להתראות אני ישן

קיר קמט

New member
את אוהבת את כולם

בעגה של הרחוב יש לזה מילה מיוחדת אבל אני לא אגיד מחשש שגם אותי ישנאו, וזה. כאילו שלא שונאים מספיק.
 

yuval k

New member
את אוהבת את כולם

הוא רצה להגיד לך שאת זונה, אבל הוא מנומס לכן הוא לא
 
למעלה