להביא תאילנדית לארץ

כי המחלוקת היא איתך . ולא עם גולש אחר

לכן שאלתי אותך פרטים כאלה . גולש שמסתיר פרטים אישיים . ולא עונה על שאלות שנישאל על עצמו . אבל מטיף לאחר מה לעשות . זה אומר דרשיני .

העיקר שיהייה לכולנו כול טוב . וכול אחד יגשים את מישאלתו . ונומאר אמן
 
קראתי עוד פעם את מה שכתבת .

ולא ירדתי לסוף דעתך . מה רע בזה לירצות את מה שכתבת???? גם בשנת 68 כאשר הקראתי את אשתי קנינו בית 80% מערך הבית אני שילמתי . וגרנו ביחד 47 שנים . נכון להיות לבד זה קשה לי . כול אחד יתן את חלקו במערכת ושניינו נחייה באושר כמה שאפשר .
 

prizman

New member
הבעיה קרמר,

שאני מכיר אותך ואת הסגנון שלך כבר הרבה שנים מ 5 פרומים שונים לפחות ולא מתרגש מהסגנון שלך,
אבל אתה צריך להבין שבפורום הזה שאתה חדש בו יש רגישות (מוצדקת) ליחס מזלזל בבני זוג זרים
ואת זה אתה הפגנת בעזרת בדיחה גרועה.
תסיק מזה מסקנות וגלה רגישות לסביבה גם אתה.

אני גם יודע על כנות הכוונות שלך ואם היית מסביר את הדברים נכון כבר בהתחלה אני בטוח שהיית
מתקבל באהדה. כשזה מגיע כהתנצלות זה נשמע גרוע ולא אמין.

מאחל הצלחה במה שתחליט בסופו של דבר.
 
אני האחרון . שיזלזל בכבוד של האחר

בשפה האידיש יש הרבה מילים . שרק מילה אחת מבטת הרבה דברים כמו המילה . "פרזורגון" הכווונה היא שאבא דאג לבן לעתיד שלו .וקנה לו כבר בית ורהיטים . ואין לו מה לידאוג לעתיד כי הוא מבוסס . לכן בימקום ליכתוב: אני רוצה לינסוע לתיילנד להכיר אשה שניחייה באושר הרבה שנים . כמו גיסי שחי עם פיליפלית . וחבר שלי גם גר עם פיליפלית ויש להם גם ילדים . אז כתבתי מילה אחת . "לייבא" אולי בהשפעת השפה האידית . אני מדבר שוטף אידיש .

ומי שניפע מיתנצל .
 
אני לא מבין מה עשית סיפור מזה

כולה אמר לייבא
יצא לי בצחוק להשתמש במילה הזאת "אני ייבוא אישי" ככשואלים איפה הכרנו
אני לא חושב שהוא התכוון לפגוע באנשים כאן
 

forglemmigej

New member
ממה אתה בדיוק נעלב

האם זו לא פרוצדורה של ייבוא כשמביאים מישהו לארץ צריך מליון מסמכים, הוצאות כספיות ועוד כהנה וכהנה עד שמשרד הפנים יואיל בטובו לתת את הסטמפה ,אתה לא קורא על כל התלאות עד שמאשרים למישהו אשרה זמנית זמנית זה כמעט כמו ייבוא.

ההליך הזה של הוכחת קשר בכל האמצעים קיים ברוב העולם היום ,אתה לא יכול להביא בן או בת זוג למדינה שלך כשפגשת בטיול , חופשה או אתר אינטרנט כלשהו בלי לעבור מעבר מכשולים מפרך ובמיוחד כשבן או בת הזוג מגיעים ממדינות מתפתחות אז אנא לא להתמם .

עכשו ,קשר בין בני זוג ולא משנה מהיכן הם בעולם הוא באמת ענינם הבלעדי ולאף אחד אין זכות להתערב בהחלטתם ולא משנה כמה חיצונית הם לא נראים מתאימים כי מי אנחנו שנשפוט בכלל , אתמול הלכתי לסופר אני גרה באיזור מוקף קמפינגים והיו המון זרים בו ככה שהייתי צריכה לחכות עשר דקות בתור מה שאפשר לי להתבונן בהולכים ושבים, עבר לידי גבר בערך בגיל 45-50 ולידו צעדה אשה שנראתה תאית, היא היתה קטנטונת ונראתה כמו נכדה שלו יפהפיה מדהימה אבל אי אפשר שלא לשים לב לשוני העצום בינם, היות שהיה מאד חם היא לבשה חולצת טי קטנטונת עם כתפיות ספגטי וחצאית מיני זעירה על גבה היה קעקוע עצום וחשבתי לי בלב בטח הוא פגש אותה כרקדנית באיזו מסעדה שמה בחופשה ועכשו "ייבא" אותה..אבל מיד התעשתתי ואמרתי בלב זהו ענינם בלבד הזוגיות הזו מי אני בכלל שאחשוב משהו עליהם ,אבל,
כאשר הם ילכו לבקש אישור שהיה זמני ייתכן והפקידים במשטרת ההגירה ירימו גבה (מה שאסור להם לעשות בתכלית האיסור בגלל פוליטיקלי קורקט, מה שבארץ לא נאכף בכלל ,אסור לפקידים להביע את דעתם זה לא חוקי במדינות מתקדמות) וירטואלית ודי יטרטרו אותם עם סיפורים חדשים כל פעם שיעיקו על חייהם.

ובוא נודה על האמת גם מהצד התאי יש די חישובים איך לנחות במדינות מערביות, זה לא שהבחורה היא תמימה ולא יודעת מה קורה ביבשות אחרות, אבל זוהי לא הפואנטה כי גם אנשים אחרים יעשו הכל בשביל להגר בצורה לא תמימה, כמו בחוק האמריקאי שיכול בן או בת זוג להכנס לגבולות אמריקה כ"תיירים" עם בן זוג מקומי ולאחר 60 יום "לשנות את דעתם" ולהשאר שמה ולהתחיל תהליך של גרין קארד אחרי שהתחתנו במה זה בדיוק שונה מהמקרה של בחורה תאית וגבר לא אזיאתי.
או אנשים שנוסעים לעשות פוסט באמריקה על כל טפם ומחליטים להשאר ולחפש עבודה כאשר הרעיון של פוסט הוא ללמוד שיטות עבודה או מחקר במקומות אחרים ולאו דוקא להגר אבל כמה אנשים מנצלים את החלון הזמנויות האלו ונשארים אחרי ומחפשים עבודה שתוביל לגרין קארד והתאזרחות. כולם מתחמנים את כולם.

ובאשר לילד שפתאום התגלה, זה על סמך מספר סרטי דוקו שראיתי על התופעה של אשה תאית שמתחתנת עם גבר מערבי בדרך כלל הרבה יותר מבוגר ממנה וממש לא בראש שלו להתחיל לטפל בילדים קטנים ופתאום היא נזכרת להגיד לו שיש לה ילד או ילדה בכפר ושצריך גם להביא אותו למקום החדש. זה קורה יותר מדי פעמים מכדי שזה יהיה מקרי.
 

yossi123456

New member
כן,מסכים איתך!!אבל בקשר לילד

לפי מה שהיא אמרה לי הייתה נשואה פעם לגבר תאילנדי והיא התגרשה ממנו. לפי מה שאני הבנתי גם ממנה וגם מחברות שלה הבחורות התאילנדיות חלקם לא אוהבים את הגברים את התאילנדים בגלל שהם שותים רוב הזמן,מהמרים וגם מכים אותם את הנשים(וזה מה שהגבר התאילנדי שלה היה עושה לה בדיוק)....ולהגיד את האמת כרגע אני בן 24 והיא מבוגרת ממני ב-10 שנים גם אם יהיה ילד שהוא שלי אין לי אם זה שום בעיה כרגע אני אוהב אותה!כך שנירא לי לא יהיה לי בעיה שיש לי ילד
 
אחד הסימנים שיש לה ילד

יש נשים שיולדות בניתוח קסרי . ואם מיסתקלים על הבטן רואים פס אופקי בתחתית הבטן של הניתוח . אז זו הבדיקה הראשונה שאולי יש לה ילד
תבדקו אם אתם חושדים בה
 

stkachov

New member
חבל שאין כזה דבר למוח

אם מוח ריק או לא קיים, יש פס על הראש וישר רואים ויודעים להיזהר
 

אספרסו2

New member
מי שאין לא שכל

לאבחן הולכת שולל בתהליך הזוגיות
אל ילין אלא על עצמו.
 

yossi123456

New member
בסדר אז מה קרה?

מה קורה איתך גבר???אז הוא אמר "לייבא" מה סוף העולם??באת לתת חבת דעת על התגובות או שבאת לענות על השאלה שלי בפורום(שכבר הבנתי ולאט לאט התחלתי בתהליך) ותודה לכל מי שעזר
 

eladblum

New member
לא יודע אם כתבו לך את זה או לא

לא היה לי כח לקרוא את כל השירור.

במידה ואתה עובד בתאילנד עם אישור עבודה מעל שנה, אתם יכולים להגיש את הבקשה לויזה בשגרירות בלי כל הסיפור של המכתב סירוב.
 

yossi123456

New member
כרגע אני עובד 10 חודשיים

רגע אז אתה אומר שעוד חודשיים כשיהיה לי שנה אני אוכל להגיש בקשה ומה הסיכויים לקבל אישור ויזה מהם מהשגרירות??
 

eladblum

New member
בערך

יש לך אישור עבודה, נכון?
בשבוע לפני שזה יהיה שנה, אתה תצטרך הרי להאריך את האישור בעוד שנה. לפי מיטב ידיעתי אם אתה עובד מעל שנה, תוכל להגיש את הבקשה בשגרירות. ככה זה היה אצלי בכל אופן. תשאל בשגרירות ליתר ביטחון.

בקשר לסיכויים אני לא יודע. תתקשר לווינר
 
למעלה