להלן שירשור של תמונות הסטוריות:

מצב
הנושא נעול.
00381: כל הצילומים: אביתר רייטר

00375: כל הצילומים: אביתר רייטר
התמונות בשחור לבן הן רפרודוקציות ומקורן בעזבונו של מר זאב גולבלום שהיה מפקח קטרים ברכבת-ישראל. רוב התמונות צולמו בימי המאורעות.
00381: כל הצילומים: אביתר רייטר
 
00382: כל הצילומים: אביתר רייטר

00375: כל הצילומים: אביתר רייטר
התמונות בשחור לבן הן רפרודוקציות ומקורן בעזבונו של מר זאב גולבלום שהיה מפקח קטרים ברכבת-ישראל. רוב התמונות צולמו בימי המאורעות.
00382: כל הצילומים: אביתר רייטר
 
00383: כל הצילומים: אביתר רייטר

00375: כל הצילומים: אביתר רייטר
התמונות בשחור לבן הן רפרודוקציות ומקורן בעזבונו של מר זאב גולבלום שהיה מפקח קטרים ברכבת-ישראל. רוב התמונות צולמו בימי המאורעות.
00383: כל הצילומים: אביתר רייטר
 
00384: כל הצילומים: אביתר רייטר

00375: כל הצילומים: אביתר רייטר
התמונות בשחור לבן הן רפרודוקציות ומקורן בעזבונו של מר זאב גולבלום שהיה מפקח קטרים ברכבת-ישראל. רוב התמונות צולמו בימי המאורעות.
00384: כל הצילומים: אביתר רייטר
 
00385: כל הצילומים: אביתר רייטר

00375: כל הצילומים: אביתר רייטר
התמונות בשחור לבן הן רפרודוקציות ומקורן בעזבונו של מר זאב גולבלום שהיה מפקח קטרים ברכבת-ישראל. רוב התמונות צולמו בימי המאורעות.
00385: כל הצילומים: אביתר רייטר
 
00386: כל הצילומים: אביתר רייטר

00375: כל הצילומים: אביתר רייטר
התמונות בשחור לבן הן רפרודוקציות ומקורן בעזבונו של מר זאב גולבלום שהיה מפקח קטרים ברכבת-ישראל. רוב התמונות צולמו בימי המאורעות.
00386: כל הצילומים: אביתר רייטר
 
זוהי תוצאת פעולת הלח"י ברכבת בריטית

00375: כל הצילומים: אביתר רייטר
התמונות בשחור לבן הן רפרודוקציות ומקורן בעזבונו של מר זאב גולבלום שהיה מפקח קטרים ברכבת-ישראל. רוב התמונות צולמו בימי המאורעות.
זוהי תוצאת פעולת הלח"י ברכבת בריטית
 
זהו קטר מס' 891 ולהלן סיפורו:

00387: כל הצילומים: אביתר רייטר
זהו קטר מס' 891 ולהלן סיפורו:
קטר מס' 891 (בולדווין) מופיע כקטר פעיל ברשימות נייד הרכבת של המסילה התקנית בידי רכבת המנדאט משנת 1934 (אסמכתא: התוספת לחוקים והוראות רכבת המנדאט משנת 1934, עמ' 121, אר"י). מופיע כקטר הממתין לחלקי חילוף לתיקון בשנת 1952/53. הקטר אינו בשימוש עקב מחסור בחלקי חילוף (אסמכתא: דו"ח "רכבת-ישראל" תחת משרד התחבורה 1952/53). תוקן ונרשם כקטר בשימוש ברשימות הנייד של המסילה התקנית מיום 31.03.1954 ומיום 31.03.1955. קטר מס' 891 מופיע כמוצב במוסכי הרכבת בלוד ביום 18.12.1955 וכקטר שלא בוצע בו בדק כללי מזה זמן רב ולפיכך השימוש בו יתבצע עד שלא יהיה עוד צורך בו. (אסמכתא: פרוטוקול ישיבת הנהלה מס' 86 מיום 18.12.1955, תיק: פ/ 47, אר"י). הערה: קטר מס' 891 הוכנס לשירות ביום 11.05.1920. לפרטים נוספים ראה: "הרכבת", גליון מס' 57, יולי 2002, עמ' 18 - 19.
 
אר"י = ארכיון רכבת ישראל, חיפה מזרח

זהו קטר מס' 891 ולהלן סיפורו:
קטר מס' 891 (בולדווין) מופיע כקטר פעיל ברשימות נייד הרכבת של המסילה התקנית בידי רכבת המנדאט משנת 1934 (אסמכתא: התוספת לחוקים והוראות רכבת המנדאט משנת 1934, עמ' 121, אר"י). מופיע כקטר הממתין לחלקי חילוף לתיקון בשנת 1952/53. הקטר אינו בשימוש עקב מחסור בחלקי חילוף (אסמכתא: דו"ח "רכבת-ישראל" תחת משרד התחבורה 1952/53). תוקן ונרשם כקטר בשימוש ברשימות הנייד של המסילה התקנית מיום 31.03.1954 ומיום 31.03.1955. קטר מס' 891 מופיע כמוצב במוסכי הרכבת בלוד ביום 18.12.1955 וכקטר שלא בוצע בו בדק כללי מזה זמן רב ולפיכך השימוש בו יתבצע עד שלא יהיה עוד צורך בו. (אסמכתא: פרוטוקול ישיבת הנהלה מס' 86 מיום 18.12.1955, תיק: פ/ 47, אר"י). הערה: קטר מס' 891 הוכנס לשירות ביום 11.05.1920. לפרטים נוספים ראה: "הרכבת", גליון מס' 57, יולי 2002, עמ' 18 - 19.
אר"י = ארכיון רכבת ישראל, חיפה מזרח
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה