לגבי השאלה מה קורה עם הסידרה בכללותה

gozala

New member
לגבי השאלה מה קורה עם הסידרה בכללותה ../images/Emo45.gif

בתשובה לכירבולית, ניסיתי להבין את הלך הרוחות בפורומים בחו"ל... מאוד ייתכן שלא חיפשתי מספיק (כי כשלעצמי אני בהליך התנתקות מהסידרה הזו ועברתי לקריאת טרילוגיה שממשיכה בטרילוגיה נוספת... שישה ספרים שהם עוד "סידרה"
)... מה שמצאתי היה "אני שמח שהרגו אותה..." "היא הייתה קרירה ולא משכנעת.." תגובות מעין אלו או "אני מתחיל לקרא תקצירים ומפסיק להסתכל בכלל..." פה ושם הופיעו קללות עסיסיות ליוצרים. חוץ מהתגובות השיטחיות האלו, ממש תגובה לעניין עם סיבות ונסיבות לא מצאתי וכאמור אני נמצאת ב"סידרה" אחרת... שאותה אני קוראת! (באנגלית, התרגום שיצא בעברית מתחת לכל ביקורת, עד כדי שגיאות כתיב וניסוח שלא לדבר על התייחסות לתקופה ההיסטורית... ) ימים יגידו, אני יושבת כאן על הטריבונה ומחכה לראות מה יהיו אחוזי הציפייה בעתיד... לצערי, כמעט ואין ספק שזו העונה האחרונה.
 

MineraL

New member
האמת../images/Emo58.gif

אני לא חושב שאפשר לשפוט את העונה הזו כ"כ מהר, היא רק התחילה. אמנם הייתה התפתחות משמעותית בעלילה, אולי המוות של שרה הרס את התכניות.. אבל אל תשכחו שאנחנו רק בתחילתה של העונה, לדעתי זה עוד יכול להשתפר.
 

1עופרי1

New member
הסדרה יוצאת לפגרה ארוכה בדצמבר

In update to an earlier story, FOX has confirmed "Prison Break" will go on hiatus on December 17 and return April 14. "Sarah Connor Chronicles" will take over "Prison Break's" timeslot on January 14. The freshman drama inspired by Terminator movies will have 13 episodes and air through April 7. "Prison Break" will then return April 14 and run with the remaining episodes through early June (leading into "24"). A total of 12 or 13 episodes will have aired until mid December. נראה לי שזו התחלת הסוף של הסדרה.
 

gozala

New member
../images/Emo58.gif Prison Break Strike! תגובה מחו"ל../images/Emo45.gif

הכותרת "המכה של נמלטים" (או המכרה מנילמטים, או נמלטים מכה בפועל...) ולגבי הפגרה הנוספת הצפויה, יכול להיות שהיא נעשית על מנת לעשות "חושבים". על פי תגובות הקוראים נעשתה כאן טעות גדולה והסידרה ספגה מכה קשה מהצפוי, אולי כאמור צריכים לשבת על המדוכה ולתכנן את ההמשך. זה תרגום של הכותרת Prison Break Strike וזה הלך הרוחות. אולי זה קשור לפגרה הצפויה... בדיוק כשאתה חושב שהנה מצאת מופע המכבד את אוהדיו ונאמנותם לדמויות.... נראה שיוצרי הסדרה כלומר המפיק, הכותבים וכד' שיטו בכולנו. אני מתכוון, באמת פוקס! הרגו אחד או מספר סיבות שגרמו לכולנו להמשיך בשיגעון הבלתי עקבי של העונה השנייה. אחת ממעט הסיבות שדחפה אותנו לחזות בסדרה מלכתחילה הייתה לראות בסופו של דבר את פוטנציאל הרומן שנתהווה ומערכת היחסים נפתרת. מערכת יחסים שהיו בה מספיק גורמים שלא מתקבלים על הדעת הייתה נפרשת לפנינו ובאה על פתרונה באופן הגיוני. ובכן, נמלטים מרחפת הרבה יותר (מדי) גבוה, אני איתה סיימתי. ליוויתי את הסידרה מההתחלה בנאמנות והייתי נשאר נאמן למרות ששרה לא אמורה הייתה להופיע במשך רוב העונה וכל זמן שהיה ברור והאמנתי שתחזור בסופו של דבר. בכל אופן, האפשרויות בנמלטים לא נראות לי כאלה שמשאירות סימני שאלה לגבי מוות, אם אתה מת אז אתה 100% מת וכך כשאני כל כך כועס ופגוע, נפרדתי מסדרה שעד אז תמיד ציפיתי איתה לבאות בפרק הבא...
 

gozala

New member
האם זו פעם ראשונה שזה קורה../images/Emo35.gif זו השאלה../images/Emo70.gif

 

gozala

New member
האם כך היה גם בעונות הקודמות../images/Emo35.gif או שזה חדש

 

moton

New member
לכל הסדרות יש פגרות

בתקופות החגים בארה"ב אבל ההפסקה הזאת היא ארוכה יותר.. כי הם גם משדרים סדרה חדשה בין שני החלקים של העונה
 

l o k a

New member
או החתלת שליטה של ההסתדרות בסידרה ../images/Emo6.gif

נשמע ממש כמו פגרה של ההסתדרות או הכנסת שלנו. נו טוב, לא זוכרת לגבי ארה"ב, אבל אצלנו לפחות הסידרה שודרה מפברואר עד יוני אם זכור לי נכון, ועכשיו חוזרת בדיוק אחרי 4 חודשים ולא בפיגור רב אחרי ארה"ב. כך שיש לי הרושם שגם קודם הפגרה שם לא היתה קצרה יותר אם בכלל, ובטוח שלא בהרבה. אבל מסכימה איתך בהחלט, זו נראית העונה האחרונה או שיעשו עוד משהו יצירתי במיוחד וזהו. ובהחלט הגיע הזמן. הסידרה טובה, מיצתה את עצמה וכל המוסיף גורע.
 

l o k a

New member
נו באמת, התכוונתי *התחלת...

ככה זה אצל הורים לתינוקות, רק חיתולים בראש....
 

LIADSES

New member
ספויילר

פאק! חח לא הייתי צריך לקרוא את זה! חח עכשיו אני יודע שרה מתה..
 

gozala

New member
../images/Emo58.gif תגובות הצופים בחו"ל |כו|

הביקורת קשה, יש מה לקרא כאן... דוגמא אחת מיני רבות
Sara's death is a BETRAYAL to the fans who have invested in this show. I am FURIOUS. I have WASTED so much time, energy and money (bought Seasons 1 & 2 on DVD which are now WORTHLESS​
 

deewana

New member
../images/Emo58.gif

דווקא המוות של שרה היה מפתיע ביותר...אהבתי שעשו את זה! חבל על שרה זה נכון אבל לא צריך להתחבר יותר מידי לדמויות, אני התבאסתי שג'ון מת אבל ככה זה סדרות. הפרקים הראשונים של העונה השלישית עד עכשיו היו טובים מקווה שימשיכו ככה עד סוף העונה.
 
אני רק יכולה לומר ../images/Emo58.gif

קודם כל תודה על הטירחה שבחיפוש, גם אני מצאתי תגובות כאלה וגם תגובות אחרות. חשבתי שאולי יש לכם מידע נוסף. אבל מה שרציתי לומר הוא שאת הפרק שבו הרגו את החברה של לינק (שהשאיר אותי גם מעוצבנת) ראיתי בדיסק ששכרתי מחנות להשכרת סרטי דיוידי ושם בתוספות היו הערות התסריטאי של הסידרה ושם הם אמרו (כמה אנשים דיברו יחד ביניהם, משום מה עורך הדיסק חשב שזה מגניב
, זה לא!) שהם חייבים להרוג כמה דמויות כדי להמשיך ולפתח את העלילה. ועוד משהו שמצאתי בתגובות, תגובה מרשימה במיוחד, שבה ניתחו את היחס לנשים בסידרה. זה גם משהו שבלט מאוד במהלך הצפיה, וגם אני הרגשתי את זה. עוד תגובה "לגזור ולשמור" לפחות מבחינתי. עוד תגובה דיברה על זה שאם הרגו דמות כ"כ חשובה, זה כבר הופך אותה לסידרה ששוברת את כל ההסכמות שיש בד"כ בין היוצרים לצופים, וכבר באמת אי אפשר כבר לדעת למה לצפות. מוזר לי שסידרה ,שתסריטאי חושב, ישב עליה ויצר עונה כמו עונה ראשונה יכול פשוט לגרור ככה את העונה ה-3. או שאת העונה הראשונה הוא תכנן לפרטי פרטים במשך הרבה מאוד זמן לפני שבכלל חשבו לצלם אותה, ואז היה צריך ליצור מהר מהר עונה שלישית, והוא לא מסוגל בזמן הקצר הזה ליצור משהו מורכב ו"חושב" ולכן הוא יצר משהו מהר מהשרוול. או שמי שיצר את העונה ה-1 הוא לא מי שיצר את העונה ה-3. כי אי אפשר להסביר נפילה אדירה באיכות בזמן כ"כ קצר וכשמדובר באותה סידרה. זה משונה. כבוד זה לא מוסיף לו, אולי כסף, וגם זה זמני, כי צופים יעזבו. זאת תמיד בעיה בסדרות, לשמור על האיכות, על מה שכבש את הצופים בעונות הקודמות. ובכל זאת, איזה פער! לא מוצאת הסבר לזה.
 

gozala

New member
יש בזה משהו ../images/Emo45.gif../images/Emo4.gif../images/Emo63.gif היכן המאמר לגבי היחס

לנשים? אחדד, אני מנסה לסכם לעצמי מה קורה כאן אם כן: ישנם מספר כותבים לסידרה, הם אכן אמרו (היה מאמר) שהייתה "ישיבה ארוכה" ובה החליטו איך להגיב למצב שנוצר והגיעו למסקנה (המתחכמת) שהם נותנים "שיניים" לדמות של סוזן... לי אישית זה נראה כמו הוספת חטא על פשע, איך אפשר לשייך לאישה מעלל שכזה? הריחוף גבוה מדי (כמו שכתב אחד הצופים). אולי ניגמרו הרעיונות. בנוסף לכל היו במצב לחוץ שגרם לשליפה מהמותן על מנת לכבות שריפה... אני קוראת סידרה בפעם הרביעית, אולי יותר... (גם לספרים מתמכרים) גם כאן זה כבר נעשה בדילוגים על קטעים ודמויות שכן/לא רוצים לחזור אליהן... כך היה עם העונה הראשונה והשניה, ראיתי אותן שוב ושוב כשאני מדלגת לקטעים של שרה/מייקל.... להקבלה: שלישיית הספרים הראשונה מדהימה ומדובר בג'אנר שלא התקרבתי אליו בכלל, אך בתי המליצה... ההמשך היה בטרילוגיה נוספת כשרק שתי דמויות מהקודמת מופיעות שם ברקע... ואז לאחר מחשבה, יצאה טרילוגיית המשך לראשונה (תשעה ספרים)... כמו שנימלטים ממכרת (ועליה המליץ לי הבן) כך קורה כאן... אי אפשר לתאר איזה תחנונים וכמה בקשות הופיעו באינטרנט בפניה אל הסופרת שתמשיך ותיתן עוד טרילוגיה אחת ותמשיך עם אותן הדמויות (היא השאירה פתח להמשך...) והבקשות מגיעות מכל העולם. תשובתה לקוראים המתוסכלים הייתה שעלול להיות מצב שתשנא את הדמויות שיצרה בעצמה (נתנה את SIR ארתור קונאן דויל שלא עמד בפני מטר הבקשות ולבסוף שנא את שרלוק הולמס בכל ליבו... כדוגמא). ואני מנסה לחשוב באופן מפוכח ש-כן, כשנוצר סיפור טוב אנשים נקשרים לדמויות ולא רוצים להיפרד מהן... אבל בצד השני נמצא סופר גאון ככל שיהיה, שלא יכול להמשיך בכך כי הסיפור מיצה את עצמו... עונה ראשונה שהייתה הצלחה אדירה גררה את השניה... והשלישית לא מצליחה לחזור על התבנית. יותר גרוע: אנחנו רוצים HAPPY END ואת זה לקחו מאיתנו במקרה של נמלטים. בשני המיקרים היה לי המזל להיכנס לעלילה מוכנה, כלומר כל הספרים כבר הודפסו (שנה בין כל ספר) ולגבי נמלטים, ניכנסתי לתמונה בפרק 17 עונה שניה.... זו נחמה פורתא
אולי יקרה נס והכל יסתדר, יש צופים שלא מוותרים ודורשים לחזור למשא ומתן שיחזיר להם את הרומן עם סוף טוב. סדרות פעולה יש לנו למכביר, פה הם "הסתבכו" ברומן שנקטע באיבו וקיבל חיים משלו, בעניין הזה אולי אפשר לאמר שהגולם קם על יוצרו! מזכיר לי רביעיית ספרים שנתתי לבתי לקרא קודם (ספרים הם סדרות מסוג אחר הייתי אומרת, הסופר ג'ורג' מרטין) חוות הדעת שלה הייתה כזו: "אתה קורא 500-700 עמודים על איזו דמות והוא הולך והורג אותם/אותן... אסור להיקשר לדמויות שלו ובנוסף לכל אחרי ארבעה ספרים החליט שעדיין לא ניגמר לו הסיפור וצריך לצאת ספר נוסף" (לך תחכה שנה נוספת אם כן) החלטתי אפילו לא להתחיל עם הסידרה הזו מכיוון שכך. OK ימים יגידו (כאמור).
 
למעלה