לד"ר יעל לייטנר שלום

לד"ר יעל לייטנר שלום

שמי עומר אני בן 27 ולפני מספר חודשים שלחתי את כתב ידי באופן פרטי לגרפולוגית שהיא גם פסיכולוגית קלינית בהכשרתה לשם קבלת ניתוח כתב יד מלא. כתב ידי מאוד לא ברור וכל השנים סבלתי מכך בעיקר בתיכון ובאוניברסיטה . אחד הממצאים העיקריים של הבדיקה היה ליקוי למידה המתבטא כבעיה הקשורה בארגון פנימי ושליפה של אינפורמציה שנוצר עקב בעיות אישיות הקשורות ביחסיי עם הורי. כמו כן אובחנו תכונות של אי סדר ובעיות ריכוז בעיות אלו תמיד סבלתי מהן אך אינני יודע עד כמה הן נובעות וקשורות לליקויי הלמדיה שאובחן. אם תוכלי לעזור לי בנושאים הבאים מאוד אודה לך: מה לדעתך סוג הליקויי שממנו אני סובל והיכן ניתן לקרוא עליו? ידוע לי שליקויי למידה מאובחנים ומטופלים בגילאים צעירים לאן לפנות לשם אבחון וטיפול יותר מעמיק של הבעיה שלי והאם בגילי זה בכלל עדיין אפשרי? בתודה עומר
 

דליה.ד

New member
עומר שלום

אמנם אני לא ד"ר לייטנר, אבל לקויות למידה ניתן לאבחן בכל גיל! עליך לפנות למכון שמתמחה בכך. אתה יכול למצוא בדפי זה"ב ו/או בקישור המצורף:
 
שבוע טוב עומר

אז כך- גרפולוגיה הוא תחום חשוב ומעניין שאינני מצוייה בו. אבל בכל- זאת הייתי ממליצה לך לעבור איבחון נוירופסיכולוגי"פורמאלי" כמקובל, אצל פסיכולוג היודע לערוך איבחונים בתחום עליו אתה שואל.רק לאחר איבחון כזה ניתן להערכתי לדעת מהם בדיוק הקשיים מהם אתה סובל ומה מקורם.כעיקרון- לאנשים עם קשיי ריכוז וקשב יש לעיתים קרובות גם קשיים בהתארגנות, וגם ליקוי בכתב היד(דיסגרפיה). ודרך אגב- לא מקובל לחשוב שליקויי- למידה נובעים מיחסים בתוך המשפחה.
 
לד"ר יעל לייטנר תודה על התשובה

שלחו מייל עם קישרוים למכונים רבים , אך הייתי מעוניין לקבל המלצה למקום בו עורכים אבחון נויורופסיכולוגי באופן בלתי תלוי, קצת נראה לי ניגוד אינטרסים שהמכון שמאבחן גם מטפל. מכיוון שאינני מכיר כלל את התחום כמובן אודה לכל שם שתמסרי, ואם אין ממנהגך להמליץ ספציפית אז לפחות מה לברר במקומות אליהן אני פונה. בתודה עומר
 
שלום עומר

הרבה מכונים עורכים איבחונים בלבד ואינם מטפלים. נסה את "ניצן" תל- אביב. תוכל לנסות גם להגיע למרפאה המאבחנת שלנו באיכילוב- טלפן לאורה טל. 03 5643495. כמובן שאלו רק 2 מתוך הכתובות שעולות כרגע בראשי, ישנן רבות וטובות.
 
למעלה