לגרי

גרי רשף

New member
רגע, אני מכיר אותך..../images/Emo22.gif

אתה לא זה שיום לפני הגשת העבודה הקודמת שאל איך עונים על כל השאלות כי הוא אפילו לא התחיל להכין אותה? יללה, לירן: הפסק עם ההצגות.. אם משהו לא ברור- אני אסביר, רק אל תגיד לי שהכל לא ברור כי זה מראה על חוסר רצינות. חוץ מזה- יש עוד כמה דברים קטנים ששאני צריך להשלים (למרות שאת הרוב לימדתי).
 
חל כאן בלבול

זה לא אני שפעם קודמת ביקשתי ממך יום לפני... כי אני הכנתי פעם קודמת את הכל מראש... אבל בכל מקרה בקשר לעבודה הזאת היא באמת ברמה קצת יותר גבוהה.... ואם אני אצטרך משהו ספציפי אני אשאל אותך.. תודה
 

IdanRe

New member
זה הייתי אני

וזה לא היה יום לפני. ואת האמת, כתבתי את זה כי ביקשו ממני להגיב שם כדי שתוריד את מספר השאלות. אז לשקר שזה קשה לי? אני לא מתכוון לשקר. בסה"כ רציתי לעזור לשכנע אותך ואני מודה שלא ממש הלך לי אז בוא נשכח מזה וזהו.
 

IdanRe

New member
וחוץ מזה

חפיף, את הציון שלי בכלכלה אני מקבל לפי המבחנים והעבודות ולא לפי ההודעות בפורום
 

גרי רשף

New member
זה אתה???../images/Emo22.gif

בגלל זה הוספתי בעבודה הזו עוד חמש שאלות לכולם, ואני מקווה שלירן וחבריו יתפסו אותך אחרי שעות הלימודים ויסבירו לך "בנימוס" שזה לא יפה מה שעשית לו..
 

גרי רשף

New member
רק רגע אחד..../images/Emo22.gif

כתבתי את זה בצחוק ואני מקווה שאף אחד אינו חושב באמת שאני מחליט כמה שיעורי בית לתת לפי הערה זו או אחרת של תלמיד, ושאף אחד לא חושב באמת שאני שולח תלמידים להרביץ אחד לשני.. אם ההודעה שלי הוצאה מהקשרה אז אמחק אותה מייד!
 
למעלה