|=========|
ק קיר קמט New member 27/12/04 #21 את אוהבת את כולם בעגה של הרחוב יש לזה מילה מיוחדת אבל אני לא אגיד מחשש שגם אותי ישנאו, וזה. כאילו שלא שונאים מספיק.
את אוהבת את כולם בעגה של הרחוב יש לזה מילה מיוחדת אבל אני לא אגיד מחשש שגם אותי ישנאו, וזה. כאילו שלא שונאים מספיק.
Y yuval k New member 28/12/04 #25 את אוהבת את כולם הוא רצה להגיד לך שאת זונה, אבל הוא מנומס לכן הוא לא