לגביי תנאי עבודה..האם זה הגיוני??

yael800

New member
לגביי תנאי עבודה..האם זה הגיוני??

שלום, הציעו לי לעבוד כמתכנתת בחברה קטנה יחסית, 70 עובדים. התפדיד: להפגש עם לקוחות, וליישם/ להמיר.. אצלם מעכ' אירגונית ERP העניין הוא שתנאי הקבלה שנישאר לי ע"מ להתקבל הוא לרכוש רכב, והמשכורת היא 5,000 ברוטו. ובנוסף הם נותנים רק 500 ש"ח על נסיעות ועל הוצאות הנסיעות ללקוחות - שזה יכול להיות כל יום, הם מחזירים חשב רק מעל 30 קמ"ש. ניראה לי מוגזם, כלומר, אם יש לי פגישה בכפר סבא/ רחובות..הנסיעות לא יוחזרו. האם אני טועה והתנאים אינם בגדר של "ניצול"?? תודה מראש :)
 

חובב1

New member
זה בהחלט לא אטרקטיבי

חברה שמאלצת אותך לרכוש רכב ולהשתמש בו לצורכי עבודה "מפילה" עליך למעשה סוג הוצאות שהם, כבעלי העסק, אמורים לממן. הגדרה של מעשה כזה בהחלט יכולה לנוע בין "לא צודק" ועד "ניצול".
 

אניטה007

New member
נשמע ממש על הפנים

אם יש לך נסיון, לא הייתי הולכת על זה. אם את מתכנתת חסרת נסיון וזו אחת מההצעות הבודדות שקיבלת, אולי שווה ללכת על זה כדי לרכוש נסיון.
 

0 אור 0

New member
חוץ מעניין המשכורת אנא שימי לב

שזו לא נשמעת משרת תיכנות: אנא בררי היטב האם מדובר בלהיות מיישמת, מטמיעה, מתכנתת או מדריכה. את יכולה לפרט על איזו תוכנה מדובר? אם מדובר על PL/SQL מול אורקל או ABAP על מערכת SAP אז זה באמת תכנות, ונשאלת השאלה אם את לומדת את השפה תוך כדי עבודה. לגבי המשכורת - אם את מתלמדת בלהיות מיישמת או מתכנתת של המערכת כנראה שזה "שכר לימוד", ואז חשוב לדעת אם זו חברה רצינית שתוכלי לרכוש שם ידע והכשרה אמיתית ולהתקדם. אם זה להיות מטמיעה/מדריכה זה לא יקדם אותך לתכנות בכלל, אבל בתור משרה זמנית עד למציאת עבודה טובה יותר זה סביר. בכל מקרה על הוצאות נסיעה מלאות את לא אמורה להתפשר, וסביר גם להניח שהחברה המעסיקה אותך מקבלת את הוצאות הנסיעה מהלקוח
 
למעלה