקרובים להעלות זכרונות טובים נוספים מהזמן שלכם בבר אילן: המצטיין יזכה בתהילת עולם ובקובץ סיכומי שולי משומשים במחירים א'.
אני רוצה להודות על גבי במה זאת קודם כל לאמציה, שהקים את הקומונה בשנה א', וגם דחף להקמת הפורום (בין שאר פורומי בר אילן כאן בתפוז). תודה גם לאב"י, שהיה מנהל איתי כאן ובקומונה, לבן וללוסי שהיו מנהלי הקומונה בשנה א' (אני מקווה שאתם זוכרים, כי אם לא - יסגרו את האוניברסיטה. אני רוצה בשם עצמי לאחל לכל מי שסיים את התואר הצלחה בכל כיוון אליו יפנה בחיים ובקריירה. למי שממשיך ללמוד תואר שני, שנה ד', תכנית שהרבני, ייעוץ השקעות, הוראה - שתהיה לו גם הרבה הצלחה בלימודים
כמו -כן אני רוצה לאחל מזל טוב לחברינו שמתחתנים בחודשים הקרובים
. אתם יודעים מי אתם. ולמי וגם למי שהתחתן בעבר - מזל טוב רטרואקטיבית. אז נתראה בהמשך החיים, בטקס קבלת התארים ולאחריו! כאן יאיר הדרקון, רות, סוף.
 
לקום מחר בבוקר ולהתחיל מבראשית ! ../images/Emo79.gif

אני לא מאמין שאני אומר את זה , אבל בעצם תמיד ידעתי את זה , אני מ-ת-ג-ע-ג-ע לתקופת התואר הראשון , ועוד לא עברו חודשיים חח..... ואל תשוו את זה לתואר השני ! תואר שני זה ממש שונה מאווירת התואר הראשון :) אפילו הסטודנטיות בתואר השני פחות צעירות ( בנות 27 וצפונה . . . ) איפה הימים ההם איפה ??
 
אני מתכוון ללמוד לתואר שני בשנה הבאה .

אני לוקח שנה pause מספרי הלימוד,הבחינות והסמינרים וייצא לדרך מחדש בשנה הבאה בעזרת השם (עדיין זה פורום בר אילני) באופן וודאי אומר לך שזה לא יהיה בבר אילן :)
 

ק7ן

New member
לינוש 22 וק7ן!

היי כלכלנים! מצאתם עבודה? אנחנו בדרך...
או שלא.. רצינו להודות למנהלי הפורום שניהלו אותו ביד רמה, ביד חזקה ובזרוע נטויה.. נתגעגע לכולכם! תהיו בקשר, צוות בוימלגרין קפיטל בע"מ <- ותודה לרוזביץ'.
 

לינוש22

New member
טוב...

פשוט בא לי להיות האחרונה חביבה שכנראה תרשום בפרום המכובד הזה (אפילו אם אף אחד כבר לא נכנס)
אז ככה...ללא ספק אני יכולה לומר שהעברתי פה שלוש שנים מהיפות בחיי. אני כ"כ שמחה שיצא לי להכיר אנשים מדהימים בתואר הזה,להריץ איתם צחוקים ,לצבור חוויות וגם לעבור יחד את התקופות הקשות. אני ממש מקווה שזה לא יהיה הסוף של אותן שלוש שנים אלא רק ההתחלה! אז באמת,שיהיה בהצלחה לכולם בכל אשר תפנו! ולכל המזוכיסטים שפונים לתואר שני בכלכלה או לכל מי שבא לו לומר שלום, יש קומונה חדשה - http://www.tapuz.co.il/communa/userCommunaMsges.asp?Communaid=36681&smsMsg= ושוב,תהיו בקשר והמון בהצלחה!
 
../images/Emo43.gif סגירת הפורום ../images/Emo43.gif

אנו מודיעים על סגירתו של פורום בר אילן - כלכלה ג' ומודים ליאיר הדרקון האמיתי ולabalaba2 על ניהולם המוצלח והמסור. בהצלחה בהמשך והמשך גלישה נעימה בת
אנשים
 
למעלה