אמא של יותם1
New member
לגבי הסקר -
חסרה לי האופציה: "אחליף אותו תמורת פריט נדיר מהילדות שיש למישהו אחר, ושמתאים לאוסף שלי" או משהו כזה. לתת במתנה קצת קשה לי, כי קשה לי להפרד מחפצים (וזו הסיבה לכך שיש לי המון אוספים, אף אחד מהם לא בעל ערך). להמשיך לשמור אותו נראה לי קצת חסר תועלת ועם זאת, הדבר הטבעי לעשותו (ממש כמו אוסף השטרות שלי, שהוא די חסר ערך, אבל אני לא רוצה להפרד מהם). לברר את ערך השוק - יש שוק לאוסף שקיות מחו"ל? לאוסף גלויות פרסומת? לאוסף סבונים מבית מלון?
חסרה לי האופציה: "אחליף אותו תמורת פריט נדיר מהילדות שיש למישהו אחר, ושמתאים לאוסף שלי" או משהו כזה. לתת במתנה קצת קשה לי, כי קשה לי להפרד מחפצים (וזו הסיבה לכך שיש לי המון אוספים, אף אחד מהם לא בעל ערך). להמשיך לשמור אותו נראה לי קצת חסר תועלת ועם זאת, הדבר הטבעי לעשותו (ממש כמו אוסף השטרות שלי, שהוא די חסר ערך, אבל אני לא רוצה להפרד מהם). לברר את ערך השוק - יש שוק לאוסף שקיות מחו"ל? לאוסף גלויות פרסומת? לאוסף סבונים מבית מלון?