פרק ב'
אני לא מדברת מנסיוני האישי מכיוון שעוד לא פצחתי בפרק זה בחיי, אך נראה לי שאין נוסחה מנצחת שבזכותה קשר יחזיק יותר מעמד או פחות, זה תלוי בהרבה מאוד גורמים, בכל צורה שתבחרי יש יתרונות וחסרונות ובגלל זה הקונפליקט. אני חושבת שמה שהכי חשוב- זה מה כל אחד מכם רוצה, ואז תצליחו להתאים את המציאות בהתאם לרצונות שלכם. בהצלחה