להעיף את ביבי ובוגי !!!

Bangkokian

New member
להעיף את ביבי ובוגי !!!

בראייה לאחור, ברור שגם בנימין נתניהו וגם משה יעלון צדקו לגמרי במה שאמרו תמיד !!! יש למוטט את שלטון החמאס, לרסק אותו, למגר אותו, לגדוע את ידו ושסוף סוף יידעו שעם נתניהו ויעלון לא משחקים !!

על כן אני קורא כאן לכולם לדרוש להעיף מיידית את ביבי ובוגי הרופסים והפחדנים ולהביא במקומם את נתניהו ואת משה יעלון האמיצים והעשויים ללא חת - רק הם ימגרו את שלטון החמאס !! ויפה שעה אחת קודם !!
 

ish50

New member
ביבי ובוגי ממש לא מפחדים

ממשה ובנימין - שמנסים לעשות עליהם אבו עלי באמצע הקרב

חכה תראה מה יקרה בסוף המלחמה כשמשה ובנימין יוציאו את יעלון ונתניהו מהכובע

וואי וואי ואאי מה שמחכה להם....
 

Berethor

New member
אין אלטרנטיבה ראויה כרגע

רק אם יבטיחו לי ממשלה שתכנס יותר חזק בחמאס אז אולי, כרגע רוב הממשלות היו נוהגות באופן דומה.
 

Bangkokian

New member
אני חושב ששכחת או התבלבלת !!

לי זכור היטב שבנימין נתניהו העביר ביקורת חריפה על ברק ואולמרט וטען שרק הוא "חזק מול החמאס" וימגר את שלטונו.

ברור שגם ביבי, כמו אולמרט לפניו - לא מספק את הסחורה ............. לכן אני חושב שצריך מיידית להחליף את ביבי ולהביא אדם חדש, חזק ונחוש כמו נתניהו כדי שיוכל לעשות מה שהבטיח.
 

Berethor

New member
ככל הנראה המנגנון הישראל רקוב מהשורש

זה לא שניתניהו לא פועל, פשוט הפעולות חלשות מדי וכנראה מדובר גם בלחצים שמאלנים סמויים. חוץ מזה גם שרון ימח שמו שהרס תהתנחלויות והחזית בעזה בדיעבד תרם לירי טילים שיש כיום. המנגנון פה רקוב כי ישראל יותר מדי מתרפסת ורחמנית עם האויב, ,תראה איך מזהירים אותם לפני הפצצות, במקום לדאוג שהיו אלפי הרוגים אצל האויב, מה שהיה פוטר כבר תבעיה מזמן.
 

Bangkokian

New member
צודק לגמרי !! ...רק לא מסכים לגבי המוסווים !!

כל תינוק בן-יומו וכל ימנון מצוי (מבחינת אינטיליגנציה זה אותו הדבר) יודע שמי שנותן את ההוראות מאחורי הקלעים זה יוסי שריד בכבודו ובעצמו !!

לכן אני מוציא כאן קריאה למר יוסי שריד הנכבד - אתה בשלטון כבר לפחות 40 שנה ומשמש כראש ממשלה בפועל כאשר אתה מתפעל כל מיני דמויות כמו בובות על חוט - החל מאריק שרון "מלך ישראל" וכלה בביבי, בוגי ואפילו איווט האיום - כולם סרים למרותך ולמנהיגותך !! לאחר עשרות שנים בשלטון הגיע העת שתפנה את כסאך, תספיק למשוך בחוטים ולנהל את כל אלה שרק בכאילו הם שרים ורשאי ממשלה. לך תעשה לביתך ותיתן כבר למישהו אחר להפעיל את בובות הימין ........... ויפה שעה אחת קודם !!
 
למעלה