לגליה משם
אהלן, גליה משם. אני ספי מפה, בעוד חודש וחצי גם אני אהיה משם (בוסטון), ראיתי כמה ניסו לעזור לך, בגישה/הרגשה/ביקורת, ואני רוצה להגיד לך, שאת עזרת לי ! אני כבר הרבה זמן נכנסת לישראלים בחול ולא מצליחה להתחבר, החברה מגובשים, נהנים להיות בחול, והכל יופי טופי..ואני (בת 28 עם בעל וילדה כמעט בת שנתיים) מפחדת (ולפעמים מתחרטת) מה- one way ticket ..נכון שאמרתי כן איפשהוא בדרך, כן למעשה הזה, אבל המרחק הזה מהמשפחה (בעיקר),חברים ומהמקום הזה (ישראל) שהוא הבית שלי, הוא כמעט ולא הגיוני (בשבילי).למרות כל הדברים הטובים שנמצאים - שם. אני לא יודעת מה להגיד לך, איך להתגבר, אני רוצה להגיד לך, תודה שנפתחת לכולם, ואולי וקצת עזרתי לך שאני נפתחתי בחזרה.
אהלן, גליה משם. אני ספי מפה, בעוד חודש וחצי גם אני אהיה משם (בוסטון), ראיתי כמה ניסו לעזור לך, בגישה/הרגשה/ביקורת, ואני רוצה להגיד לך, שאת עזרת לי ! אני כבר הרבה זמן נכנסת לישראלים בחול ולא מצליחה להתחבר, החברה מגובשים, נהנים להיות בחול, והכל יופי טופי..ואני (בת 28 עם בעל וילדה כמעט בת שנתיים) מפחדת (ולפעמים מתחרטת) מה- one way ticket ..נכון שאמרתי כן איפשהוא בדרך, כן למעשה הזה, אבל המרחק הזה מהמשפחה (בעיקר),חברים ומהמקום הזה (ישראל) שהוא הבית שלי, הוא כמעט ולא הגיוני (בשבילי).למרות כל הדברים הטובים שנמצאים - שם. אני לא יודעת מה להגיד לך, איך להתגבר, אני רוצה להגיד לך, תודה שנפתחת לכולם, ואולי וקצת עזרתי לך שאני נפתחתי בחזרה.