לב שבור...

rellyo

New member
לב שבור...

יקרים שלי, הלב שלי פצוע. מי שמכיר אותי טוב יודע, שכבר המון זמן לא הרגשתי רגש למישהו, המון זמן, למעשה ההתאהבות האחרונה שלי היתה בדיוק לפני שנה. מישהו שעבד איתי במשך חודשיים הצליח לגרום לי כזו התרגשות שלא היתה לי הרבה זמן לפניו וכמעט ולא היתה לי אחריו (אין לי ספק שהבעיה בי אבל זה כבר נושא שלם בפני עצמו).. זה לא היה הדדי, אמנם מעולם לא העלנו את זה, אבל אינטואיציה זו אינטואיציה. אותו בחור נסע לחו"ל לשנה והתכתבנו במיילים כל אותה תקופה, כמובן שהלהבה שלי אליו לא כבתה, ולאו דווקא כי בגללואלא פשוט כי לא בא מישהו אחר שיחסחוף אותי כך, שיידע להצחיק אותי, שאני אמשך אליו שיהיה לי על מה לדבר איתו כמו עם אותו בחור. לפני כחודשיים הוא חזר, דיברנו קצת בהתחלה ולא המשכנו, כשבכל שיחה הלב שלי התרומם. החלטתי שזה לא עושה לי טוב, לא לדבר איתו ובטח שלא לראות אותו. והחזקתי מעמד, עד אתמול. אתמול הוא היה אצלי מ 12 עד 3 לפנות בוקר, היה מדהים, לא, לא קרה שום דבר כמו נשיקה או משהו כזה, אבל ישבנו והוא לא הפסיק ללטף אותי ולחבק , משהו שגם לפני שהוא נסע היינו עושים. ואני, שחשבתי שיש לי בעיה עם אינטימיות, כי כל הבחורים שהיו לי בתקופה האחרונה, בכל נסיון נגיעה רומנטית שלהם התרחקתי(לא סקס, עם סקס לא היתה לי בעיה) איתו אני נמסתי. אז נכון, יש בזה המון טוב, זה הראה לי שאם אני רוצה מישהו אין לי שום בעיה עם אינטימיות, עם לגעת חזרה, לתת חזרה. אבל עצוב לי, כל כך עצוב לי. שגם העצבות הזו היא רגש שלא הרגשתי כבר המון זמן. וכואב לי פיזית, ממש כואב לי בלב, ואני יודעת שזה לא הכל הוא, הוא ישב מולי וידעתי שרוב התשוקה שלי אליו מתבססת על העבר, אבל כואב לי מרוב רצון לכזו הרגשה הדדית, באנגלית זה נקרא ACHING אני לא יודעת איך לפרש את זה, אולי כמיהה. וכל היום אני על סף בכי, ולא מסוגלת להתרכז, ובגלל זה ההודעה הזו אולי טיפה לא בפוקוס, אבל רציתי לשתף אתכם, אולי לקבל קצת זריקת אגו שכל כך חסר לי עכשיו ובעיקר לקבל את האהבה שלכן והחום.
 
מתוקה שלי

השאלה אם גם זה אצלו זה הדדי, ואם לא, ההפסד כולו שלו. כשהעבר עולה העבר יכול לעשות לנו באלגן בלב, מי כמוני יודעת, הרי זה קרה לי ממש לא ממזמן מה שאת מתארת, אך את יודעת מה אני עשיתי, לא נתתי לזה להשפיע עליי כך, החלטתי ממש בכוח לא לתת לזה להיכנס לי ללב מידי, פשוט נתתי להגיון שלי את הדרך להחליט. לפעמים צריך ללב להישאר מאחור, ולתת למוח שלנו קצת להגיע להחלטות. נשמה שלי ,יקירתי, אני יודעת מה את עוברת, יודעת יותר ממה שאת חושבת, מכירה את ההרגשה, מקווה שהיא תעבור לך מהר מהר, כדי שהכל יהיה שלום ומחובר, אוהבת אותך נשמה....... את רואה זה סימן שאת צריכה לראות אותי ולקבל נשיקות וחיבוקים מלא, אישה יפה.
 
../images/Emo140.gifוזה שיר שמוקדש לך באהבה ../images/Emo140.gif

ממני ורק ממני, מוקדש לך מכל הלב,לך רלי יקירתי. First when there´s nothing but a slow glowing dream that your fear seems to hide deep inside your mind. All alone I have cried silent tears full of pride in a world made of steel, made of stone. well i hear the music close my eyes feel the rhythm wrap around take a hold of my heart What a feeling. Bein´s believin´. I can have it all, now I´m dancing for my life. Take your passion and make it happen. Pictures come alive, you can dance right through your life. Now I hear the music, close my eyes, I am rhythm. In a flash it takes hold of my heart. What a feeling. Bein´s believin´. I can have it all, now I´m dancing for my life. Take your passion and make it happen. Pictures come alive, now I´m dancing through my life זה השיר שלי תמיד עושה מצב רוח, ולכן אני נותנת לך אותו, אוהבת אותך מתוקה
 

orit27

New member
רלי אהובתי............./images/Emo24.gif

אני קוראת את הדברים ודמעות עומדות בעיני..... כולי צמרמורת... אני הרי מכירה את הסיפור.. סיפרת לי עליו........ מי כמוני יודעת שאת כמהה למישהו... שאת זקוקה למישהו.... שאת כבר בשלה ומוכנה למישהו........... את כל כך נהדרת, יש בך כל כך הרבה טוב, כל כך הרבה דברים לתת, להעניק... יש בך חום, אהבה, מסירות, אמינות, כנות יושר.... אשה משכמה ומעלה.... ועל כל אלו אני אוהבת אותך ועוד כמוני רבים................
אני מחזיקה את ידיך ושולחת לך חיבוקים ונשיקות. אני אוהבת אותך מכל ליבי..... נשמתי התאומה.... כואב לך - כואב לי. יקירתי.... אם את צריכה משהו רק תרימי טלפון ........... אוהבת אותך, אוהבת אותך, אוהבת אותך.... אני אפילו מתבלבלת בכתיבה מרוב שאני נסערת ממה שכתבת. מרגישה את כאבך... שוב אוהבת אותך, אוהבת אותך מאוד מאוד מאוד....
 

מרילו14

New member
קחי כוח

זה נשמע לפי הסיפור שספרת שיש הרבה דברים בראש שלך שאולי לא כל כך מתאימים למציאות. למה לא להיות יותר ישירה אל תסבלי זה ממש לא שווה תדברי איתו על הרגשות האמיתיות שלך ותבדקי מה האמת שלו! ככה תדעי איפה לעמוד ומתוקה אם זה לא הוא זה בהחלט יהיה מישהו אחר שיואהב אותך באמת אוהבת אותך!!!
 

lin raist

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

היי , לפי דעתי את צריכה כן לנסות מעבר איתו -למרות שאינטואיציות לרב נכונות אל תפספסי דבר גדול בגלל שאולי הפעם לא חשת את המצב ,לפי דעתי גבר שיושב עם מישהי לאחר שנה עד 03:00 לפנות בוקר ומלטף אותה וקרוב אליה יש לו משיכה אליה רומנטית אם לא אני מסכים עם קודמתי שההפסד כולו שלו. בינתיים קבלי ממני
ע נ ק והמוון
 
אוייי יפה שלי אני כל כך אוהבת אותך!

רלי ילדה יפה מדהימה שלי, אני קוראת עכשיו כל מילה וכל אות ממה שכתבת ואני בוכה איתך וכואבת איתך וכל כך כל כך יודעת על מה את מדברת.... אוףףףףף כמה שאני מבינה אותך אני יכולה להרגיש כל תחושה שעוברת לך בגוף כל כך מכירה את זה ויותר מהכל פשוט כואב לי שאת צריכה להרגיש את זה כי אני יודעת איך זה מרגיש וזה מרגיש כל כך רע ובתור חברה שלך שאוהבת אותך כל כך כל כך כל כך אני לא רוצה שתרגישי ולו גם העצב הקטן ביותר... אבל... אם להסתכל על הצד האופטימי יקירתי להרגיש זו חוויה מופלאה גם שהרגש או עצב וגם שהרגש הוא אהבה שלא דו צדדית היכולת להרגיש צריך להסתכל עליה כמתנה, את צריכה להיות שמחה שיש בך את האהבה והיכולת לאהוב לשתינו יש בעיה עם קרבה (וכן אני מבינה אותך וגם אני לא מדברת על סקס כמובן) אז קבלי את הקרבה באהבה וכל שאפשר ליכל לו זה בפעם הבאה שתגיע אותה תחושה נדירה של קרבה היא תגיע עם בחור שיתן לך לא פחות ממה שאת יכולה לתת לו
אני אוהבת אותך ואת יודעת בדיוק מה אני חושבת על הבחור הזה ומה הוא מפסיד... כן כן מפסיד את הבחורה הכי מלכה והכי מדהימה וכמו שאבא שלי אומר הוא מפסיד מפעל הפיס
אוהבת אותך עד השמיים וחזרה (עכשיו גנבתי משפט מאחיינית שלי..)
 

mesty

New member
כולן מדברות על קירבה

יש את המשפט שבנים אומרים " שבנות מחפשות בסקס את הקירבה והבנים את האקט" "הקשבתי" למה שסוזיסול כתבה וריילי, חויתי פעם אחת בחיים אינטמיות, זה נהדר, אבל אני כבר חמש שנים או שש בלי בן זוג, זה מטריף אותי על הדעת. היתה לי תקופה של סטוצים, והיה אחד שרצה אותי, ורציתי אותו, רציתי כל כך, והוא נסע, הוא לא ממש אמר שלום, אחרי הפעם הראשונה שלנו יחד הוא שאל אם "גמרתי" אני מודע שיקרתי לו, אמרתי לו שכן, נכון להיום אני לא זוכרת מה היה אמת או מה לא, אני זוכרת כן כשנכנסתי עליו לחדר אחרי שהוא החביא אותי במרפסת כי החדר שלו לא היה מסודר, הרגשתי קליק, צליל קטן של פעמונים, אז לא נתתי לזה משקל כי לא רציתי להקשר רגשית אליו, נפגשנו כמה פעמים, היה "חשאי", היה אמיתי, יום אחד הוא מתקשר אלי בבקר, בקר יום העצמאות אחרי הבמות וכל זה... שש וחצי בבקר אני עונה: " בקר טוב מתוק", אין לי מושג איך ידעתי שזה הוא, "אנחנו צריכים לדבר" אימל´ה חשבתי לעצמי, הייתי מאוד נרגשת ולחוצה, לבסוף הוא חשף את עצמו בפני, הוא רוצה אותי. הוא רוצה אותי ברצינות. הצחיק אותי קצת איך הוא הראה לי איך השנתיים הקרובות הולכות להיראות, כל למה שיכולתי לחשוב עליו, אחרי 4 שבועות מאותו בקר הוא נסע לחו"ל, לפני שהוא נסע הוא שאל אם אני אוהבת אותו, איך יכולתי להודות? לא הייתי בטוחה זה היה כל כך בהתחלה עניתי לו :" אתה בכל מקרא נוסע, מה זה משנה". מצחיק איך בלעדיו המשכתי להתאהב בו, גם מבלי שהיה לידי, עבר כבר שנה וחצי , בעצם שנתיים- וואו אני עדין חושבת עליו ומדמיינת את החדר שלו ואותי במיטה הגדולה שלו, מתחת לשמיכה, הלוואי ויכולנו לחוש בדמיון, אני רוצה חיבוק. ממנו, אני רוצה לקבל שיחת טלפון אנונימית שבא אני אשאל הלו הלו וזה אהיי הוא, כתבתי לו כל כך הרבה מכתבים, ההיתי בהולנד ובמקום "לחפש את עצמי" בכיתי שלא אמרתי לו ש: "כן, אני אוהבת אותך, אוהבת אותך כל כך שאני רוצה ילד ממך" זה נישמע מוגזם אבל זה מה שהרגשתי בבטן בכל פעם שהסתכלתי עליו, לאחרונה זהיתי שחקן חדש שדומה לו, בסרט בכיתי בשבילי, לא בשביל בן הזוג שלו שנפל, אני מרגישהשאני מקדישה מעצמי כאילו יותר מידי לכך שאני לא ממשיכה הלאה אבל אני לא מצליחה להשתחרר, נפגשתי אם כמה גברים או אולי אחד, לא יכולתי ללכת רחוק מידי חשבתי עליו כל הזמן, בנות, אם פעם יכולתי לומר שאני לבד או אין לי חבר כי אני שמנה זה השטוט הכי גדולה שיכולתי לומר, אבל איך אני מביא את עצמי לרצות להכיר, להכיר באמת לא לסטוץ זה כמו בריחה מהמציאות סטוץ כאילו לא לקבל את הדחיה לקחת את כל מה שאפשר לפני שאהיי מאוחר מידי, כשהייתי בהולנד, התחיל איתי בחור בפאב...... בכניסה לבית הוא אומר לי: "אנחנו לא חייבית לעשות סקס, אפשר גם להתקבל יחד במיטה". בנות הארופאים הם זן שאני מאחלת לכלנו להכיר באופן אישי וצמוד" היו לי כמה "מאהבים" טובים, אבל הוא או הסגנון היה אחר לגמרי, הייתי רוצה כזה מאהב עכשיו, שיכח אותי ביד ויומר לי , תסמכי עלי ואל תשאלי שאלות, נהיי יחד בחדר אם נרות וריחות, והוא ילטף אותי .... אני חושבת שאני ניסחפת אז תסלחו לי בנות הלוואי וכולנו נוהב ונאהב,
 

rellyo

New member
וואו

אתם לא יודעים מה זה עושה לי, כל האהבה הזו. אני כל כך חסרת כוחות כרגע, שאפילו להודות כמו שצריך קשה לי. אבל אני מודה , כל כך מודה ואוהבת אתכם. ואתם מחזקים אותי כל כך שכמות החיבוקים כאן לא תספיק לבטא את זה גם אם אני אמלא את כל המסך בחיבוקים האלו. תודה.
 

orit27

New member
מתה עליך אהובתי......./images/Emo24.gif

אךךךךךךךךך אם הייתי גבר, מניאקית מי שהייתה מניחה לך.....חה, חה, חה, מתה עליך
 
מסכימה עם אורית

את יפהפיה. ועכשיו גם למדת שלא שכחת מה זה להרגיש,לתת חום ואהבה ויש מישהו בר מזל שיהנה מכל אלו בקרוב :) וידע להעריך מה יש לו בין הידיים :) אלף נשיקות וחיבוקים.
 
רלי יקירתי....

תבכי ילדונת...זה טוב לפעמים... זה מקל... זה לא דבר שלילי.... לגבי הבחור....את אומרת שזאת כמיהה.....תשוקה שמתבססת על העבר.. לא ממש נראה לי כך! כיוון שלא כך מרגישים כשמדובר על עבר...אולי יש עוד הרבה שזה בפנים ועדיין לא פרץ... לדעתי, דברי איתו...תשאלי אותו מה הוא חש.. מה הוא רוצה... לא יושבים סתם עם ידיד ומלטפים אחד את השני...יש דברים ... אולי מה שהיה בעבר....חזר יחד עימו כשהוא חזר...רק שאת לא מודעת כמה! .....קבלי חיבוקי ונשיקה....חום..יש לך כאן מכולנו...בסוף תימסי יותר מידי
... תהיי חזקה בכל מה שתחליטי... מקסימושששש
 
רלי מקסימה.... ../images/Emo23.gif

ראשית אני כל כך מבינה, כל כך איתך שם. אני בדיוק שם.... ומחבקת אותך כי אני יודעת שאת צריכה חיבוק וחיזוק והרבה לחוש.. לחוש את הכאב, לחוות אותו, הוא חלק מהאהבה..! חלק חשוב. לא לוותר על הכאב, הוא מצמיח דברים חדשים הוא מצמיח אותך למקומות טובים. קשה להשתחרר, קשה להרים את הראש ולראות, קשה שבעתיים כי תמיד ישנו החשש הקטן שלא יבוא עוד מישהו שתחושי איתו כך. ואני דווקא חושבת שברגע שתשתחררי ממנו, רק אז תוכלי לחוש באמת, והבחירה במי להתאהב תבוא ממך! (קוראת עכשיו ספר מדהים על הבחירה הזו, אם תרצי, אספר לך.. או אשאיל לך אותו לכשאסיים אותו). את נשמעת שבורה ואני יודעת שקשה לאסוף לבד את הפיסות.. שולחת לך דבק מחבר (נשיקות).. ואני כאן כדי לדבר, לבכות יחד... לצחוק יחד... אוהבת, מחבקת ויודעת שיהיה טוב! בטוחה!!! עירית.
 
רלי יקרתי ,,,,,,,,,

הכל כבר נאמר ע"י החברים הנפלאים שנמצאים כאן. כל שנותר לי הוא לחבק אותך
את הכאב תוציאי בכתיבה בבכי בלדבר עם האדם הקרוב לליבך וכן אם את יכולה לשתף אותו ברגשות שלך עשי זאת אולי תופתעי בסופו של דבר. אם את צריכה מישהו לדבר אני אשמח לתת לך עיצות, לבכות,לצחוק אשמח לעזור.
 

rellyo

New member
שוב ושוב אני נפעמת

תודה על ההבנה והתמיכה. כמובן שברגע שאני אתפוס אתכם במילה ואתחיל להתקשר אל כולכם אחד אחד אתם תצטערו על הרגע שהצעתם אבל בכל זאת...
(לפחות הציוניות מחלחלת לאט לאט שוב לתוכי
)
 

גלית35

New member
לא מכירה את הסיפור אבל שולחת../images/Emo20.gif

לך
ואפשר שאלה? למה לא להמשיך עם התשוקה?
 

may24

New member
רלי יפה שלי!!! ../images/Emo24.gif

חזרתי עכשיו מהעבודה וממש לא ראיתי את ההודעה הזו לא ידעתי שכואב לך, איזה מין חברה אני????
צר לי לשמוע על לבך השבור אני בטוחה שהכל יסתדר לך כי את מדהימה ומקסימה בעיניי ואני לא מבינה איך אפשר להשאיר אותך רגע לבד! אני אוהבת אותך מאוד מאוד, תתעודדי יפה שלי, שלך, מאי
 
למעלה