להקים פרק ב

להקים פרק ב

מנסיון שלכם פרק ב בחיים מה יותר מחזיק מעמד שבן הזוג נמצא בביתו והאישה בביתה והם נפגשים בין פעמים לשלוש בשבוע או מגורים משותפים
 
ואוווו השאלה שלך...../images/Emo20.gif

מדהים...רק אתמול... בן זוגי ואנוכי דיברנו על הנושא הזה... וכך בדיוק הוצגה השאלה...
בוקר טוב
 

m i c h a l i

New member
עוד לא הגעתי לפרק ב'

אבל מאמינה שיקח זמן עד שאעבור לגור עם מישהו אחרי הרבה זמן של מגורים לבד לא יהיה קל לחלוק עם מישהו אחר בית. אבל זה תלוי בזוג עצמו . אני מניחה שיש יתרונות לכאן או לכאן ... כשאגיע לשם בטח אדע
 

orly 12

New member
פרק ב'

אני לא מדברת מנסיוני האישי מכיוון שעוד לא פצחתי בפרק זה בחיי, אך נראה לי שאין נוסחה מנצחת שבזכותה קשר יחזיק יותר מעמד או פחות, זה תלוי בהרבה מאוד גורמים, בכל צורה שתבחרי יש יתרונות וחסרונות ובגלל זה הקונפליקט. אני חושבת שמה שהכי חשוב- זה מה כל אחד מכם רוצה, ואז תצליחו להתאים את המציאות בהתאם לרצונות שלכם. בהצלחה
 
למעלה