להתאשפז?

new face

New member
ציפרלקס זה כלום בשבילי

אני שהגעתי כבר מזמן למקסימום של רסיטל וכשלא עבד למקסימום של פרוזאק כולל תרופות אנטי פסיכוטיות וכלום! ניסו לתת לי וייפאקס אבל התופעות לואי היו קשות מדיי, מירו אבל פחדתי מזה שעולה התיאבון. אז מה זה ציפרלקס בשבילי! ואין עם מי להתייעץ :(
 

נטע307

New member
האם ניסית תרופה בשם: פלובוקסמין?

זה שם של חברה טבע. אני לא יודעת מה שם של חברה מקורית. היא תרופה יחסית לא מוכרת, אבל יש אפשרות שהיא תוכל לעזור לאו סי די.
 

new face

New member
להתאשפז?

אני נורא לא רוצה ואני לא מבינה איך הם יוכלו לעזור לי אבל אני במצב ממש קשה. אני לא זוכרת כמה זמן. זמן איבד אצלי משמעות. אולי שבועיים אולי שבוע אני מרגישה רע פשוט כול הזמן! כול דקה שאני ערה ואפילו כשאני ישנה אני מרגישה שאני גוססת שבא לי למות. אני בוכה לפעמים שעות ביום, כול הזמן חרדה, דיכאון, מחשבות אובססיביות. ואין לזה סוף פשוט 8-9 שעות ברצף! יש לי בנזו' אבל אני לא רוצה להיות מכורה אליהם. אני לוקחת כמה פעמים בשבוע. אולי זה מהתסמיני גמילה. אולי כי ירדתי עכשיו מפרוזאק מהר מדיי. מ-3 פרוזאק ביום למשך יומיים אחכ 2 אחכ אחד יומיים כול סבב ועכשיו אני על ציפרלקס חצי (5 מ"ג) כבר 4 ימים נראה לי. לפעמים רועד לי כול הגוף ואני מרגישה חולשה. כול יום כואב לי הראש ואני לוקחת לזה כדור. אני בקושי מסוגלת לתפקד ולעשות משהו בבית ואפילו קשה לי להיות באינטרנט. כול מה שעוזר זה לישון ואני ישנה כ 12 שעות ביום אבל אז להתעורר ולהיות קיימת זה כזה סיוט אני לא מסוגלת לשאת את זה. אין דקה שאני לא חושבת למות. לא לקרוא למשטרה אני לא יעשה כלום. פשוט מרגישה שאני גוססת לאט לאט.
 

DOCTOR W H O

Member
מנהל
היי יקירה

כן אני מציעה להתאשפז . את צריכה עכשיו עזרה חיצונית.
 

נטע307

New member
איך היה לפני הפסקת כדורים?

יכול להיות שצריך לעשות הורדה של כדור בצורה יותר הדרגתית.
אני עשיתי הורדה של כדורים בצורה יותר הדרגתית ומחשבות טורדניות ביחד עם חרדות חזקות התברו לי בצורה מאוד חזקה. גם דיכאון היה מאוד חזק (ביחד עם בכי רב).
יכול היות שבאישפוז יעשו הורדה של כדור בצורה יותר הדרגתית וכך יהיו פחות תופעות לוואי.
 

new face

New member
גם היה גרוע

אבל כנראה לא עד כדי כך אם אני שוקלת אישפוז. וכבר מאוחר מדיי כבר ירדתי מהפרוזאק. לא לקחתי כבר איזה 6 ימים ואני על ממחר שלם 10 מ"ג של ציפרלקס.
 

נטע307

New member
יכול להיות שירידה הייתה מהירה מדי.

האם ירידה הייתה ביעוץ עם רופאה פסיכיאטר? אם כן, אז אולי לפנות עליו בדחיפות ולבקש ירידה יותר מתונה ולא כל כך מהירה ואינטנסיביט.

יכול להיות שיש החמרה גם בגלל מעבר בין תרופות.

ניו פייס, חשוב שתתיעץ לפני נזרעי חשל, עם רופאה פסיכיאטר בקשר נזרעי חשמל והגברה במחשבות טורדניות (יכול להיות שאני טועה, בנוגע להחמרה מחשבות טורדניות אחרי נזרעי חשמל, אבל עדיף להתייעץ בנושא זה עם רופא לפני טיפול בנזרעי חשמל).

בבודאישיש צורך בחיבוק וירטואלי. אני מצטערת לשמוע על תקופה קשה :(.

י
 

new face

New member
אין לי פסיכיאטר כרגע

הזונות בקופת החולים לא רוצים לטפל בי יותר. הם הפנו אותי לבית חולים ובבית חולים אין מטפלים. אז נשארתי בלי טיפול במצב הזה. ניסיתי להתלונן ולא עזר.
 

תושי18

New member
אני מכירה מישהו מראשון לציון שהתאשפז בבאר יעקב.

הוא לא היה צריך להתאשפז באופן מלא.
הוא לא חולה נפש.
אבל בגלל המרחק הוא נשאר לישון שם
שבועיים. במשך הזמן הזה המדריכות
שוחחו איתו כל יום.
כשהוא חזר הביתה, הוא היה בנאדם
חדש עם חיוך על הפנים. כל הזמן
חייך. לא זיהיתי אותו.
המסקנה היא כזאת: לנו האנשים שסובלים
מסיבות אלה ואחרות מחרדות ומדיכאון יש
צורך באופן מיוחד במישהו שיקשיב לנו, ויותר
מזה יחזק אותנו על ידי שיאמר לנו במשך
כל השיחה כמה אנחנו שווים ויכולים.
 
למעלה