להתראות אני ישן מקווה שתשנאו אותי:)
D DarkerBoyy New member 27/12/04 #11 ../images/Emo185.gifגם אני מקווה שישנאו אותך... אל תדאג אני לצידך
D DarkerBoyy New member 27/12/04 #15 ../images/Emo185.gif../images/Emo26.gif אל תדאג אני לצידך=יעני אני יעזור לו שישנאו אותו..................
../images/Emo185.gif../images/Emo26.gif אל תדאג אני לצידך=יעני אני יעזור לו שישנאו אותו..................