להתראות אני ישן

s h e e p i t

New member
חחח.. ../images/Emo3.gif

כבר שונאים
 

TarNGol

New member
גם לך???

גם לי!!! וואי יצא לי פעמיים 3 אני תיפולוגי היום
 

DarkerBoyy

New member
../images/Emo185.gif../images/Emo26.gif

אל תדאג אני לצידך=יעני אני יעזור לו שישנאו אותו..................
 
למעלה